Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3107
Hei

Bruker OxyNorm og Ketorax, men trenger depo medisin for å slippe smertene om natten/morningen.
Har prøvd Norspan og Durogesic tidligere.

Noen med erfaring som kan si om OxyContin eller Dolcontin er best?
Tenker helst på effekt, men også på rus seff..

Takker for seriøse svar.
(Prolapser og rygg/nakke skader)
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Mener Dolcontin hadde lengre virkning den gang jeg holdt på med det. Det skal dog sies at jeg injiserte det, men selve virkningstiden på Oxy syntes å være noe kortere. Begge sortene kommer også såvidt jeg husker i ca samme styrke så jeg vil tro Dolcontin er det beste valget.

Nå skal det sies at jeg kun var ute etter rusen så hvordan det virker i forhold til smerter får noen andre ta seg av
Oxycontin har en annen type depotformulering, med to adskilte "beholdere" som slipper fri virkestoffet etter tur, så i teorien skal Oxy ha en jevnere "effektkurve" enn Dolcontin over et tidsrom på 12 timer. I praksis vet jeg ikke, dette har jeg fra en produktpresentasjon fra leverandøren av Oxycontin. Dette gjelder selvfølgelig ved oralt inntak uten å tygge/knuse eller endre tabletten på noe vis.
Sist endret av Hellwar; 6. mai 2011 kl. 12:06.
Trådstarter
Ok, thanx!
Nyttig info :-)