Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 584
Hei. Altså jeg har hat min playstation 3 i snart 1 år som er kjøpt fra Kina. Jeg bare lurer, er det riktig at O er godta, mens X er tilbake. Det er veldig forrvirrende på playstation Home nå som jeg har akkurat gjort meg kjent med det. Noen ganger så er X godta mens andre ganger er det O. Når det står at jeg skal trykke O for å spille, må jeg trykke X. Noen ganger er det omvendt.

Hva for slags forrvirrende greier er dette? Er det forskjell på Asiatisk og Western konsoll? Er det muilg å få endret dette?

Takker
haha, X er godta, O er avslå/cancel
noe annet en dette ville vært patetisk
Sitat av binkabi Vis innlegg
haha, X er godta, O er avslå/cancel
noe annet en dette ville vært patetisk
Vis hele sitatet...
Går vel kanskje an å gi noe mer konkret enn bare å spy ut en setning som ikke svarer posten med mening engang!
Sist endret av Same i Skauen!; 31. mars 2009 kl. 14:52.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Husker jeg stussa veldig på dette i starten selv, da X normalt sett er godta (PS2 f.eks.), men det er slik du beskriver på min PS3 også. Usikker på om det kan endres i innstillingene.
vet i allefall at de gammle final fantasy spillene som er nå fra asia har omvendt rekkefølge på O og X, mener dette også gjelder til en god del andre spill fra asia. så at de har det omvendt på konsollen deres vil vel ikke være usansynelig.
Sitat av dain Vis innlegg
Husker jeg stussa veldig på dette i starten selv, da X normalt sett er godta (PS2 f.eks.), men det er slik du beskriver på min PS3 også. Usikker på om det kan endres i innstillingene.
Vis hele sitatet...
Og din PS3 er kjøpt fra norsk leverandør?

Jeg veit i alle fall at jeg har hatt mange problemer med Silent Hill Homecoming. Måtte gjøre om alle tastetrykkene og det fungerte ordentlig kun en spesiell vei. Dette betyr jo at PS3 spill rundt omkring i verden may or may not work ordentlig på DIN PS3? I så fall er dette da veldig tungvint og frusterende.
Sist endret av Same i Skauen!; 31. mars 2009 kl. 20:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.