Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 581
Ja, en kamerat av meg. Har for tiden en 14.1"(AsusA8JS) med Go 7700. Poenget er at han vil ha en ny en
med mindre skjerm men samtidig samme eller bedre ytelse grafikkmessig.

Vet det er svært få, har vært innom de felste nettbutikker som vi vet om. Og ingen lykke hittil.

Noen som har tips ?
Hva skal prisen være da? Bare grafikkort som skal være bedre?
Asus f9s (tror jeg)er den første 12" laptopen med 8400 skjermkort som jeg har kommet over. utover det så ser specsa bra ut på den.
Gikk inn på HW.no, klikka prisguide og velgte bærbare, og 12,1" skjerm, titta litt igjennom lista og fant ASUS F9S

Vet ikke om det kan være noe, aner rett og slett ikke hva GFX kort 8400MG er, så vet ikke hvordan det er opp i mot Go 7700

Men det er vel den enkleste måten å prøve å finne en laptop med de spesifikasjoner

Edit: Ser exuz var 2min raskere enn meg!
Sist endret av SteInMetz; 3. oktober 2007 kl. 00:13.
Målljkos
Stigern's Avatar
Trådstarter
Ja ifølge det jeg fant, så er Go 7700 en del bedre enn 8400 serien.
Pris er ikke så veldig viktig, men bruk sunn fornuft
Vaio SZ får du vel med 8600.
Kan jo altids sjekke www.alienware.com om du vil ha det råeste... men her kan ikke prisen spille noen rolle! :P
Målljkos
Stigern's Avatar
Trådstarter
Sjekket alienware, ingen under 15.4 som jeg så. Sjekket også Vaio SZ, men alle jeg
finner har kun 8400 kort.
Kjøp CTO, så får du med 8600.
Målljkos
Stigern's Avatar
Trådstarter
Sitat av Goophy
Kjøp CTO, så får du med 8600.
Vis hele sitatet...
Hva er CTO?
Link?
'Configure-to-order'.
Ring salg eller se om du finner det på US websidene.