Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1035
Jeg ser meg lei av at kun våre nye statsborgere er de eneste som slenger med leppa når dama er ute i byen på dagtid/kveldstid. Hun blir kalt litt av hvert blir forfulgt og til og med tatt tak i. Hva kan hun forsvare seg med, noen som en jente lett kan bruke og hvor kan jeg få tak i det(tåregass, pepperspray, slagvåpen++) Dette er er ikke en rasistisk tråd med bare fakta.

noen som vet om denne er noe tess

http://www.bodyguard.se/images/Bodyguard-spray-med-therese.jpg
For den fattige er det jo hjemmelaget tazer av engangskamera med flash. Tror det var en tråd på dette for veldig lenge siden her. Eller så er det vel ikke umulig å finne pepperspray i en eller annen butikk.

Men de kan jo få mer bråk av å skade folk tilbake da...

Edit: Hakke testa den tazeren selv, så ekke sikker hvor effektiv den er. Kunne jo håpe den er effektiv nok til å gi dem et støkk, så løpe. Neh, trokke det. Sats på sprayen, du.
Sist endret av empty_other; 20. februar 2006 kl. 10:18.
Har funnet et sted i oslo som selger denne sprayen så skal innom der senere idag og undersøke. Engangskamere som tazer det er et leketøy ville nok ikke ha funket. Skal man ha tazer så må det være noe som lammer.
Her er en spray: http://www.topsecret.no/wsp/topsecre...mplate=product

Ville ikke gått for stun gun, har blitt testa med en stun gun mot meg, og det var ikke nok. Ville bare gjort situasjonen mye verre. Kanskje den stun gunnen var litt svak, men vet ikke for har bare prøvd den ene.

Kanskje det er like greit å bestille pepperspray fra utlandet, det er vel forhåpentligvis ikke forbruksvare akkurat. Greit å ha noe du vet fungerer når du først trenger det
Sist endret av sputch; 20. februar 2006 kl. 10:28.
Takker for tippeset stikker innom der i dag også, lurer på om disse sprayene er bra nok, tror kansje jeg skal kjøpe 2 og prøve på meg selv "gulp"
Nå er våre nye landsmenn kjente for å være typiske flokkdyr.
Pepperspray eller tazere kan nok ta ut et par stykker, men det er fortsatt 10-15 stk tilbake som er dobbelt så sinna som før fordi noen har forsøkt å ta igjen.
Er nok best å bare overse de hvis det dreier seg om verbale angrep evt. komme seg unna for å hente forsterkninger.
Pepperspray kan faktisk slå tilbake på en selv om man er uheldig med vindretningen eller ikke helt edru. (Snakker av erfaring)
Gi for all del ikke pepperspray (som forøvrig er ulovlig å bruke uten godkjent opplæring og beviselig nytte i arbeidssituasjonen) til dama! Jeg prøvde pepperspray i Forsvaret, og det er et smertehelvete uten sidestykke! Udiskutabelt de værste 45 minuttene jeg har opplevd i mitt liv. Sprayen vi ble utsatt for var riktignok den man bruker i Forsvaret og er sterkere og mer konsentrert enn den feks politiet bruker. Men jeg unner (nesten) ingen å uforberedt bli utsatt for noe slikt. Det er umulig å forestille seg hvor vondt det er å bli spraya med pepperspray. Au...
Helvetes tullinger, hele jævla gjengen.