Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 692
Sitter her på studenthybel og fortviler over at de som drifter nettverket har sperret for all UDP-trafikk (var i alle fall grunnen jeg fikk oppgitt av nettansvarlig når jeg spurte hvorfor jeg ikke fikk spilt i nettverk). Jeg vet at WoW funker å spille, men det er det eneste jeg vet om. Det er fremdeles mulig å nette på spill innad i student-nettverket, men å spille mot noen utenfor funker ikke. Derfor så lurer jeg på om det kanskje er noen som vet om noen andre spill som kan funke? Vet det er liten sjanse for det, men måtte bare spørre.

PS. Kjipt å sitte her med BF2 uten noen å spille med, nesten alle har reist hjem i ferien
Du kan jo få tak i en proxy-server. Viss du vil ha en bra en kan du jo betale for en i Norge, så slipper du så høy ping. Da får du spillt BF2
_Tror_ at strategispill vanligvis bruker TCP framfor UDP?
Takk for raskt svar

Redstorm, kanskje du kunne forklare meg hvordan det funker med en proxy-server? Er litt noob på akkurat dette området
offtopic: hadde det ikke vært GENIALT med et program som sendte videre informasjon fra UDP til TCP, på bekostningen av ytelse, for å så komme til en anna pc, hvor det så blir gjort om igjen og sendt videre? *grubble*
ontopic: spill på veven, kanskje prøv å snakk litt med folkene som er in charge om det. =)
Han som er ansvarlig for driften av nettet her liker det ikke han heller og har prøvd å få endra på det, til ingen nytte