Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 681
Noen som driver på med dette i alta? Slik at jeg bare kan komme innom og få det gjort? Betaler 100 spenn til dem som vil.

Jeg må ha nyeste firmware og få bort entry og slikt også, men det blir vel gjort når man oppgraderer...

Eller er det noen som kan selge meg en brukt DSS-20 eller 25 kabel billigere enn i butikken?
Hvis du har kable,kan du kjøpe "livs tids konto" her
http://davinciteam.com/index.php?page=features
Er online-flashing. Sankket med en fyr i går (15.02.06), han sa det fungerte utmerket.
Kontoen koster 10€. Så du sparer ca 30NOK da :P
Hvis du har entry på telefonen så må du ha en spesiall FW(telenor-piss), så du må til en butikk/verksted som kan gjøre det. Du kan ikke bli kvitt entry, det er garantert. Har en k700i selv og har vært i dialog med både spaceworld/sony ericsson og verksteder. Denne FW er hardkodet inn i telefonen. Jeg hadde selv tenkt å kjøpte meg en stasjon for å oppgradere fw men det går ikke. Du MÅ til en butikk som gjør dette.

Tror siste FW er: R2AE033
det finner du ut av å bruke joysticken og *: > * < < * < *
Sist endret av hairball; 16. februar 2006 kl. 13:15.
Les litt på forum.unlock.no Der er det fremgangsmåter. Man får også kjøpt slike koder på qxl. Da følger det med guider osv.
jeg har DSS-25 SyncStation, men tror desverre ikke jeg selger den.
Oppgradere firmware kan gjøres helt selv via den kabelen, vet dog ikke hvordan det står i med fjerning av Entry. Uansett så ville jeg anbefalt deg å kjøpe en slik kabel, med mindre du snart skal ha ny telefon.
Jeg har k750i, men oppgraderer firmwaren til venne mine og hvis de skal ha noe innpå telefonen så årner jeg det