Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 6200
Halla!

noen som vet om noen bra konserter for tiden?
Kaizers Orchestra spiller i spektrum 9. april. Skal være et slags 10-års jubileum.

http://www.oslospektrum.no/kaizers-o...50-133570.html
Sist endret av Jarne; 14. desember 2010 kl. 17:26.
Hva med å sjekke bilettservice eller noe for å finne noe å starte opp en tråd med?

Hvilken type musikk er du uteetter? alt?
dropkick murphys 18 april @oslo spektrum. årets!!
mye forskjellig. the killers, prodigy osv osv. blir pendulum til uka, men tenkte å høre om noen vet om noe bra. har lett litt på billettservice, men fant ikke noe særlig. skulle også egentlig på roger waters men rakk ikke fikse billetter
My Chemical Romance 16. mars i Olso Spektrum .
Sitat av Prins Bæsj Vis innlegg
My Chemical Romance 16. mars i Olso Spektrum .
Vis hele sitatet...
Æsj.

Trance festivaler
Du nevner ikke spesifikt hvilke sjangre du liker, men jeg vil alikevel regne Vikingrock.

Vikingrock ble for første gang avholdt i fjor, og Glittertind, Týr og Arkona var av de mest kjente bandene som spilte. Konserten, eller festivalen, er i Gudvangen. Et fantastisk flott sted, og stedet er verdt en tur i seg selv.

Det blir forhåpentligvis en ny konsert til neste år, 22 juli. jeg sier forhåpentligvis siden det var fryktelig dårlig oppmøte i fjor, men jeg tror at dette var på grunn av for lite reklamering. Bandene Eluveitie, Omnia og Schelmish er klare så langt. Hørte rykter om Amon Amarth i fjor(!).

Anbefaler deg og alle andre til å ta turen!

Link.
Ser du har nevnt Waters her, fiksa meg ticket på matta der selv

Ellers er det jo masse festivaler utover sommeren? Der MÅ du jo finne noe du liker?
Mogwai spiller på Rockefeller en gang i april.
http://uk.sonispherefestivals.com/


Metallica, Slayer, Megadeath, Biffy Clyro og Slipknot
+ mange flere

Sick kombo !
skal nok på endel festivaler, men er jo kjekt å ha noe å glede seg til utenom et par uker i sommer også da :P hehe, tenkte kanskje å ta en roadtrip eller fly til en europeisk storby enten til våren eller høsten. må bare finne en passende konsert
Rise Against spiller på Annexet i Stockholm 19. Mars
Defqon 1!
Vet ikke tid det skal være eller hvor- (i 2011)! (:
Merkelig at ingen har nevnt Metaltown enda.

System of A down
Soilwork
Parkway Drive
The Black Dahlia Murder
++
Iron Maiden og Kings Of Leon er bekreftede til Roskilde ihvertfall. Det blir sikkert helt villt!
rise against i stockholm frister endel

jeg har allerede planer om endel festivaler. enkeltkonserter?
Zeromancer spiller på nyåpende 'Total' i Tønsberg, 22 dec.
My Chemical Romance spiller i spectrum den 16 mars! <:
Mulig at Green Day kjører verdensturné når Cigarettes and Valentines kommer ut også^^
kaizers hadde også vært fett. etter hva jeg har skjønt er de jævlig fete live
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Band of Horses spiller i Spektrum 20. feb. Tror det blir bra!
Løten kinoen 22. Januar 2011 14.00-18-00
Divine Cannibal

UKM! m
tror nok det blir rise against billetter hvertfall får se hvor langt pengene strekker til. også sikkert hove og øya til sommeren. hvem vet, kanskje en svær utenlands. hmmmm.

ser at lykke li skal spille på rockefeller

hadde vært kult om noen lagde en konsertliste eller noe

forresten, går det ann å redigere det første innlegget mitt?

hadde vært greit å redigere litt. satt opp en liste eller no
Sist endret av Witchcraft; 15. desember 2010 kl. 00:55.
Sjekk ut Metaltown?

Metaltown.se
Sitat av Ginnungagap Vis innlegg
Du nevner ikke spesifikt hvilke sjangre du liker, men jeg vil alikevel regne Vikingrock.

Vikingrock ble for første gang avholdt i fjor, og Glittertind, Týr og Arkona var av de mest kjente bandene som.......

Link.
Vis hele sitatet...
Var der sjøl i fjor, en festival med vakrere omgivelser skal du lete lenge etter, anbefaler å reise opp en dag eller to før festivalen og ta turen innom Flåm, der finner du Ægir mikrobryggeri som (etter min mening) har noe av det beste ølet man finner i Norge. Forresten hørte jeg rykter om at Finntroll skulle spille neste år
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Litt subjektiv tråd egentlig, men Lang Lang spiller på Oslo Konserthus 10.05.2011, og det kan ikke bli dårlig!
Immortal, Aura Noir, Dødheimsgard, Atheist, Exhumed og Malevolent Creation er bekrefta til Inferno 2011. Det bør jo bli gull.
Tidligere nevnte Dropkick Murphy's konsert gleder jeg meg også en hel del til.
Rihanna@Oslo spektrum 30 oktober.

