Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 425
Hei
Har bestemt meg for og forsøke detox og behandling i utlandet mot Opiater og benzo som jeg mer eller mindre har stått på i 5 år.
Har dessverre opplevd mye negativitet rundt meg og min rehabilitering. Føler at jeg ikke har blitt hørt seriøst gjennom LAR systemet her i Norge. Så nå er jeg hjemme igjen, etter at LAR har valgt og avslutte all hjelp videre mot min medisin avhengighet som er subutex og nerveberoligende( valium, Xanas, sobril, rivotril) Kjenner at hverdagen blir alt for utfordrende
for meg når jeg er alene. Bare snakk om tidsspørsmål før jeg ordener medisiner illegalt for og få hverdagen til og gå rundt.
Har funnet denne klinikken
https://vipvorobjev.com/en/service/ Serbia og etter å ha kommunisert med de både på mail og telefon så føler jeg en trygg følelse på at de er seriøse. Behandlingen går ut på og legges i sedasjon mens man trappes ned på opioder og benzo. Snakk om å legges i sedasjon i ca 8-10 timer hver dag.
Er det noen som har hørt noe om denne klinikken eller mulig selv har vært der. Ta gjerne kontakt
Jeg reiser allerede neste uke for 4 ukers behandling.
Men... Hvis du har slitt med å være avhengig av beroligende midler som valium etc, er det nyttig å ta beroligende hver dag i fire uker, for å bli nykter?
Hvor mye må du betale?
Trådstarter
11 0
Mulig du har misforstått meg litt eller jeg har forklart meg litt dårlig. Jeg trappes ned på opiater og benzo de gangene jeg blir i koma. Vi snakker om 8-10 timer hver dag i dyp sedasjon. Prisen på dette er 13500 euro.