Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 689
Tenkte å finne meg en serie å se og siden jeg liker Terminator-filmene så godt kunne jeg mulig tenkt meg å se denne serien. Hørt at den slutta etter 2 sesonger? Men er de noe bra? Er det verdt tiden?

Takker!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Tenkte å finne meg en serie å se og siden jeg liker Terminator-filmene så godt kunne jeg mulig tenkt meg å se denne serien. Hørt at den slutta etter 2 sesonger? Men er de noe bra? Er det verdt tiden?

Takker!
Vis hele sitatet...
Serien i seg selv er god. Det idiotiske er at den slutter midt i.
Flere lose trader enn i en selvstrikket Marius genser.
Sier meg enig med Bombasa. Summer Glau gjør serien verdt å se. Hovedrolleinnehaveren derimot, gjør en laber innsats og blir ikke for meg en særlig troverdig John Connor. Kanskje mot slutten av serien.
Eirik0405's Avatar
Trådstarter
Takk for kjappe svar! Litt kjedelig å sette seg inn i en serie hvor det aldri blir noen slutt, ja... Den historien som har så sykt mye potensiale! Trist!
Serien er verdt å se. Men er litt Firefly over det hele, man blir super skuffa når det ikke er mer å se på.