Nei,jeg tuller bare. Bon Jovi kommer en tur 15. Juni, men den konserten er rimelig utsolgt.
Personlig venter jeg på Green Day.
bon jovi@ ullevål
Iron Maiden og Alice Cooper kommer til Telenor Arena 16. juli. Gleder meg ass!
Kaizers er nevnt, Bigbang spilte på Sentrum Scene på fredag. Det var aawweeesome! Ellers så er det Roger Waters på Telenor Arena 30 apri og 1 mai. Og Roskilde Festivalen 2011, hittil er Kings Of Leon og Iron Maiden hvertfall signa!
Kan ikke vente på Iron Maiden og Alice Cooper OOOOOG Dropkick Murphys!
Sist endret av Anarkorken; 24. desember 2010 kl. 03:56.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Mulig at Green Day kjører verdensturné når Cigarettes and Valentines kommer ut også^^
Vis hele sitatet...
Live-albumet? Vet de spilte inn ett, men verdensturnè etter live-album? De har jo allerede vært to ganger i Norge siste 2 årene


For albumet Cigarettes and Valentines fikk jo masterteipen stjålet, og tviler på at de kommer til å gi det ut nå..
Ozzy Osbourne kommer til Odderøya (Kristiansand) 6 August.
http://www.odderoyalive.com/default.aspx?m=3
Iron maiden, roger waters, top gear (ikke konsert akkurat, men.. hehehe), sensation: ocean of white?
Må bare anbefale Kaizers, de slipper også ut ny plate i 2011, så det blir endel konserter. Tror dem første er i stavanger i midten av feb, har selv biletter til to dager og gleder meg som en unge! Krysser bare fingra for ikke jobb...

Men av band som ikke er sagt (?) kan jeg si Major Parkinson !
We love the 90's tour

2 unlimited kommer
Vengaboys kommer
Rednex kommer
Infinity kommer

+ mange flere

+ E-Type
Reset
▼ ... over en måned senere ... ▼
Foo Fighters besøker telefonkiosken 24 juni, men ser ut som alt av ståplasser er måka vekk. Om noen sitter på et par billetter dem er hypp på å selge til kostpris, ta kontakt på PM!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Drar opp igjen denne tråden og lurer på om det er noen som vet om noen bra rock/metal konserter i sverige på høsten? Jeg, mine brødre og fetre tenkte oss en tur til stockholm, og da blir det jo ikke feil med en fet konsert
Sjukeste lineupen jeg har sett på festival hittil i år må være Graspop som er i belgia, også har man jo alltids RockAmRing i Tyskland. Som nevnt tidligere er det jo Metaltown i Sverige.

Det er de festivalene jeg kom på i farta, skriker ut hvis jeg kommer på fler, eller finner noe spennende.
http://www.billettservice.no/SENSATI.../event/TAR1604

Sensation ocean of white må jo bare være toppen av kransekaka med tanke på konserter i år !
Sitat av zipp004 Vis innlegg
http://www.billettservice.no/SENSATI.../event/TAR1604

Sensation ocean of white må jo bare være toppen av kransekaka med tanke på konserter i år !
Vis hele sitatet...
Tror det kommer til å faile hardt i forhold til forventningene, iom at det er i Norge, og det blir vel bare solgt rundt 20k billetter.
Kanskje ikke helt det du er ute etter, men i mai er Dimmu Borgir i Speltrum med KORK. Jeg skal ihvertfall ta turen.
Sitat av Mangooz Vis innlegg
Tror det kommer til å faile hardt i forhold til forventningene, iom at det er i Norge, og det blir vel bare solgt rundt 20k billetter.
Vis hele sitatet...
*kremt* bare 20k biletter ? 20.000 personer inne på telnor arena blir jævlig mye, å jeg tror dem som drar dit får en opplevelse for livet, med tanke på hvis du ser på andre steder sensation har vert. Bare lys showet i seg selv er jo en opplevelse, og andre effekter som kommer til å bli vist.

Legger ved trailern for sensation ocean of white

http://www.youtube.com/watch?v=BPWU_...embedded#at=42
Sist endret av zipp004; 11. mars 2011 kl. 11:58.
Devin Townsend Project imorgen =)
Sensation
Bob hund med nytt album i mars, samt konsert den 30 på rockefeller ;D

Det vil bli en jævelig god start på konsert året
Sitat av zipp004 Vis innlegg
*kremt* bare 20k biletter ? 20.000 personer inne på telnor arena blir jævlig mye, å jeg tror dem som drar dit får en opplevelse for livet, med tanke på hvis du ser på andre steder sensation har vert. Bare lys showet i seg selv er jo en opplevelse, og andre effekter som kommer til å bli vist.

Legger ved trailern for sensation ocean of white

http://www.youtube.com/watch?v=BPWU_...embedded#at=42
Vis hele sitatet...
Poenget er vel at mange som reiser dit ser for seg ett like awesome show some f.eks sensation white i nederland, tror det var det han mente
- Mastodon og Gojira spiller jo på samme dag på Norwegian Wood. Norges beste livescene med to fantastiske band.
- Meshuggah spiller konsert kl. 01:00 på Inferno.