Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4099
Jeg har drukket 6 glass med vodka (60%) og så slo det meg at jeg er ikke veldig god med alkohol. Så selvom jeg ikke akkurat er full er jeg nesten sikker på at jeg får en hangover i morgen. Hvordan kan jeg unngå det? Jeg skal feste og paffe mye i morgen så en hangover nå er ikke det beste tidspunktet. (Jeg er russ og skal til Lillehammer ) Er det noe måte å gjøre hangoveren så svak som mulig? Jeg drakk 6 glass med cola og vodka med ca. 3/7 med vodka. Jeg er svak når det kommer til alkohol. Paffing er en helt annen sak. Jeg kan røyke så mye jeg orker uten noen store konsekvenser annet enn at jeg sover lenge.

Anyway, har dere noen gode tips på å få en så liten som mulig hangover i morgen? Er ikke sikker på om noen kommer til å lesse dette da siden klokka er halv 4... :P Men noe input hadde vært awesome.
Et godt måltid, masse vann og søvn er vel det som hjelper mest.
Drikk masse vann og spis et godt måltid og en banan. Røyking fjerner vel fyllesjuke ganske bra også såvidt meg bekjent.
Sitat av AirBlaster Vis innlegg
Et godt måltid, masse vann og søvn er vel det som hjelper mest.
Vis hele sitatet...
Søvn kan bli ett problem, men jeg kan vel mekke opp ett godt måltid før jeg pæser ut sammen med ett par store glass med vann. Takk for hjelpen.

Sitat av Ole2005 Vis innlegg
Drikk masse vann og spis et godt måltid og en banan. Røyking fjerner vel fyllesjuke ganske bra også såvidt meg bekjent.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke noen bananer, men jeg skal lage meg ett godt måltid og drikke en godt del vann før jeg legger meg, takk for hjelpen!
Drikk passe mye vann og hold deg våken til du slutter å kjenne rusen. Så legger du deg til å sove.
Ikke glem c-vitamin med vannet og maten!
Jeg drikker alltid mye vann før jeg legger meg etter fylla, og kan ikke huske sist jeg hadde en hangover.
Har alltid brukt å drukket mye melk før jeg legger meg, og aldri legg deg i stigende rus!
Spis en zyrtec (allergimedisin) før du begynner en før du legger deg, pluss en del vann/vaske uten alkohol), ta gjerne med masse vann å ha ved sien av senga, hehe... blir aldri fyllesjuk selv, heldigvis! Men kjenner fler som bruker det "trikset", å de sier det funker. Jeg selv har aldri testet det, men skader jo ikke ta sjansen. Lykke til
Sist endret av KjellFresh; 5. mai 2012 kl. 07:45.
fyllesjuk som f nå, værste er fyllenervene. totalt noya
Drikk melk eller bare surr rundt før du legger deg :-) Sov med vinduet åpent, så du får frisk luft.
Aldri legg deg i stigende rus


Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
fyllesjuk som f nå, værste er fyllenervene. totalt noya
Vis hele sitatet...
Skjønner aldri greia med fyllenerver:-p
beste tipset, er jo faktisk og kaste opp, da har du mindre alkohol i kroppen, som kan taes opp og om du drikker masse vann liek 1L-2L før sengetid + ett godt og feit måltid da er du garantert ingen hangover dagen etter
En god dose med druesukker har jeg hørt kan hjelpe. eller vann og mat.

menne en ny fylle-kule kurerer alltid fyllesjuken
Det beste er å stå opp tidlig, spise, døse litt, og så sove et par timer igjen. Da blir fyllesjuken borte.

Alle oppturer har en nedtur, så enkelt er det!
Teknikmagasinet har noen brustabletter som heter Bakis, som du får på rør. Koster vel en femtilapp. To av disse blandet ut i 1/2 L vann hjelper med å balansere væskenivået i kroppen, som er en stor del av grunnen til at du blir hangover siden alkohol fordriver vann. Fungerer godt på meg, men det er jo ikke en garantisak. Bruker det på Roskilde
Ikke akkurat et godt forslag for å unngå hangover, men når jeg skal feste og drikke over flere dager bruker jeg vanligvis "ikke bli edru i løpet av natten"-trikset. Det forutsetter at du er ganske shitfaced når du legger deg, så pass at du fremdeles er beruset til en viss grad når du våkner igjen. Så klart, det er jo alltid sjanser for at du fremdeles våkner med hangover, men det pleier i alle fall ikke skje med meg. Til nøds har jeg av og til en pils, en flaske vin eller noe whiskey stående på nattbordet som jeg kan få i meg om jeg skulle våkne på natten. Selvfølgelig er det også viktig å få i seg rikelig med vann under denne prosessen.