Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 4986
master namer
elodin's Avatar
Trådstarter
Hm, skjønner ikke helt hva det er du mener med "grunnbass". Holder på med en liten utbytting av trommene nå .. kommer snart.

Er en lengere versjon med bedre oppbygning o.l. enn den du "quoter" her:
http://music.helkanaur.net/TNG/
Et tips helk, dropp den clapen, og prøv noe som "smeller" mer. Den blir liksom så tam.

Prøv å hør på noe av Airbase, han er god med beats, pluss at han bruker Reason.
Gouryella bruker også typisk slike claps jeg mener i alle låtene sine, kanskje untatt tittellåta
synes dette var bra
master namer
elodin's Avatar
Trådstarter
Nomad, er som sagt en ny beat underveis. Den klappelyden er byttet ut.
Skal sjekke ut Airbase .. kjekt å høre på for å lære seg trekk innenfor stilarten.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Helk spurte om jeg kanskje ville gjøre en remix av låten hans, jeg tenkte hvorfor ikke etter litt sutring fra min side om at jeg ikke rører kommersiell trance, men siden jeg og min gode venn Helk har pratet om å slå oss sammen om noen låter tidligere så jeg at dette var en koselig anledning til å samarbeide litt.

Dette er da min remix av Helk's koselige og dreamy trancelåt.

TNG - Arise (tierra remix)


Håper den smaker


Låten er enda under arbeid på diverse punkter, som hihats og på takeoffet. Resten skal være bortimot finito.
Du kan det å lage musikk du også ja. Jeg likte versjonen din på noen måter bedre enn Helk sin.
Men sjølve sangen til helk likte jeg bedre

Lykke til
Vi skal nok samarbeide på flere prosjekter senere tenker jeg
Tierra, Jeg tenker ikke på Oxygene når jeg spiller TNG Arise
Hva mener du med det? Utdyp litt er du snill.
Oxygen er er en tecnogruppe som regjerte en periode på 80 tallet.Etter at du snubla deg frem de 2.5 første minutter var resten av mix`n i ren oxygen stil.
Fortvil ikke dette er musikk som står seg ennå
Jeg må bare gi ros til Helk og Tierra. Takk for en god trancelåt. Etter jeg lasta ned det første utkastet har jeg hørt alle verisjonene.

På sett og vis liker jeg Tierra sin remix best. Grunnen er enkelt at det er "stiligere" effekter i den.
Men den forlengede verisjonen av Arise fra Helk er også knall, liker den for den virker "renere", om jeg kan si det slik...

Nå er ikke jeg mesteren som kan alt om trance, men jeg har hørt nok i livet mitt... Og denne kommer definitivt inn på topp 5 lista.

Håper at dere kommer med mer musikk som dere deler med dere på forumet...
Dere har ihvertfall en fan nå
Hyggelig å høre

Er litt i produksjonshjørnet om dagen, så skal slenge ut noen flere av mine prosjekter etterhvert.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sorry for å vekke den litt til live igjen, men nå har det seg slik at jeg jobber med en egen versjon av denne. Ønsker egentlig bare litt feedback på hva jeg har så langt.

Har ikke vært så tro mot melodien egentlig. Hør selv

Last ned


edit: er bare en liten del av introen, så mer kommer.
Sist endret av Nomad; 26. desember 2006 kl. 18:55.
sorry men det ble for tamt for meg. jeg er mere hardstyle typen.
men den var ikke dårlig... var bare litt for treig og for lite bass.
Sist endret av ringnes07; 26. desember 2006 kl. 18:51.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Den nye versonen var drit bra... kordan laster man den ned. Vil ha den på mp3

Eller ikke Nomad sin verson, ikke kødd me den gammle versonen, fy..... Helk sin nye verson var helt konge. D var den jeg ville ha på Mp3... Noen som vet hvoran man får tak i den?
master namer
elodin's Avatar
Trådstarter
Siste versjon ligger her:
http://music.helkanaur.net/TNG/

Høyreklikk og "Lagre som" / "Save as".