Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1089
Er i gang med å kjøpe ny Ipod, med gratis inngravering. Men det kommer bare opp "Upassende meldingstekst. " Hva betyr dette?
Det betur at meldingsteksten du valgte var upassende. Det er da lett å skjønne? Hva skrev du forresten?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Hva er det du prøver å inngravere da?
Hva tror du selv? Kan ikke se hva som er så uforståelig med feilmeldingen "upassende meldingstekst"...
Sist endret av danielsk; 26. mars 2010 kl. 10:51.
Alt jeg ville skrive var: "Abondon Ship Goddammit, Every Man For Himself"
Ingenting seksuelt, ingen banneord...
Er Apple drevet av fanatisk kristne eller sosialister?
Apple er råd på sensurering. Det er sikkert goddammit som gjorde det.
Dette er en av grunnen til at jeg holder meg fullstendig unna alle produkter fra Apple. De er jo helt "nazier" på regler etc. Hadde jeg produsert og solgt en MP3-spiller og noen ville ha gravert inn ordet "Fuck" hadde det vært meg helt likegyldig. Det samme tror jeg for de fleste.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av illuSiOn^ Vis innlegg
Dette er en av grunnen til at jeg holder meg fullstendig unna alle produkter fra Apple. De er jo helt "nazier" på regler etc. Hadde jeg produsert og solgt en MP3-spiller og noen ville ha gravert inn ordet "Fuck" hadde det vært meg helt likegyldig. Det samme tror jeg for de fleste.
Vis hele sitatet...
ettersom dette blir inngravert på et produkt som alle forbinder med apple, så forstår jeg godt at de ikke vil akseptere bannord.

graveringen er bra og det ser "originalt" ut, da kan de ikke risikere at noen tror det er apple som har gravert inn dette fra sin side.

skjønner det godt jeg.
hadde du bodd i america, og fått en ipod med "goddammit" på så hadde du vel vært en rik mann, derav ikke godkjent meldingstekst
Kan du ikke heller gravere inn teksten "Fadeout to Mambo music." ?
byttet det til "The only possible ethic is to do what you want" og det gikk. Samme beskjeden, different wrapping