Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3000
Hei! Håper den ikke ble for rotete og uoversiktlig. Setter pris på tilbakemeldinger. Lengesiden jeg har skrevet tripprapport, og lengesiden jeg har skrevet noen lang tekst i det hele tatt forsåvidt.

Sist Fredag skulle jeg på Prodigy konsert sammen med en kompis.
Jeg hadde noen uker i forveien bestilt 5 gram mephedrone fra en Engelsk side, og fått denne sendt hjem i posten til noen kompiser.
De hadde testa det litt, så jeg fikk prata med dem om dosering og lignende før jeg testa det selv.

Når Fredagen kom dro jeg hjem til kompisen min, Comicz, satt der og tok ett par pils før jeg delte opp noen doseringer på 0,2-0,25g og pakka inn i sigarettpapir som jeg putta oppi en klipspose der jeg hadde ca 0,8g mephedrone fra før av.
Dette stakk jeg oppi bokseren som jeg hadde laget en liten lomme i for å gjemme stashet. Skulle tross alt ut på sentrum scene og der er vaktene ganske strenge.

På vei inn spiste jeg den ene doseringen som jeg hadde i lomma, og det var like greit, for allerede på vei inn på området rundt sentrum scene sto politiet og arresterte dealere, og når vi gikk inn døra var det en kar som ble kasta ut med en bråkjekk "håper han der står å venter på meg når køa er borte" fra dørvakta. Jævla idiot. Overhørte at stakkaren som ble kasta ut hadde blitt tatt med litt hasj.

Vel inne sto jeg dritlenge i kleskøa der jeg også kjente de første kriblingene 30 minutter etter inntak. Dette tror jeg nok kun var placebo.
Konserten starta og vi sto nede i publikum. Virkningen uteble, og det var ganske forstyrrende, fordi jeg har en tendens til å vente veldig utålmodig på at virkningen skal komme i gang.
Det eneste jeg kjente var litt økt energi og smått kribling i kroppen.
Etter en stund forlot jeg kompisen min og surra litt rundt for å kjøpe meg en pils, og eventuelt snorte ei linje for å få funken skikkelig i gang.
Men inne på dassen var det kø fra helvette, og jeg bestemte meg for å gå en runde for å finne en annen dass, noe jeg ikke gjorde.
På vei inn på dassen for andre gang kom to sivilkledde snut draende på en jente fra nabodassen, og jeg gikk ut ifra at de hadde spanere for å ta folk som snorta på dassene, og slo tanken fra meg. Nå får jeg bare vente på funken konkluderte jeg med.

Nede på dansegulvet fant jeg Comicz og vi gjorde forsøk på å danse/hoppe i det litt for overfylte lokalet. Prodigy gikk av og ble ropt opp på scena igjen, mens jeg hadde fortsatt ikke fått funken jeg håpa på. Satan. "Har jeg virkelig tatt mephedrone for første gang på prodigy og er dette alt?"
Så jeg prøvde å snike posen opp fra bokseren uten at noen skulle se det (Den var ikke langt nede i bokseren, så jeg trengte ikke å rote rundt utstyret btw) Fikk den opp, stakk en finger ned i posen og snorta det jeg fikk med meg opp. Dette var i overkant av en time etter jeg svelgte sigarettpapiret.
Plutselig, uten at jeg egentlig merka at det skjedde var jeg rimelig tura. Fargene var sterkere, jeg hadde masse energi, var glad og selvsikker. Der og da virka det ganske likt kokain, bare anderledes på en bra måte.

Utenfor konserten møtte vi noen bekjente av Comicz, som ble med oss videre. Disse lo rått av det vanvittige stuketrynet jeg er kjent for å få, og jeg tror de sa at de aldri hadde sett noen så ille. Øynene hoppa alle veiene og kjeven jobba som bare faen.
Selv syntes jeg ikke det var så ille i forhold til hvordan det kan bli, men det var litt for mye til at vi nå skulle komme oss inn på forskjellige uteplasser.
Vel inne på Møllers fikk jeg kjøpt meg øl etter ett litt rart blikk fra bartenderen, selv om jeg forsøkte å holde meg rolig i ansiktet.
Jeg surra rundt og prata piss med folk, og fikk blandt annet komentaren "oi, han så blid ut" fra en emojente inne på doen. Hun hadde på seg tiara og vi ble stående å prate litt om at jeg syntes den var fin.

