Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 3649
Hallo medfreaks =) en kompis har en banner fra jobben sin som sjefen hans har glemt å ta ned, vi har "stjålet" det og har null ideer om hva slags prank vi skal kjøre på sjefen hans. Kan jo bruke ransom brev og shit men den er litt tør =/ Har dere noen morsome ikke farlige ideer å komme med?
lim fast banneret med sicaflex på panseret på bilen hans
Trådstarter
Det banneret koster oppimot 30000.- så tror neppe det skjer...
Sitat av Biffen Vis innlegg
Det banneret koster oppimot 30000.- så tror neppe det skjer...
Vis hele sitatet...
Og dere stjal det?
Trådstarter
Hvilken del av "stjålet" og prank fikk du ikke med deg? Ja vi STJAL DET...og nå er delta styrken etter oss...
Hørtes jo plutselig ut som en dårlig idè da det var så dyrt.

Men må jo bare bli og henge det på huset hans eller noe.
Så teit å stjele en banner til 30000.
Hvis sjefen er av den sure typen kan dere bli dømt for grovt tyveri.
Teip han fast til en stol med gaffateip (shit, hva kan det ikke brukes til?) og tving han til å bli sittende der å se på at dere brenner det...
Trådstarter
Han er ikke av den sure typen, men er alltid morsomt med pranks siden han pranker oss hele tiden så så vi en gyllen mulighet til å ta igjen. Noen ideer anyone? eller så kan tråden slettes for min del siden det skrives mer om hvor teit dere syns det er og at jeg kan bli anmeldt for grov tyveri...det er noe som ikke kommer til å skje uansett.
Sitat av Biffen Vis innlegg
Han er ikke av den sure typen, men er alltid morsomt med pranks siden han pranker oss hele tiden så så vi en gyllen mulighet til å ta igjen. Noen ideer anyone? eller så kan tråden slettes for min del siden det skrives mer om hvor teit dere syns det er og at jeg kan bli anmeldt for grov tyveri...det er noe som ikke kommer til å skje uansett.
Vis hele sitatet...
Aldri si aldri. At noen jenter anmelder gutter for voldtekt etter å ha frivillig sex med dem er også noe "som ikke kommer til å skje uansett", men som fortsatt skjer.
spikre fast skiltet opp ned?...
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hvordan kan et banner koste 30000?
Sitat av sam500 Vis innlegg
Hvordan kan et banner koste 30000?
Vis hele sitatet...
Hvordan kan et lite datakomponent koste flere tusen?
Veldig til moralprekner her da! Men siden det er så dyrt har dere vel ikke mulighet til å skrive noe på det eller noe?
Trådstarter
Nei helst ikke skrive noe på det, men finner nok på noe =) Takk for alle tåpelige svar og moralprekner fra alle der ute Tråden kan slettes for min del.
Lag et skattekart!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Katalysator Vis innlegg
Hvordan kan et lite datakomponent koste flere tusen?
Vis hele sitatet...
Seriøst, hvordan kan et banner koste flere titalls tusen?
Trådstarter
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Seriøst, hvordan kan et banner koste flere titalls tusen?
Vis hele sitatet...
Det koster penger å få skrevet ut bildet på store skrivere og bildet må være i HD, de tar meterpris på banneret og hva slags materialle de skal skrive tekst og bilde på. Derfor koster det så mye penger....
Sitat av Biffen Vis innlegg
Det koster penger å få skrevet ut bildet på store skrivere og bildet må være i HD, de tar meterpris på banneret og hva slags materialle de skal skrive tekst og bilde på. Derfor koster det så mye penger....
Vis hele sitatet...
Likevel, overpriset
Sitat av Skateward Vis innlegg
Likevel, overpriset
Vis hele sitatet...
Overpriset i forhold til hva?
Hva er et banner?
En avlang stoffbit med skrift/bilde.
Sitat av Kojtkaka Vis innlegg
En avlang stoffbit med skrift/bilde.
Vis hele sitatet...
Da skjønner jeg at folk syntes 30 000 er overprisa.
Reklame og design er jo millionbusiness i dag.
For en gjeng med fittehull som var her da! For guds skyld, det holder at EN syntes at det er overpriset, og at EN skal si at det er teit. Tråden er på side 2, og det har ut av de drøyt 25 postene kommet ett seriøst forslag.

