Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 725
Jeg sitter med min Stasjonære og min bærbare.. Problemet mitt er at de ikke finner hverandre, de er plugget inn i samme switch men finner kun seg selv.. Noen som kan hjelpe meg med dette? Ganske viktig igrunn..
Sist endret av Smoke86; 26. desember 2007 kl. 03:58.
Litt mer info?

Par ting;

1. Sjekket at begge har samme ip? ene har auto, andre har manuell etc.
2. Aner ikke hvor mye du kan så vil ikke fornærme, men sjekket at de er i samme nettverk/ sett i andre nettverk?
3. Prøvd å søke etter den andre pcen?
4. Brannmur? noen brannmurer hindrer deg

Listen er lang, prøv deg frem
Trådstarter
53 0
Begge er på MsHome.. Har ikke så mye peiling på akkurat det her nei.. Brannmur skjekka, prøvd og søke men forklar meg litt nærmere om auto og manuell ip ?
Bare sånn til info, hvis det er filmer og lignende du skal overføre,
så tar det 3sek og sende på msn

Ellers skjekk ut brannmuren ja.
Trådstarter
53 0
Ahh.. Glemte bort MSN ja.. Smart du
Sitat av Smoke86
Ahh.. Glemte bort MSN ja.. Smart du
Vis hele sitatet...
Det enkle er ofte det beste
3 sek å sende filmer på msn?
Sitat av |24/\/\0
3 sek å sende filmer på msn?
Vis hele sitatet...
Jeg brukte ihvertfall rundt 20sekunder på å sende en film på 700mb på et relativt DÅRLIG nettverk..
Så det er ikke mye om å gjøre, men hvis du vil diskutere de 17sekundene så er det greit ;p

Edit: Korrekt som Neutralizer sier
Sist endret av Restyle; 26. desember 2007 kl. 04:39.
Er du koblet til lokalt, så har microsoft laget et system hvor trafikken over msn bruker det lokale nettverket til å overføre data istedet for internett.