Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1204
Hei godtfolk!

Jeg ser etter en tegnestripe som har blitt puplisert som en gjesteserie i enten Larsons gale verden, Nemi eller kollektivet (tror jeg) - evt bizarro.

Basicly så drar den sammenligning til kjøkkakers abstinensskapelse og heroin. Stripa beskriver hvordan en enkelt forhold til kjøkkaker (og deres magiske smak) utvikler seg fra nå og da, og så oftere og oftere. Helt til at å spise kjøkkaker ikke gir helt det samme kicket som tidligere og mangel velger da å sprøyte kjøkkakene rett inn i blodet.

Er det noen som husker denne? Kan være noe "gal verden" lignendes greie. Jeg synes den ihvertfall er ufattelig bra og håper noe der ute kan ha lest den selv.

Skal nevnes at denne ble mest sannsynlig gitt ut for noen år siden (+-4 år)

Tusen takk!
Sitat av Morgul Vis innlegg
Hei godtfolk!

Jeg ser etter en tegnestripe som har blitt puplisert som en gjesteserie i enten Larsons gale verden, Nemi eller kollektivet (tror jeg) - evt bizarro.

Basicly så drar den sammenligning til kjøkkakers abstinensskapelse og heroin. Stripa beskriver hvordan en enkelt forhold til kjøkkaker (og deres magiske smak) utvikler seg fra nå og da, og så oftere og oftere. Helt til at å spise kjøkkaker ikke gir helt det samme kicket som tidligere og mangel velger da å sprøyte kjøkkakene rett inn i blodet.

Er det noen som husker denne? Kan være noe "gal verden" lignendes greie. Jeg synes den ihvertfall er ufattelig bra og håper noe der ute kan ha lest den selv.

Skal nevnes at denne ble mest sannsynlig gitt ut for noen år siden (+-4 år)

Tusen takk!
Vis hele sitatet...
Høres ut som Fakta fra verden av Karstein Volle. Fant ikke stripa i farten, men beskrivelsen her passer: http://www.jippicomics.com/butikk/bo...ta-fra-verden/
«Kjøttkaker» for øvrig.

Men ja, dette er «Fakta fra verden» av Karstein Volle. http://www.jippicomics.com/butikk/bo...ta-fra-verden/