Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2871
Jeg har problemer med å gjenopprette min iPod Touch etter å ha jailbreaket den. Jeg prøvde å sette den i recovery mode ved å holde ned sleep og home knappene til jeg fikk se apple-logoen på skjermen, og koblet den deretter til iTunes for å gjenoprette den. Der får jeg beskjed om "iPod enhet kan ikke gjenopprettes. Ukjent feil har oppstått" eller noe sånt.

Jeg har søkt, men ikke funnet noe som har hjulpet meg. Jeg har reinstallert iTunes og prøvd det samme flere ganger.

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan fikse dette?

Alle svar mottas med stor takk!
du kan jo stikke å sporre på mac1.no eller ipod1.no de har sikkert svar...
1)last ned 1.1.1 om du ikke har den fra før. kan lastes ned her
2) gå inn i iTunes og hold shift nede og trykk gjennopprett.
3) velg pakken 1.1.1 du nettop lastet ned
4) la den pakke ut og du skal nå ha en fungerende ipod med firmware 1.1.1
5) oppdater den til 1.1.3 om du vil

dette burde fikse det
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skjedde akkurat det samme med meg, jailbreaket den og så prøvde jeg å oppdatere til 1.1.3 ved et uhell :/ Det kommer opp et bilde av at jeg må koble ipoden til usb'en.. Men når jeg prøver å gjenopprette kommer det bare en 1603 feilkode Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Bumper denne igjen :P Har prøvd dette:
By-pass the errors by putting iPod touch into 'Recovery Mode':

1. Turn iPod Touch OFF completely.
2. Plug iPod Touch into PC/MAC while still of.
3. Turn iPod touch on, then IMMEDIATELY do the following steps \/
4. Hold the 'Home button' and 'sleep/wake' button together for atleast 5 seconds.
5. The Apple logo will appear
6. When this happens release the 'sleep/wake' button BUT KEEP HOLD OF 'HOME' BUTTON
7. Your iPod will reboot (Apple logo)
6. iTunes will recognise iPod in 'Recovery mode'
8. You will be able to 'restore' your iPod Touch now.

Hope this resolves your problem. It should if done properly.


Men det funker fortsatt ikke :S Hvis jeg går til eplebutikken jeg kjøpte den i og spør om de kan fikse den, vil de da finne ut at jeg har jailbreaket den?
har du prøvd det jeg skrev ovenfor da? dette burde egentlig funke!!