Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3848
Hei. Vurderer å ta en tattoo på underarmen med mine initialer EH.

De eneste tankene jeg har ang tattooeringen nå, er at den skal være helt svart og ikke så veldig stor, skal være ganske casuale, men kan kanskje være litt fancy.

Derfor lurer jeg på om noen her inne kan hjelpe meg med inspirasjon og lage en liten skisse som jeg kanskje kan bruke til inspirasjon eller kansje tilogmed som det ferdige produktet .

For dere så driver me div redigerings prog så tar vel dette bare et par min å lage et forslag.

Så hvis noen der utte kunne spandert noen minutter på meg ville det vært til stor hjelp og jeg ville vært veldig takknemlig

Mvh

Hellmutt
Regner med at de som skal ta dette på deg vet best, de har slike forespørsler hver dag
Alle seriøse tatovører hjelper deg med en skisse. Dra dit.
Omg, dere irriterer meg, han spurte ikke om hvor han skulle gå for å få info om dette! Han spurte her! Han spurte om DERE (som kan photoshop etc) Kunne lage no fett som han kunne kikke på!
Tydeligvis lite interesse på et datarelatert forum om hvordan hans tatovering av initalier kommer til å se ut, og som flere har sagt; tatovører driver med dette, de LEVER for dette, kanskje de også vil hjelpe han? Ettersom det er jobben deres osv.

Hvis noen har lyst til å hjelpe så vil de sikkert svare, men resten av oss som ikke jobber som tatovører eller er gode i tegning så kan vi jo hinte om de mer praktiske og logiske tingene, som f.eks snakke med tatovøren.

(^ hint hint)
Sist endret av flexd; 5. november 2007 kl. 13:34.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har bare en kjapp kommentar til deg som skal ta tattoo.. husk at det varer livet ut, jeg ser bare så alt for mange tar en tatovering som er veldig på "moten" (tenk piggtråd rundt armen, tribals, kinesiske tegn) osv, og bare fire år siden så viser det seg at det verken er på moten eller unikt lenger. Mulig ikke alle tenker på samme måte som meg, men jeg vil at en tatovering skal vise noe som kan gi et lite innblikk i din person. Og så kan det også være greit å tenke litt på at kanskje du i noen anledninger vil ha lyst til å skjule tatoveringen, det være seg et jobbintervju eller hva som helst. Da er det greit at den ikke sitter på halsen din liksom Synes du er off til en god start når du ber noen tegne en, og ikke bare velger en ut av en katalog

Ok, jeg svarte jo ikke på spørsmålet ditt i det hele tatt, men nå har jeg sagt det
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av khanakas
Har bare en kjapp kommentar til deg som skal ta tattoo.. husk at det varer livet ut, jeg ser bare så alt for mange tar en tatovering som er veldig på "moten" (tenk piggtråd rundt armen, tribals, kinesiske tegn) osv, og bare fire år siden så viser det seg at det verken er på moten eller unikt lenger. Mulig ikke alle tenker på samme måte som meg, men jeg vil at en tatovering skal vise noe som kan gi et lite innblikk i din person. Og så kan det også være greit å tenke litt på at kanskje du i noen anledninger vil ha lyst til å skjule tatoveringen, det være seg et jobbintervju eller hva som helst. Da er det greit at den ikke sitter på halsen din liksom Synes du er off til en god start når du ber noen tegne en, og ikke bare velger en ut av en katalog

Ok, jeg svarte jo ikke på spørsmålet ditt i det hele tatt, men nå har jeg sagt det
Vis hele sitatet...
Beklager for å være off topic, men vil bare gi min mening på det som står over her.

Jeg ser på tatoveringer som pynt på sin egen kropp, noe som gjør akkurat deg litt annerledes enn alle andre.Jeg ser også på tatovering som et minne som alltid er med deg og kommer til å minne deg om en tid i livet ditt. Så klart finner du andre personer her i verden med akkurat samme tatovering som deg, men du skal ikke tenke på hva andre har, synes og mener. Det er din tatovering og din kropp.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Joey
Beklager for å være off topic, men vil bare gi min mening på det som står over her.

