Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 690
Hei fant frem psp'en min som har støvet i vekk i noen år.
Tenkte å gi denne til lillebror, men lurer på hvilke muligheter som finnes når den har FW 1.50.

Da jeg testet den for noen år tilbake så var FW1.50 den beste versjonen når det gjaldt homebrew spilling av backupp/nedlastede spill o.l.

Men nå har vel tidene forandret seg og det finnes vel kanskje andre FW'er som egner seg best når man vil spille de nyeste spillene, kjøre de nyeste programmene o.l ?

Så da lurer jeg på hvilken FW bør jeg kjøre på min psp ? Hvilket programmer bør jeg laste ned ? ( Programmer liknende devhook som kjører nedlastede/backupp spill )

Mvh

Hellmutt
▼ ... noen uker senere ... ▼
1.50 er nok fremdeles den offisielle firmwaren som er ideell for alt som er av tukling. Nå er det uoffisielle firmware-versjoner som er i vinden.
Sjekk ut M33-serien, ved bruk av denne trenger du ingen tilleggsprogrammer for å kjøre ISO-filer. Jeg bruker PSP-en min mest for å spille NES/SNES, om du lurer. :-)
www.dark-alex.org der kan du få oppgradert pspen med custom firm ware som gjør at du kan spille iso filer, nes og alt du kan i offesiell version 1.50
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei og takk for svarene. Men den der dark alex siden er nede.

Noen andre som vet hva som bør gjøres for å få kjørt de nye spillene/programene ?

Mvh
last ned m33-5.00 eller hvilken som er nyeste, google så finner du det. Tror det er tut og kjør når du har 1.5fw fra før. Skal slippe pandora magic ms osv..
Hei gogglet opp og fant følgende: http://www.youtube.com/watch?v=sH14Pc8DKW8

Fulgte instruksjonene og la programet ( innstalsjons filene ) over til PSP'en. Skrudde på psp'en og starter programet, men får feil mld "the game could not be started. (80020001). Hva bør gjøres ?

Husker foresten at når jeg skulle spille backupp spill på denne psp'en måtte man først starte et programm som kaltes devhook, før man greide å spille backup spllene. Prøvde man å starte spillene uten å starte devhook fikk jeg samme feil som nevnt over. UMD disk måtte også være insatt.
Noen forslag ?