Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3313
Noen som aner hvordan man lager en kornsirkel? Jeg og noen kompiser planlegger en svæær bløff.. Og lurer på om noen her har prøvd før..

Eventuelt trenger vi å vite hva slags utstyr vi trenger og alt annet som noen kommer på :P




(Muligens feil section, men jeg visste ikke hvor jeg skulle poste denne "requesten" her)
Dere trenger en stk. planke per pers, tau og en god geometrisk planlegging.
Tegn opp hvordan det skal se ut, bestem hvem som skal gjøre hva, mål hvordan det skal gjøres.
Do it!
Prøv å søke etter "crop cicles" istedet du
Trådstarter
11 1
Sitat av duxo
Dere trenger en stk. planke per pers, tau og en god geometrisk planlegging.
Tegn opp hvordan det skal se ut, bestem hvem som skal gjøre hva, mål hvordan det skal gjøres.
Do it!
Vis hele sitatet...
Okey, takk for gode råd

Sitat av Marken
Prøv å søke etter "crop cicles" istedet du
Vis hele sitatet...
Yeah, fant ut det :P
Tror nok du må øve deg en stund før du lager like fete cropcircles som aliengutta
Så en dokumentar om dette i påsken. Utrolig facinerendes. Dem fant utrolig mye kult ut av disse tegningene i kornsirklene, og ikke minst mange mulige teorier. Kjempe digre kornsirkler som hadde oppstått på en times tid. Håper det blir bra!
Har sett det på film en gang, om folk som gjorde det. Prinsippet er vel at du bruker, som duxo sa, en planke til å tråkke ned kornet med. Du setter en pinn der du skal ha sentrum, og fester et tau slik at du lager en slags menneskelig passer.

Du får legge ut bilde når den er ferdig
Faens romvesener. Kommer flere millioner lysår bare for å tagge på åkrene våres. Ekke mye kult asså...

Skal vedde på at det ikke finnes en eneste corn circle som har blitt laget av "ikke-menneskelig kraft".
Dette høre veldig kult ut! Gleder meg til å se resultatet
Blir du tatt må du erstatte kornet som du har lagt ned...
Trådstarter
11 1
Sitat av Thedeeq
Blir du tatt må du erstatte kornet som du har lagt ned...
Vis hele sitatet...
Seriøst? lol, jaja.. Careface O_o

Okey, nå har vi sittet en hel natt for å planlegge dette her. Vi har lagd designet, og så har vi planlagt hvem som skal gjøre hva ++

Så i den nærmeste framtid poster jeg opp noen bilder, og vi satser på at NRK tar seg turen innom.. Det gjorde de iallfall sist gang de ble oppdaget kornsirkler i Norge
Husk å ta bilder av korsirkelen etterpå!
Og husk også å ta bilder av de konsirkel-idiotene som kommer for å tilbe aliens og legge seg inni sirkelen for å få "alien-krefter"...
Da har vi noe å le av her
Trådstarter
11 1
Sitat av Odne
Husk å ta bilder av korsirkelen etterpå!
Og husk også å ta bilder av de konsirkel-idiotene som kommer for å tilbe aliens og legge seg inni sirkelen for å få "alien-krefter"...
Da har vi noe å le av her
Vis hele sitatet...
Seff..! Blir så jæææævli fett!
hahahha blir vell artig og få se resultatet da
haha, bare en ting...åssen skulle du fått tatt et bra bilde a?
Et helikopter er nok? Har hørt at det kreves bare å lande der hvor luftvinden fra helikopteret skal få dem til å fly bort. Hvis det ikke er sant, kan dere jo prøve å fly helikopteret oppned og kutte dem av
the truth is out there
▼ ... over en uke senere ... ▼
Radiostyrt helikopter med cam :P
ikke en billig idè da men men koster 9k pr time å leie fullsize heli da så..
gleder meg til å se noen i et ordentlig helikopter fly oppned for å kutte korn
Sitat av Thedeeq
Blir du tatt må du erstatte kornet som du har lagt ned...
Vis hele sitatet...
Bare å be bonden kjøre over med skurtreskeren det. Gutta på circlemakers.org har påvist at alt korn som blir lagt ned plukkes opp av normalt åkerutstyr
commie, da må de ha noen vidunder-treskere. Vanlige treskere plukker ikke opp det kornet som har falt på bakken.
Den er ikke som en støvsuger...
Jeg har aldri kjørt tresker, men gutta på circlemakers sier at dei har testa å kjøre tresker over nedlagt korn, og det funka gull.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå...er kornsirkelen laget?? Vil så gjerne se bilder eller nyhetsoppslag i lokalavisen
Hva blir det til? Føler at dette kun ble en fin ide som ingen tørte/gadd utføre
Jeg har en film fra hvor noen lager disse korn sirklene, de bruker en planke og et tau!
Det er ennå ikke noe grass på ågrene, så det vi holder på med nå er bare å venter på at gresset skal vokse ut slik at vi kan begynne :=) det kommer nok en dag, bare vent du :P
Det som er ganske sykt med disse Korn Sirkel fonomenet som viser seg England er at alle kornene er bøyd på samme sted, nederste ledd. Og at innen for sirklene er det utstrålings nivået 170 ganger så høyere en utenfor korn sirklene.
populærvitenskap på sitt beste