Jeg ser på tatoveringer som pynt på sin egen kropp, noe som gjør akkurat deg litt annerledes enn alle andre.Jeg ser også på tatovering som et minne som alltid er med deg og kommer til å minne deg om en tid i livet ditt. Så klart finner du andre personer her i verden med akkurat samme tatovering som deg, men du skal ikke tenke på hva andre har, synes og mener. Det er din tatovering og din kropp.
Vis hele sitatet...
Kanskje litt gammel post, men kune ikke sagt det bedre sjæl
Regner med du bare vil ha bokstaver?
Du kan jo sjekke denne siden her.
Kanskje du får litt inspirasjon der
Jeg har også lyst på en slik tatoering,så denne tråden blir nyttig for meg dersom det kommer noen gode forslag som jeg kan ta inspirasjon av!
Sitat av Scr0tum
Jeg skal også ta tattovering snart, men har ingen aning hva. Noen som vet hva? og hvor?

(seriøse forslag takk)
Vis hele sitatet...
Du har heller ingen aning om du skal ha en tribal, bokstaver, 'tegning' osv?
▼ ... noen måneder senere ... ▼

Er en jente på 16 som tenker på og ta en tatovering på korsryggen. Har tenkt på dette lenge og har nå fått muligheten til og gjøre det når jeg reiser til polen om noen uker. Vet noen om den strekker seg, mtp at jeg ennå kanskje ikke e fullt utvokst? Har vel ingenting og si så lenge det er på korsryggen? Og har noen erfaring med dette og ta tatovering i utlandet? er det større sjangse for at jeg ikke blir fornøyd?
Er ikke god med PS men prøvde^^
Sitat av lcs

Er en jente på 16 som tenker på og ta en tatovering på korsryggen. Har tenkt på dette lenge og har nå fått muligheten til og gjøre det når jeg reiser til polen om noen uker. Vet noen om den strekker seg, mtp at jeg ennå kanskje ikke e fullt utvokst? Har vel ingenting og si så lenge det er på korsryggen? Og har noen erfaring med dette og ta tatovering i utlandet? er det større sjangse for at jeg ikke blir fornøyd?
Vis hele sitatet...
Mener å ha hørt noe om at man skal være ekstra forsiktig med å ta tattoo på korsryggen...Husker ikke hvor jeg leste det men ville anbefalt deg å sjekke ut dette, hvis du ikke har gjort det da! Mulig det ikke er noe spesielt....
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av lcs

Er en jente på 16 som tenker på og ta en tatovering på korsryggen. Har tenkt på dette lenge og har nå fått muligheten til og gjøre det når jeg reiser til polen om noen uker. Vet noen om den strekker seg, mtp at jeg ennå kanskje ikke e fullt utvokst? Har vel ingenting og si så lenge det er på korsryggen? Og har noen erfaring med dette og ta tatovering i utlandet? er det større sjangse for at jeg ikke blir fornøyd?
Vis hele sitatet...
Om du har tenkt på dette lenge, så håper jeg også at du har tenkt på at det ikke er så fryktelig lurt å ta tattoo i utlandet, om du ikke kjenner til studio, tattooartist eller om du ikke er godt kjent i Polen. Om du blir fornøyd eller ikke er jo opp til tattooartistens erfaring, deg selv, og hvor flink du er til å etterbehandle den. Men viss jeg var deg, så ville jeg heller ventet til fyllte atten år, for så å gå på et studio i Norge. Om du gjør det er det også større sannsynelighet for å få hjelp i ettertid, om det skulle være noe. Seriøse studioer opererer med aldersgrenser.

Gammel tråd, men kunne ikke la være og svare.