Er banneret stort, kan det gjøres flere ting. Putte det på kontoret hans? Hvis det er fleksibelt, bøye det rundt bilen hans? Feste det på hans eget hus? Jeg antar at du ikke vil at det skal komme noe skade på banneret, og da blir det jo en del restriksjoner. Hadde jo f.eks. vært gøy å sende det til himmels med ballonger, men det hadde neppe falt i smak for hans del, eller den som hadde fått skiltet i hodet.
Finn en måte å få han til å tørke seg etter en dusj med det Da blir humoren mindre tørr
Trådstarter
MannY, drit i =) ingen vits å la blodtrykket gå opp av noen puslinger, som ikke vet hva et banner er og hva det koster.
Men ja det er mulig å bøye det, er av plast, men iallfall så har jeg kommet på en genial ide som kommer til å få han til å fyre litt i førsten før han skjønner at det er prank
Sitat av Biffen Vis innlegg
MannY, drit i =) ingen vits å la blodtrykket gå opp av noen puslinger, som ikke vet hva et banner er og hva det koster.
Men ja det er mulig å bøye det, er av plast, men iallfall så har jeg kommet på en genial ide som kommer til å få han til å fyre litt i førsten før han skjønner at det er prank
Vis hele sitatet...
Skal du dele pranken med oss eller ..?
Eksponer offeret for en brenning/ødelegging av noe som ser ut som banneret eller en film av dette.
Legg så banneret et sted han finner det!
Visst du klarer å få han til "tilfeldigvis" og se filmen/hendelsen er jo det et pluss.

Hva du kan bruke til fake banner aner jeg ikke, iom at jeg ikke har sett det. Noe ala en presenning kanskje?
Sitat av Biffen Vis innlegg
Hallo medfreaks =) en kompis har en banner fra jobben sin som sjefen hans har glemt å ta ned, vi har "stjålet" det og har null ideer om hva slags prank vi skal kjøre på sjefen hans. Kan jo bruke ransom brev og shit men den er litt tør =/ Har dere noen morsome ikke farlige ideer å komme med?
Vis hele sitatet...
Dere har sjålet ET banner?
Seriøst? Har dere kidnappet noen dere skal bruke som leverage?
Trådstarter
Sitat av Esnc Vis innlegg
Eksponer offeret for en brenning/ødelegging av noe som ser ut som banneret eller en film av dette.
Legg så banneret et sted han finner det!
Visst du klarer å få han til "tilfeldigvis" og se filmen/hendelsen er jo det et pluss.

Hva du kan bruke til fake banner aner jeg ikke, iom at jeg ikke har sett det. Noe ala en presenning kanskje?
Vis hele sitatet...
Haha 20 KP til deg! Vi skal nettopp gjøre dette, MEN vi skal låne oss noen klær av en "rivaliserende" firma og "brenne" det og legge filmen på trappa hans... xD

Sitat av pappagutt Vis innlegg
Dere har sjålet ET banner?
Seriøst? Har dere kidnappet noen dere skal bruke som leverage?
Vis hele sitatet...
Beklager skrivefeila, men har du ingenting annet å komme med pappagutt?
Spørsmålet var om noen viste om en bra prank, ikke om dere synst det var dyrt eller billig.
Sitat av Whoop Whoop Vis innlegg
Spørsmålet var om noen viste om en bra prank, ikke om dere synst det var dyrt eller billig.
Vis hele sitatet...
Dette har blitt sakt mange ganger nå.
Trådstarter
Diskuter med en idiot og han vil dra deg ned på sitt nivå og slå deg med erfaring.

-Dilbert-
Sitat av Biffen Vis innlegg
Diskuter med en idiot og han vil dra deg ned på sitt nivå og slå deg med erfaring.

-Dilbert-
Vis hele sitatet...
Haha, så sant! Er utrolig hvordan jeg taper/gir opp en diskusjon om et tema jeg er vel dreven på, og motparten har blitt feilinformert om.
Hvis det er en heis der hvor du jobber(og banneret er lite nok) så teip det fast inni heisen, helst før sjefen din kommer på jobb.