Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2248
Hei..'
Lurte på om noen kan anbefale noen bra koffeinpiller?(som du selv har prøvd og merka ett bra resultat)..
Trenger nok litt sterke, men ikke dødelig sterke om dere skjønner.. takk

Edit: tenkte og bestille på nettet, og enkelt få igjennom toll.
Sist endret av RosaKarpe; 27. mars 2008 kl. 22:32.
spankingguru
Worner's Avatar
Biovea.net selger. De funker bra
Hva du enn kjøper, ikke kjøp Maximized
Etter TG så havna en kammerat på sykehus, og han andre ble drit dårlig.
RosaKarpe's Avatar
Trådstarter
fant den linken her på freakforum og bestilte noen via faktura(så jeg kan ombestemme meg igjen).. http://www.topformula.se/gym-traening/76.html Noen med erfaring? eller kan si noe om disse? eller bra valg?

kjipt det med kameraten din på tg.. koffeinpiller kan være farlig ja
Sist endret av RosaKarpe; 28. mars 2008 kl. 00:16.
Noen forslag til koffeinpiller som faktisk lovlig å importere til norge?
hvis du er ute etter dette for å være våken, er ritalin eller konserta å anbefale.
ST2 er også bra, mener at inneholder koffein. man blir iaff på hugget av det.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Man får kjøpt 100 mg koffeinpiller over grense til en snau hundrelapp om jeg ikke tar helt feil. Da kan du ta så mange du selv mener du trenger. Selv synes jeg at koffein i store doser en forferdelig måte å holde seg våken på, og kaffe fungerer minst like godt som koffeinpiler.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Restyle
Hva du enn kjøper, ikke kjøp Maximized
Etter TG så havna en kammerat på sykehus, og han andre ble drit dårlig.
Vis hele sitatet...
Det er faktisk bivirkningene av koffein som gjør dette, de spiste rett å slett for mye, som z0p sier, er ofte kaffe mer en nok.


nidhogg: http://www.freakforum.nu/forum/showt...t=99904&page=2 - lovlighet av koffeinpiller
Sist endret av Dodecha; 28. mars 2008 kl. 12:11.
I Østerike kjøpte jeg Wick Energy. Wick er jo kjent for å lage halstabletter type doc ol., men disse var det koffein i.
2 drops tillsvarte en kaffekopp. Kjente ingen effekt - helt til jeg skulle legge meg. Så de virker
Godt smakte de også.
befinner dere dere noengang i tunisia få med dere panadol extra
spankingguru
Worner's Avatar
Sitat av mr.kilmister
befinner dere dere noengang i tunisia få med dere panadol extra
Vis hele sitatet...
Vil ikke kalle piller med 500mg Paracetamol og 65mg koffein for koffeinpiller
nei ta 5 av de så funker de fint

koster 7,50 norske for 12 stk
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av mr.kilmister
nei ta 5 av de så funker de fint

koster 7,50 norske for 12 stk
Vis hele sitatet...
Stappe i seg 2.5 gram paracet? Er du heilt på trynet eller? Det er jo å be om at levra tar kvelden og du dør...
bestill koffein piller fra sverige, har gjort det mange ganger før. Ikke mer en 250mg. Og ikke kjøp noen med paracett i...
jeg har noe som heter koffein recip som er kjøpt på apotek i schweden med 100 mg koffein. koster i underkant av 50lappen=)

skål=D