Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1301
Hvor vanskelig kan det egentlig gjøres når en skal laste ned musikk.
Tja problemet er vel hvordan man ønsker å gjøre det, og hvor vanskelig.
Det finnes utallige torrent sider der det bare er å søke på det du ønsker, og så er det bare å laste ned, eller...
Hva om du ikke er på jakt etter noe spesielt, men bare har lyst å høre noe nytt, noe du aldri har hørt før, eller simpelthen høre nyheter.
Da kan man kan jo f.eks gå inn på cdon.com å lete gjennom nyheter å få ideene derfra. Greit nok vil noen si. Men det jeg virkelig savner er en side der du får se hele album, bare klikke på coveret, og vips så laster du den ned via torrent programet du bruker. Men finnes dette????
Vel har søkt og søkt uten at det har lyktes noe særlig.
Jeg fant en spansk side som heter torentazoz.com - men.. vel den er ikke den samme som den engang var... Er det noen som vet om lignende sider om noen skjønner hva jeg babler om her?????
Du kan jo prøve spotify - Du laster ikke ned sangene, men du streamer de.
yano's Avatar
Trådstarter
24 0
Joda, genialt å streame musikk, men alikavel ikke det samme som å ha dem på harddisken om du vil ha dem med på mp3 spilleren, på telefonen eller høre på dem i bilen. Men takker alikavel for tips og flere ideer.
Du kan jo sjekke ut magnatude.com, der kan du høre på hele album før du kjøper det osv.
dizzler.com .. kjekk side
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Hei!
Dette er en enkel måte å laste ned på:

http://chrisgoesrocks.blogspot.com/
Gjør som meg, bruk iTunes.
Koster riktig nok litt, men er bedre enn å bruke tid på torrents med varierende kvalitet pluss at du ofte ikke finner akuratt hva du leter etter.
Ja. Kjøp musikk. Støtt artistene. Selv om mesteparten av pengene går andre steder hjelper det!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Gjør som meg, ikke la iTunes overta PC-en din, men prøv last.fm. Det finnes apps som lar deg laste ned musikken også.
1. Jeg går på playlist.com,
2. spiller av sangen mens "Tamper Data" står på,
3. kopierer linken til mp3 filen,
4. laster ned
5.profit
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Jeg kjøper musikk. Funker fint.
Jeg Kjøper CD'er. Støtt artistene og få deg litt frisk luft og mosjon (hvis du ikke bestiller fra nettet da), alle har råd til å kjøpe musikk her i Norge.