Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 918
Hepp!

Ny Mac-brukar her. Godt nøgd med mykje, men eg er usikker på om det verkeleg er så intuitivt i bruk som alle seier. Spørsmålet mitt er truleg eit sikkert teikn på at eg er fersk, men ikkje desto mindre er det viktig for meg.

Korleis i svarte kopierer (rippar) eg ein cd -- altså frå ei original plate til ei tom cd-plate?
Å kopiere en plate er ikke å rippe en plate. Og om Mac er intuitivt eller ikke, har ikke så mye med om du klarer å lete deg frem til et program som kan kopiere en plate eller ei.

Skaff Toast Titanium, og kopier i vei.
Trådstarter
2 0
Eg tar feil med omsyn til nomenklaturen, seier du? -- Da kan du like gjerne opplysa om skilnaden mellom ripping og kopiering. Eg har ein cd. Eg vil gjerne ha ein kopi, altså enda ei cd-plate som kan spelast på ein såkalla cd-spelar.

I følgje skryt, eventuelt hype, kan det nemleg kopierast cd-ar i Finder -- utan noko tilleggsprogram. Og det er dette eg ikkje er i stand til å finna ut av. Men kanskje er hypen feilaktig, altså hype.
Sitat av dagfink
Eg tar feil med omsyn til nomenklaturen, seier du? -- Da kan du like gjerne opplysa om skilnaden mellom ripping og kopiering. Eg har ein cd. Eg vil gjerne ha ein kopi, altså enda ei cd-plate som kan spelast på ein såkalla cd-spelar.
Vis hele sitatet...

Sitat fra Wikipedia:
"Ripping is the process of copying the audio or video data from one media form, such as Digital Versatile Disc (DVD) or Compact Disc (CD), to a hard disk... ...The copied data, called "rips", are usually encoded in a compressed format such as FLAC, MP3, WMA or Ogg Vorbis for audio or MPEG-2, MPEG-4, DivX or Ogg Theora for video in order to conserve storage space..."

Les mer.
Du kan vel bruke iTunes til det, tenker jeg?

Edit: Du kan vel kopiere innholdet/lime inn på ny plate - er det noen kopisperre på mac?
Sist endret av Keyser Söze; 10. januar 2006 kl. 20:49.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du kan jo bare importere den platen inn i i Tunes, og så brenne den ut vi iTunes igjen, enklere blir det ikke.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Åpne iTunes, sett inn CD-en, velg CD-en din fra kilde-listen, trykk på den store knappen hvor det står «importer». Tadaa! \o/