Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3038
Noen som vet hvilke sat kanaler som sender nba basketball i europa?

Evt. går det an å få inn usa kanaler?
Better than thou.
Nei og nei. Såvidt jeg har forstått, har prøvd å få til dette lenge.
Trådstarter
5 0
Mener å ha hørt at det er ihvertfall noen tyrkiske? kanaler som sender....?
Better than thou.
Skal undersøke, men jeg tviler.
Trådstarter
5 0
Finnes det noen måte man kan ta inn Nba tv på?

www.nba.com/nba_tv/
Underskriftskampanje for NBA i norsk fjernsyn
http://ballfrog.com/

TVDanmark 1 sender NBA tror jeg..
http://tdckabeltv.dk/?UniversID=436
Trådstarter
5 0
Men takk for danmark linken!
Forresten, vet dere om noen kanaler i europa hvor de sender Wrestling?
tyske kanaler SENDTE i alle fall wrestling
før. Monday Nitro. Men jeg vet ikke nå (siden nitro ikke lenger eksisterer, offesielt i alle fall)

tetra
Har snakket med samtlige store parabol levrandører her i Norge og spurt om mulighet for å få inn Fox eller ESPN, men da må mann ingå en avtale med kanalen selv sier alle.

Er visst noen grupper som releaser NBA matcher, men det er stort sett sluttspillet.

Husker jeg satt med hvite 23 skjorta og så Michael spilte med nummer 45 jeg, aldri vært nærmere en mer relgiøs følelse noen gang tror jeg.
Opprinnelig postet av intenzo
Forresten, vet dere om noen kanaler i europa hvor de sender Wrestling?
Vis hele sitatet...
Multivisjon sender det råeste innen wresling + ikke minst... de sender ultimate fighting championship (alt er lov + litt til )
Opprinnelig postet av leif666
Multivisjon sender det råeste innen wresling + ikke minst... de sender ultimate fighting championship (alt er lov + litt til )
Vis hele sitatet...
UFC mener du? . Det er ikke wrestling, det er direkte ekkelt!! Det er direkte sykt!!!! Wrestling er skuespill ikke en sport der menn slår tenna ned i halsen på hverandre og syns det er gøy. Det er ikke litt likt wrestling

tetra
Er multivisjon er norsk kanal? UFC hørtes ganske tøft ut.
Opprinnelig postet av Stirling
Er multivisjon er norsk kanal? UFC hørtes ganske tøft ut.
Vis hele sitatet...
Ær`ke Norsk nei... tror ikke at disse sendingene hadde kommet gjennom sensuren her i Norge. Det er jo bare så vit vi får se boksing jo
Den er fransk tror jeg, men de fleste sedingene kan du velge språk (engelsk, fransk, tysk)

Kan sammenlignes med canal digital, de har 8 kanaler som sender filmer 24/7. Mye bra.....
Sist endret av leif666; 5. oktober 2003 kl. 23:40.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
5 0
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det ser dårlig ut, i alle fall for oss som har canal digital.. Dem som har viasat har vel viasat sport ? jeg tror ratt dem sender sluttspill / finaler (men det er jo ikke nok!)

når det gjelder canal digital så sendte canal+ 1 kamp hver uke for noen år siden, men det har det blitt slutt på (i alle fall for canal+ NORGE).. Det var også en kanal som het mreza+ (langt oppi kanal-lista på canal digital) som sendte nba finalene for noen år siden. Jeg får i alle fall ikke inn denne kanalen lengre heller, så det ser helsvart ut :/

du kan prøve #bball-vidz på efnet for å ta ned noen kamper, men det er som regel lang kø (fserves) og ustabile boter, så ikke ha for store forhåpninger.
Better than thou.
Reklamen for Viasat Sport sier at de viser NFL & MLB, men jeg har ikke sett etter i tv-programmet, så det er alltis en mulighet. Det er uansett veldig lite.
http://www.sport.viasat.dk/index.pht...t=9255&nav=309

Dårlig med NBA, men da regner jeg egentlig med at de sender finalene kanskje.. men uansett, hjelper i alle fall meg lite :/ Synes det er dårlig at det er så lite basket på norsk tv. For et par år sia skulle jo tv2 satse på basket (i oppstarten av BLNO og slik). Dem sendte jo litt norsk basket, men nba holdt seg fortsatt til 20-30 sek på tv2 sporten 1-2 ganger i mnd max).

