Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 856
Dette virker kanskje kyninsk, men det er i øyeblikket bare en uskyldig tanke = P

Jeg tar opp igjen 3.året på vgs som 89modell. Får ikke den økonomiske kabalen til å gå opp kun ved hjelp av stipend og jobb på si, men har tenkt på å søke et legat. Jeg er en helt vanlig Ola Nordmann så tviler på at jeg stiller sterkt på de spesielle kravene deres, men finnes det noen måte å "lure" til seg legatkroner på?

Har dere noen forslag
Trenger vel ikke å lure noen som helst? Det gjelder bare å finne rett legat.

Det er vel dog ikke så mange legater som gir penger til VGS elever...
Trådstarter
86 0
Er det noen her som har mottatt legat før?
Vi har en fyr på universitetet som bruker "Legathåndboken" for å skaffe seg litt ekstra spenn...
Han sitter og blar i den i pausene, og ringer rundt alt han vil søke på.
Han har fått et par legater allerede!

Kjøp Legathåndboken Her
Noen legater har spesielle ting de ser etter, som .feks at du bor i waldemar thranes gate, er over 20 år og dattra til en alkis (bare eksempel det her).. og noen legater gir til de de ønsker å gi til uten spesifikke ting man må tenke på..

er mange sånne legatsider på nettet , og et helvete å lese gjennom de for så å finne ut at du har brukt en time på å søke etter legater som bare gir til kristne narkomane.. kjøp den boken ja