Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 488
Jeg leiter i bunn og grunn etter en sang som skal være litt vanskelig å drive opp.

Sangen er med i save the last dance under basketball scenen med drive-bye'en. Det som er greien er at jeg tror sangen er laget av ANTHONY PRESIDENT og heter Holla At Me. Har lest litt på forskjellige websider, og der sies det at sangen er laget spesielt for denne filmen, og at den aldri ble utgitt. Det som er hele greien er at jeg sverger på at jeg har hørt denne sangen (introen i alle fall) så mange ganger siden denne filmen at den må være utgitt!

Er det noen som har peiling? Har leitet lenge (og sikkert på feil sted). Har lastet ned hele spille listen fra filmen. Er ingen av de andre sangene etter det jeg har skjønt. Please si at jeg tar feil og gi meg navnet på den sangen!

Help!!!
tetra's Avatar
Trådstarter
Sitat av Marken
Vis hele sitatet...
Er fult klar over det du. Men flesteparten av sangene som står på imdb er med på cden. Og Cden har jeg, den er ikke der . The search continues!