I gode gamle dager var det jo NBA Action på lørdag, og opptak av kamp på søndag på tvnorge, det var tider det... med godeste Friling eller hva han heter som kommentator :P

Anyway,
syns at canal digital eller noen andre kunne i det minste ha en ticket / pay-per-view kanal med basketball kamper på.. slik at man kunne betalt et lite beløp pr kamp....
Better than thou.
CNN har en time basket hver søndag fra 17-18 mener jeg å huske, en stund siden sist jeg rakk å se det though. Men overhodet ikke nok nei.
ok, det visste jeg ikke (selv om jeg har cnn).. da skal jeg prøve å få med meg dette på søndag! Det er jo bedre enn ingen ting i alle fall.

Det er ingen kanaler (på canal digital/viasat o.l.) som viser NBA Action da (selv om de ikke viser kamper)?
Kom forresten på at Skysport sender wrestling.........

tetra
hvis du skal lete etter kanaler så er www.lyngsat.com ei bra side, for de som ikke har den fra før..
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Sky 1 sender i alle fall wrestling, såpass vet jeg... Men jeg vet ikke om dere har Sky i Norge, har dere?
sky sport har nba, er ikke muligt og bestille abb. fra england, men er en parabolbutikk i norge som selger abb. på sky pakken. men kommer ikke på i farten hva den heter da..

http://search.sky.com/search/skyspor...&CID=1&x=3&y=9
Opprinnelig postet av SharQ
Sky 1 sender i alle fall wrestling, såpass vet jeg... Men jeg vet ikke om dere har Sky i Norge, har dere?
Vis hele sitatet...
Noen med STORE og Dyre kanalpakker har det. En del mc donalds resturanter har det , men den står konstant på MTV. Tror ikke små unger tåler og se Goldberg og The Rock knuse skaller . Kjenner noen som jobber på mc`en. Etter kl. 22.00 stenger de øverste etasje (der tven er). Skal uan mase på han om jeg og noen kompiser kan sitte der oppe og se RAW eller Smackdown en gang....... , blir mest sannsynlig ikke, men det hadde vært konge!

tetra
Better than thou.
Hei, vi diskuterer sport i denne tråden, ikke skuespill av hjernedøde idioter. Vennligst hold dere til emnet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
bumper denne med litt ny info som kan være av interesse for noen her:

NBA is back!
Verdens beste basketliga er tilbake på CANAL+


CANAL+ fortsetter å sikre eksklusive sportsrettigheter.
I løpet av det siste året har CANAL+ sikret
seg rettigheter til Tippeligaen, Allsvenskan,
svensk ishockey fra Eliteserien og Premier League.
CANAL+ kan i dag bekrefte at kanalen også har
sikret seg de eksklusive senderettighetene til å vise
NBA frem til og med sesongen 2005-2006. Allerede fra
1. mai kan man følge sluttspillet i NBA på CANAL+ sin nye sportskanal - CANAL+ SPORT.
Det er tid for å gjenforene det norske publikummet
med verdens beste basketliga. Fra 1. mai kan man på
CANAL+ SPORT følge det actionfylte sluttspillet i NBA
der årets ligamestere vil kåres. CANAL+ SPORT vil vise sluttspillet, ukesmagasinet NBA Action og i
tillegg det amerikanske landslagets vennskapskamper i
forkant av OL i Athen.

WOHO! Nå var det bare å skaffe koder slik at man får inn Canal + med Dreamboxen. (Ja, det var et hint til at noen kan PM'e meg. ;])
ny kanal fra canal+ (canal+sport ellerno) sender NBA minst 3 ganger i uken etter 1 mai, så gled dere
Jesus fucking christ....