Etter ei halv pils på Møllers ble jeg utålmodig og stakk opp på Revolver for å møte en kompis. Han snorta også noen linjer, men fikk ikke noe særlig funk av en eller annen grunn. Jeg surra rundt inne på revolver, dansa til Funken og fikk noen utrolig rare blikk når jeg skulle kjøpe meg øl. At ingen reagerte, verken vaktene eller bartenderne synes jeg er veldig rart. For køa utenfor var såpass lang at jeg ikke hadde sjanse til å holde stuketrynet mitt i ro.
Inne på Revolver fikk jeg kjent litt etter på funken skikkelig, og tenkt litt over hvordan det føltes.
Det var helt klart veldig likt ecstasy, bare uten det vannvittige behovet for å klemme alle og prate piss med fremmede. Jeg prata piss, men jeg hadde bedre kontroll over hva jeg sa, og jeg knytta meg ikke særlig følelsesmessig til folka jeg snakka med.
Det var også en varm, trygg slags dyne rundt hele meg og alt var egentlig veldig deilig.
Kroppsvarmen var nok også ganske høy, for var ute å røyka med åpen genser mens alle de andre som ikke hadde tatt noe klaga på at det var varmt.

Ringte til en kompis som hadde nach, og jeg, Comicz, kompisene hans og to venniner av meg og Comicz dro oppover.
Når jeg kom inn døra fikk jeg en god klem av han som bodde der, noe som var nesten like godt som klemmer på ecstacy, men jeg fikk fortsatt ikke det samme behovet for å klemme alle, selv om det ble noen klemmer utover kvelden da.
Der var det full fest med øl og sjampanje, og han som bor der er en notorisk flink DJ, som spilte dritbra funk og dansa og skravla med alle og passa på at alle hadde det bra. En skikkelig partyfikser med andre ord.

Jeg hakka opp noen linjer og lot de som ville ha få litt, og folk var veldig positiv til dette nye stoffet.
Folk ble sittende å prate eller danse, og han ene som fikk linjer av meg ble ganske rar og satt og tok på seg selv og bare "fy faen, takk skal du ha, det der var utrolig bra" osvosv.
Tok også noen linjer kola, men jeg kjente egentlig ingen forskjell fra eller til.

Jeg var for øvrig den eneste som fikk skikkelig stuketryne, men jeg tok også en del mere enn de andre siden jeg hadde kontroll på posen. Er vel sånn det pleier å bli.

Folk ble utrolig åpne og ganske kåte, så mange klina med hverandre og han ene kompisen min dreiv å klina med hun jeg hadde kapra for kvelden uten at det bekymra meg noe særlig da jeg hadde avklart at jeg skulle få pule henne den kvelden, noe han var hjertens enig i. Haha.

Når jeg endelig kom meg hjem til hun jenta ble det litt puling, men nedturen hadde begynt å melde sin ankomst.
Den var egentlig ganske mild, men jeg var så utrolig sliten av det egentlig var bedre å bare ligge å kose og høre på musikk enn noen annen sengeaktivitet.

Siste linje ble vel inntatt i 4-5 tiden, og jeg fikk sove litt rundt kl 9 etter en feit joint og våkna nå og da til jeg sto opp igjenn rundt klokken 14.
Søvnen var utrolig dårlig, og vennina mi sov ikke i det hele tatt tror jeg.
De andre som bare hadde tatt linjer fikk sove etter hvert, men ingen av de som tok mephedrone fikk sove noe spesielt godt den natta har jeg fått vite i ettertid.
Med unntak av han som jeg ga linjer til først som ikke fikk noe særlig funk. Men jeg mistenker at han var utrolig full, det kan ha noe å si.

Dagen etter hadde jeg utrolig vondt i kjeven, og i øynene, og var litt smånoiiete, men det var ingenting i forhold til angsten jeg har hatt etter å ha tatt speed foreksempel.
Så egentlig en ganske behagelig dagen derpå med potrøyking og tvtitting.

Konklusjon:

Om det ikke viser seg å ha noen uventede senvirkninger så er det absolutt en god konkurent til MDMA og Kokain.
Man blir veldig sosial, energisk, og selvsikker.
Rusen var helt klart en blanding av de to stoffene, og siden man fortsatt kan finne det renere og billigere på internett er det nok ikke siste gangen jeg prøver dette.
Fin rapport, hørtes koselig og gøy ut.

Et stoff jeg ikke har hørt om før, så skal gjøre litt reasearch her.

