Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 660
Heisann! Jeg bare må sjekke her om det finnes noen talentfulle og fantasifulle personer her, som takler å skrive gode humoristiske dialoger på engelsk veldig bra? Her blir både humor og engelsken veldig lagt vekt på.

Spillet som utvikles er et eventyrspill, i ala Monkey Island stilen. Selve grafikken har fått stor inspirasjon fra både LotR og Monkey Island 3 (for de som har hørt om det..)

Vi jobber alle med det på fritiden per idag - gratis, men når alphaen er klar, er det flere distributører jeg skal komme i kontakt med, som allerede har vist sin interesse. Dvs, penga i kassa etter hvert.

Spillet deles inn i fire episoder, hvor utviklinga har lagt fokus på en episode av gangen. Vi har en rask skisse over hvordan det kommer til å utvikle seg - forså å jobbe videre på det etter vi har gjort oss ferdige.

Historien til første episode er helt ferdig, inkludert puzzles.

Vi søker altså en dialogskriver som gjerne kan skrive (om den vil) hvor som helst. Humoren er tiltenkt noe ala Discworld / Monty Python. Du får åpent spillerom, så lenge du forholder deg til historien. Vi som styrer det hele, har også muligheten til å forandre / fjerne ting vi synes er unødvendig eller ikke bidrar til historien.

Vi har allerede en flott sammensatt gruppe med folk, men grunnet skole - måtte den forrige dialogskriveren forlate oss.

Om det er noe spørsmål, så vennligst spør!

Dere kan kontakte meg enten her, eller på e-mail: jannar85 @ gmail.com
Takker for all respons!
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Kan sikkert delta i dette jeg. Har fått høre at jeg har en kreativ og humoristisk penn, så hvorfor ikke?

Men litt mer informasjon om hva dette skal dreie seg om hadde vært kjekt
Litt info og "grenser" hadde hvert flott, se om man kunne smelt sammen noen gloser til dere
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Jeg er interessert. Sendte deg en PM nå.
Ranna's Avatar
Trådstarter
The more, the merrier

Info om spillet:
Episode 1 er en introduksjon til hele spillet, og blir å legge grunnlaget for de neste episodene - men det er likevel en selvfølge å ha en god historie. Vi møter Roger, en helt vanlig person... tror han. Han slår hodet sitt etter han har dusjet, og våkner opp i et fengsel - så naiv som Roger er tror han det hele skyldes at han drømmer det hele, og spiller med.

Han klarer å bryte seg ut av fengselet, med hjelp fra små skapninger på størrelse med taranteller, hybelkaniner osv, og henger seg på en fugl i samme slengen - men fuglen blir skutt på, og Roger faller - og fortsetter å falle gjennom en åpning i bakken.

Her møter han tre agenter, men ser ut som helt det motsatte. Den ene er en klovn, den andre er en "prinsesse", og den tredje er en dame som lever i barndommen fortsatt. Roger blir fortalt om at kongen deres er tatt til fange, og de spør Roger om hjelp - der Roger kan få komme tilbake til sin verden i bytte.

Han godtar oppdraget, og går på jakt etter den spesielle tingen. Etter det er gjort, drar de avgårde til fengselet igjen. Idet de har funnet kongen, viser det seg at de har befridd en veldig ond skapning istedenfor - og det hele slutter med en cliffhanger.


Dette er bare historien, raskt nedskrevet, av episode 1. I neste episode viser det seg at Roger ikke er så vanlig som han trodde, og at det hele hadde en mening.


Tar kontakt med de som har sendt meg PM hvertfall.
Det som også blir å stå på menyen til dialogskriveren, blir kommentarer hovedpersonen kommer med bl.a.
Send meg gjerne en PM, hvis det ikke holder enda
Jeg stiller gjerne opp. Jeg har fire års erfaring som tekstforfatter fra både reklame og PR, film, musikk og revy. Send meg en PM.
Sist endret av flap; 13. juni 2007 kl. 16:32.
Ah, får skikkelige DOTT-vibber når jeg leser oppsummeringen av kapittel en! Gleder meg til spillet kommer ut!