Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2126
Er det noen freaks fra Oslo som kjører til TG?
Sliter litt med tanken om å ta med stasjonær pc og alt tilbehør på tog / buss. Det er selvfølgelig mulig, men blir ganske tungvint.

Hvis noen har en ekstra plass i bilen, og har lyst til å ta med seg en hyggelig ung freak som selvfølgelig betaler bensinpenger, så si ifra! Kanskje spanderer jeg en kebab også
Utrolig trivelig type du er alexey =) Alltid humør på topp og har voksen oppførsel. Desverre er jeg opptatt den uken, ellers skulle jeg mer enn gjerne latt deg få sitte på! Håper du får ride til TG, så kan du vise frem de utrolige skillsa dine ingame!Ønsker deg lykke til
Skjønner at du virkelig trenger skyss når du lager en ny bruker for å prate varmt om deg selv
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Skjønner at du virkelig trenger skyss når du lager en ny bruker for å prate varmt om deg selv
Vis hele sitatet...
Du er skarp du!
Trådstarter
Ja kan vel virke sånn, men faktisk.. you're wrong mate. Han er en kompis av meg, faktisk på CSS teamet mitt. Introduserte han for Freak igår, og han lagde bruker idag. Sa til han når jeg hadde sett innlegget at jeg kom til å få respons om at jeg hadde laget en ny bruker, men tenkte fuck it.. who cares?

En ting til.. please ikke post off-topic. Jeg ber bare om skyss til TG, ikke en haug av andre ting.
Sist endret av alexey; 28. februar 2012 kl. 00:19.
Hvis jeg var alexey, tror du ikke jeg hadde tenkt litt lenger? dvs kanskje hatt en annen bruker som ikke var nylig registrert.. Vi er gode venner og jeg håper virkelig han får tatt seg en tur til TG. gl mate :>
Jeg kan nok ikke hjelpe deg med kjøre, kan hende jeg tar tog selv. Det går jo eventuelt ann å organisere seg så man sitter med freaks på toget i stedet for å sitte alene. Jeg reiser fra Tønsberg og er ikke kjent i Oslo/Lillehammer. Send meg en PM hvis du ikke får skaffa kjøre a!

Hamar** gikk litt fort i svingene
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Henger meg på denne! Jeg trenger også desperat skyss til/fra TG! Bor på Jessheim (Akershus)
En eller annen; Lei en minibuss. Freak-transport gogo
▼ ... noen uker senere ... ▼
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Liten nødløsning om noen trenger:
Jeg kan gjerne kjøre folk til TG. Kjører Audi A4 relativt ny. Plass til ihvertfall 2 stk med div ustyr.
Oslo - Lillestrøm - Jessheim - Alle stedene er på veien.

700kr (evt 350,- per person om det er 2 stk).
Kan kjøre etter 17:30 i morgen dersom noen har behov!
Denne tråden er sånn 5 plasser nedover på hovedsiden

http://freak.no/forum/showthread.php?t=217329