Er det lovlig forresten? Reseptpliktig?
Nei, ulovlig. Det er flere tråder på forumet der det kommer fram.
Men det er så vidt jeg veit fortsatt lovlig i UK.
Synes og dette var en bra rapport. Bra beskrivelse av stoffet og kvelden, med litt mer "hverdagslig" turing enn mange av rapportene her inne Stoffet er ikke nevnt spesifikt på narkotikalisten, men det er i slekt med Cathinone og Methcathinone se wikipedia, så det går under derivatloven.

Uansett fin rapport om et litt ukjent stoff. (Du mente vel sikkert at folk syntes det var kaldt utenfor revolver ikke varmt?) Kjenner igjen det der med stuketryne, kan være godt irriterende, he he. Kåpe avgitt
Sist endret av pidget; 5. mars 2009 kl. 16:51. Grunn: inne med to nn
Kan ikke fortelle det veit du, Ulovlig!
Og vær så snill å ikke sende meg flere meldinger på privaten.

En annen ting som jeg glemte helt i rapporten, og som også er litt viktig, var at flere av de som tok det hadde ett ganske sterkt sug etter mere dagen etter, men inkludert. Dette har gjentatt seg flere ganger iløpet av uka, så det er nok ganske avhengihetsskapende.
Og om man leser på utenlandske forumer så kan man lese om folk som har fått hjertetrøbbel, og problemer med blodsirkulasjonen i bena etter litt overdrevent bruk.

Så bruk hodet!
Mephedrone er ekstremt giftig for levra, en person som eier en nettbutikk som selger det sa en gang til meg "Hvis en person hadde gått på mephedrone i en måned, så hadde han vært død.". Har dog ingen kilder på dette, men de fleste vet jo at en ungdom fra Danmark døde av mephedrone for ei stund sida.
kul rapport
Sist endret av kælle93; 6. mars 2009 kl. 15:12.
Flott rapport! Skal bestille selv i neste uka en gang
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Defqon Vis innlegg
Mephedrone er ekstremt giftig for levra, en person som eier en nettbutikk som selger det sa en gang til meg "Hvis en person hadde gått på mephedrone i en måned, så hadde han vært død.". Har dog ingen kilder på dette, men de fleste vet jo at en ungdom fra Danmark døde av mephedrone for ei stund sida.
Vis hele sitatet...
Ingen tvil om at mephedrone er farlig, men at man dør etter en måned er bare tull. Mange som har høyt forbruk på dette stoffet. Spesielt i UK. Ett par dødsfall har blitt knyttet til mephedrone, men etter hva jeg har skjønt har det vært unge jenter som har tatt veldig høye doser i kombinasjon med alkohol og andre stoffer. Alkohol er spesielt farlig å blande med mephedrone ettersom det er lett å bli dehydrert og alkohol er vanndrivende. Her er en liste over rapporterte side effekts fra drugs-forum. Lett å se at høye doser nesten alltid fører til flere side effekter. Det lurerste hvis du skal bruke mephedrone er å holde seg til MAX 400mg en gang annenhver uke. Større forbruk en det fører til at du bygger opp toleranse, får større nedtur og det som verre er.
Fikk engang tak i en kapsel med mephedrone. Fikk høre på forhånd at det var euforisk, og kunne minne om ecstacy.
Mener og huske den innneholdt 1g.
Sto opp litt tidlig en morgen, tok meg et par øl og besteme meg for å "ta" den.
Fordelte den i 4-5 striper som jeg snortet, på et par timers tid. Fikk så og si ikke noe funk! Følte meg litt "hva faen" og lett, det var det eneste. Værste drittet jeg har vært borti egentlig.. Og det var heller ikke noe galt med innstillingen til stoffer.

Mulig det var settinga som var helt feil, da jeg i senere tid har fått med meg at dette er typ "party dop". Kan jo hende jeg fikk noe forbanna drit og da :P
Sitat av Freiheit Vis innlegg
Fordelte den i 4-5 striper som jeg snortet, på et par timers tid. Fikk så og si ikke noe funk! Følte meg litt "hva faen" og lett, det var det eneste. Værste drittet jeg har vært borti egentlig.. Og det var heller ikke noe galt med innstillingen til stoffer.
Vis hele sitatet...
Må ha vært no galt med "innstillingen" til det du fikk. Var med 6 stykker som tok 400 mg (under halvparten av det du tok), alle ble helt forelska i hverandre når de var med venner og en vanvittig selvtillit når de var på byen. Etter hva jeg har skjønt etter å ha lest uendelig mye, er at rusen er en blanding av E og cola. Noe jeg kjenner meg veldig igjen i. Kan lese min tripprapport fra Amsterdam hvis du vil høre mer om min erfaring med the real shit.