Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 658
Noen som vet en side hvor jeg kan få tak i gratis lyder!?
Uten noen betingelser osv!?



Men vist dere kunne hjelpe, eller om dere vet om noe, så ser jeg etter en lyd som liksom...hvordan skal jeg sei det, det er en film da....så skal det poppe opp en tekst...å da vil jeg også ha en lyd som kommer når teksten popper opp som på en måte skal gjøre at teksten blir stor og praktfull....! litt vanskelig å forklare....på en måte at lyden klanger litt....!

Bare gi tips om sider som har gratis lyder så finner jeg det nok selv. :P

Takk!
Er dette en lyd som er for krevende å lage selv? Høres nemlig ikke sånn ut. Så kan det være en mulighet for deg?
appropo (riktig?) dette med lyder. Kan man finne lydene fra alle spill i selve mappen til spillet? Har fått til dette på flere spill, men ikke i feks CS. Lydene jeg vil ha er lydene i Wolfenstein Enemy Territory, men jeg finner dem ikke i mappen, er det ikke mulig å finne dem der? Noe sted jeg kan laste ned? Har søkt litt men finner ikke noe.
Sitat av C.Hendrix085
Er dette en lyd som er for krevende å lage selv? Høres nemlig ikke sånn ut. Så kan det være en mulighet for deg?
Vis hele sitatet...
Du sier noe der, men jeg er ikke noe ekspert på det hele.
Findsound er vel verdt å se på.
Sjekk denne posten...