Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 817
lastet ned oppdattering til firefox og da la deg seg en programfil på skrivebordet, har oppdatert firefox (gjorde det på en annen måte en å kjøre den fila)

Nå får jeg ikke slettet filen fra skrivebordet, det står at den er i bruk i et annet program eller en annen bruker....
Men skjønner ikke hvilket program det kan være! har heller ingen andre brukere på pcen...
Det står også at fila inneholder 0 bytes...
Så det jeg lurte på var hvordan jeg skal få slettet den fila?
Vet ikke hva jeg må skrive av informasjon til dere for å få løst det, så bare si ifra vis det er noe mer dere må vite.
Takk for hjelpen
takk for rask svar men det funket ikke...
Fant hele 600 "feil" på dataen, men fikk bare slettet 4 av dem... må kjøpe programmet for å slette alle. Og jeg fikk ikke slettet den filen!
Andre gode forslag?
Hvilket program er det som påstår du har 600 feil på PCen?
regcure.. programmet som lå på linken du sente, eller lasta jeg ned feil program?
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Bruk programmet "unlocker".
Vis hele sitatet...
Kjære trådstarter. Vennligst les hva som ble skrevet her _en_ _gang_ _til_.

Du skulle laste ned, installere og bruke unlocker.
ellers for å få fikset de andre feilene, så er CCleaner pent..
Det er DIREKTE link, så der kan du ikke laste ned feil..
jepp, der fant jeg det... stå noe download greier så jeg lasta ned det, så ikke at det stå unlocker under med liten skrift... lurerier!

Sitat av juzz Vis innlegg
ellers for å få fikset de andre feilene, så er CCleaner pent..
Det er DIREKTE link, så der kan du ikke laste ned feil..
Vis hele sitatet...
Jepp, driver å laster det ned nå fant det faktisk før du sa det, men takk for svar alikevell
Sist endret av sykofant; 9. februar 2009 kl. 15:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Bør vel kunne løses enkelt og greit ved å starte opp i sikkerhetsmodus, eller tuller jeg nå?
En enkel restart (sikkerhetsmodus eller ei) skal i de fleste tilfeller løse opp .exe-filer, men unlocker gjør dette uten at du trenger å ødelegge e-penisens oppetid.

Men jeg vil anbefale å kjøre en full systemscan med CCleaner, HijackThis (gjerne legg ved logg her om det er noe problem) og bare bruke Unlocker for å få slettet .exe-filen.
Safe Mode er Veldig greit og ha ;D
takk for hjelpen da er cc, HijackThis og unlocker under nedlastning! men internetten er jo så treg nå! (river meg i håret)
scanna dataen med avg også, da fant jeg en del locket files, bla inne på dokumenter og settings og på msn mappa og ved noe nettverksgreier, noen som har peiling på hva det er? Avgen får ikke fjærnet de

kp til dontomaso dosky
Sist endret av sykofant; 9. februar 2009 kl. 16:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.