Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1576
Når jeg leverer Fable 2 til xbox og noen andre spill hvor mye får jeg per spill da ? eller går det ann å få et annet brukt spill tilbake ?
Ca 5, eller kanskje 10
Du kan gjøre det her
skal du gi fable 2 til xboxen din? tror ikke du får noe annet tilbake en fable 2.
er det gamestop du snakker om da trådstarter?
Gamestop kjøper brukte spill.

http://web.sa.mapquest.com/gamestop/?tempset=search
Edit: Søkte på asker for deg.. http://web.sa.mapquest.com/gamestop/...200&city=asker
Sist endret av drittunge; 23. desember 2008 kl. 12:53.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av drittunge Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Rettelse; Gamestop svindler deg

Om bare playswitch kunne levere utenfor USA...
www.bytteklubben.no
Bytte spill for penger. 65,- pr bytte. eller 300,- for 10 bytter.
Sist endret av Magnus; 7. januar 2009 kl. 22:08.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Magnus Vis innlegg
www.bytteklubben.no
Bytte spill for penger. 65,- pr bytte. eller 300,- for 10 bytter.
Vis hele sitatet...
Funker dette for gammle ps2 spill og??
jeg leverte vel 15 stykk ps2 spill på gamestop i Trondheim. Fikk 400 kroner for de om jeg husker rett. Kunne fått noen hundre mer hvis jeg hadde valgt å bruke pengene på gamestop. Gamestop gir deg dårlige priser men de er raske og det er lite styr med de.
Sitat av paragone Vis innlegg
jeg leverte vel 15 stykk ps2 spill på gamestop i Trondheim. Fikk 400 kroner for de om jeg husker rett. Kunne fått noen hundre mer hvis jeg hadde valgt å bruke pengene på gamestop. Gamestop gir deg dårlige priser men de er raske og det er lite styr med de.
Vis hele sitatet...
Ble to Gamestop her?
Sitat av Zhylo Vis innlegg
Rettelse; Gamestop svindler deg

Om bare playswitch kunne levere utenfor USA...
Vis hele sitatet...
Rettelse; Spiderman som nå er kjøpt opp av game, DE svindler deg.

Å veksle inn spill er etter egen erfaring bortkastet med mindre man slår til på et tilbud, likt det som GameStop hadde før jul (bytt inn to spill og betal 99,- for GH:WT med gitar). Jeg leverte inn fem spill til X360 og håpte på å få meg Battlefield: Bad Company hos Spiderman. Selv om jeg leverte inn bla. Halo 3 i tilnærmet mint condition og resten av spillene var i god stand fikk jeg fortsatt bare 250,- for hele haugen. Jeg tok med meg spillene og forlot butikken, elendig tilbud!
Hva skjer med spill med online del? Kan jeg bytte inn PC'spillene mine som uansett bare brukes online, og kjøres fra en image-fil? Blir jo litt som å få penger =)
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av Nature Vis innlegg
Hva skjer med spill med online del? Kan jeg bytte inn PC'spillene mine som uansett bare brukes online, og kjøres fra en image-fil? Blir jo litt som å få penger =)
Vis hele sitatet...
Nei. Nevnte jeg nei?
På "Game" så gir vi en mye bedre pris enn gamestop og EB-games, pluss at vi har bedre priser igjen på det vi selger, pluss at vi har kampanjer så du får byttet inn din gamle ps2 til xbox (noe gamestop også har da).

Fable 2 gir vi vel ca 240 kr for eller 210.