Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 627
God morgen. Først og fremst må jeg bare si at jeg ikke fant på en bedre tittel. Det skyldes kanskje feberen. Jeg skulle bare skru på PC-en for å laste ned noe, og så legge meg på sofaen og se TV.
Men uansett:
Jeg har en torrentfil her, den laster ned til J: (ekstern HDD) Jeg begynte å laste den ned for 3 dager siden. Så i går fikk plutselig den eksterne HDD-en en ny plassering, altså G: Jeg måtte da laste ned hele torrenten på nytt. Den kom rundt 30% i går. Da jeg skrudde på PC'en min i dag var plutselig den eksterne HDD-en J: igjen.

Så spørsmålet mitt er:
Hvordan kan jeg gjøre sånn at denne eksterne harddisken alltid har plasseringen G: ?

Og så må jeg rett og slett bare beklage min rotete tekst. Som sagt så har jeg rundt 39-40 grader i feber, og orker rett og slett ikke å sitte forran PC-en.

Men jeg blir utrolig glad hvis noen her kan hjelpe meg!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Høyreklikk min datamaskin, behandle, diskbehandling. Du finner den nok.
Og viss du ikke finner ut av det, eller er like håpløs med datamaskiner som meg så kopierer du bare de filene som er nedlastet. Starter torrenten på nytt, går til DL pathen og paster ^^.
Men du kunne vell bare latt være og skru av datamaskinen og blitt kvitt hele problemet ?
Test
Trådstarter
Takk for hjelpen
Så at CD-stasjon er G nå, så det var dessverre umulig å få byttet harddisken til G.

Sitat av jarl Vis innlegg
Men du kunne vell bare latt være og skru av datamaskinen og blitt kvitt hele problemet ?
Vis hele sitatet...
PC-en min blir såpass treg hvis den står på for mye, så jeg vil helst skru den av, hehe :P