Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 583
hei jeg har et lite.... eller stort problem da ._.

DVD spillern min på min 360 ødlegger spilla mine den har ødelagt 4 spill alerede ._. noen forslag til å forhindre dette?
Sitat av seraph130 Vis innlegg
hei jeg har et lite.... eller stort problem da ._.

DVD spillern min på min 360 ødlegger spilla mine den har ødelagt 4 spill alerede ._. noen forslag til å forhindre dette?
Vis hele sitatet...
Ja, du burde reklamere på produktet.
Hvis den står så ville jeg prøvd å lagt den ned sånn at platen ligger vannrett i spilleren. Selvfølgelig ta kontakt med butikken der du kjøpte den og klag. Mener jeg har hørt/lest om dette før, det er vel runde riper i platene etter at de har tatt borti noe mens de spinner ? Bruk din rett til å klage på en saklig og bestemt måte.
Sist endret av pidget; 20. april 2009 kl. 10:35.
Skjedde det samme med meg. Gears Of War 2 of GTA IV ble helt ødelagt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det skal ikke ha noe å si om den står oppreist eller ligger nede.
Min står oppreist hele tiden og har aldri skadet noen av spillene eller dvdene jeg har spilt på den.
Ville nok ringt brukerstøtte eller noe sånt og fått de til å fikse den.
Vet ikke om du får nye spill/dvder men xboxen skal i hvertfall bli fikset gratis siden dette er en feil på xboxen (med mindre du har gjort noe selv)
Sitat av AlbertxD Vis innlegg
Det skal ikke ha noe å si om den står oppreist eller ligger nede.
Min står oppreist hele tiden og har aldri skadet noen av spillene eller dvdene jeg har spilt på den.
Vis hele sitatet...
Men så har nok du et helt annet drev i konsollen din, så det er egentlig ikke relevant.

Trådstarter har et Toshiba Samsung-drev. Dersom du er utenfor garanti, vil nok det eneste aktuelle være å swappe med enten et Toshiba Samsung-drev, eventuelt et mer stillegående og bedre drev.
Hvis ikke er det bare å levere inn konsollen din til reklamasjon, som tidligere nevnt.
Hadde samme problemet, halo 3 vart ødelagt, dette skjer bare når du beveger på konsollen mens det står på og du har en plate inni den.
Når halo 3 vart ødelagt ringte jeg til xbox support og klaget, det ente opp med at de sa det var min feil men han skulle være så grei og skrive at det var xboxen som hadde gjort noe, slik at jeg fikk nytt spill allikevel.
Dette står det visstnok om i brukermanualen