Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1583
Newsflash som en fyr på elva sa jeg skulle dele med alle: man blir nå bøtelagt for å henge ved akerselva, derfor flytter dem virksomheten til grønland.
Kom dere vekk fra grønland.
Man får kjøpt rett ovenfor uansett! Jeg merket at det ikke var noen dealere der nede for et par uker siden. Rett ved "eventyrbrua"(med de statuene) står det ofte noen og generelt på gata ovenfor elva...
Det er ikke så mye å flytte til Grønland akkurat, som om tbane stasjonen og visse andre punkt ikke er fylt opp med folk som prøver å selge deg ting.
selger ikke disse svette somalierne bare crap?
kjenner en av de. selger bare crap til forbipasserende
Hvis man sier klart ifra at man ikke skal ha det dritet de selger til "alle", får man noen ganger noe digg isteden. Jeg pleier kun å kjøpe av mine gode kontakter, men det hender at jeg sitter på en fest på løkka og får lyst på et kjapt fix. Da pleier jeg å be om å få se på det, og sier ifra at jeg vet godt hvordan god hasj ser ut. "Dette vil jeg ikke ha. Jeg har røyka hasj i 13 år, og sånn dritt som det der slutta jeg med for mange år siden." har funket bra flere ganger
man skal være litt forsiktig med hva man sier til en pusher da.. ingen vits i dra seg opp og fyre oppunder..
Sitat av KjeXz
man blir nå bøtelagt for å henge ved akerselva
Vis hele sitatet...
Pøh! Man kan ikke bli bøtlagt for å oppholde seg på offentlig eiendom, når man ikke har gjort noe galt.
Tja, trådens tema er jo forsåvidt relevent i denne delen av forumet da...
Det sto om dette i avisa her om dagen også, så det er nok ikke bare en hasjpusher som er kilden. Snuten har nå iverksatt en storoffensiv mot både pushere og kjøpere ved Akerselva for å få slutt på aggressivt hasjsalg og utrygt miljø.

Resultatet, som ved Plata-aksjonen, blir selvsagt at miljøet bare flytter seg noen gater vekk. Plata er nå to gater fra der den var sist, dog med mindre mennesker, men man får alltid kjøpt både minus, speed og piller der...
Fenomenet kalles "junkie-jogging" Man flytter problemet fra ett sted til et annet og kjøper seg dermed en utsettelse. Jeg lurer på når politiet og politikerne vil innse at de kjemper en kamp de er dømt til å tape. For en håpløs rusmiddelpolitikk!
Det er en utrolig enkel måte å få god PR på: "Nå skal vi knuse narkomiljøet!" Så får de flytta det noen meter, og kan kjøre akkurat samme linja noen måneder seinere.
Stormen: Jeg skal være enig i at denne tråden ikke holder særlig høy standard, men
selv om emnet ble presentert som et løst rykte viste deg seg jo å være mer enn
som så, jeg sikter til det mxyzptlk sa om at dette har blitt skrevet om i avisen.

Hadde jeg laget denne tråden ville jeg nok imidlertid lagt frem saken som en diskusjon
om Norges rusmiddelpolitikk, fremfor å skrike ut om at dealerne ved elva skifter utsalgssted...