Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4499
Hei, jeg lurer paa hvis det er narkotikahunder paa tryvann og hva hadde dere raadet en ungdom som vil ta mdma til tryvann, aa gjemme det? Takk for alle svarene paa forhaand
Å ta det før du går inn?
Trådstarter
Sitat av sagem Vis innlegg
Å ta det før du går inn?
Vis hele sitatet...
Hva om politiet merker at jeg er veldig rusa da?
Politiet bryr seg ikke nevneværdig om du er ruset, altså er vel rundt 10k rusede personer der uansett, så lenge du ikke er så ruset at du ikke klarer passe på deg selv trenger du ikke bekymre deg.
Trådstarter
Da satser jeg paa det, takk sagem!;P
Flott du informerer om det, slik at oss vakter som skal stå der er klar over det.

Edit: Moralpreken får du ikke her, men ved oppmøte i beruset tilstand.
Sist endret av prenix; 29. april 2011 kl. 15:22.
Sitat av prenix Vis innlegg
Flott du informerer om det, slik at oss vakter som skal stå der er klar over det.

Edit: Moralpreken får du ikke her, men ved oppmøte i beruset tilstand.
Vis hele sitatet...
Skal du stå ved porten og spørre alle om de er Kongs1 fra nFF?

Og hva slags svar forventer du hvis han har tatt ecstacy?
Sist endret av Elemental; 29. april 2011 kl. 15:35.
Lykke til Prenix
i fjor så så jeg hvertfall ikke noe narkotikahunder men det var bare politi campingvogn til stedet der oppe. I år er planen å snike inn , men failer garantert :P
Sitat av prenix Vis innlegg
Flott du informerer om det, slik at oss vakter som skal stå der er klar over det.

Edit: Moralpreken får du ikke her, men ved oppmøte i beruset tilstand.
Vis hele sitatet...
Hoho, å neei. Hadde forsåvidt vært morsomt å se deg fremføre din moralpreken forran de som møter opp i beruset tilstand.....på Tryvan i russetiden. 10.001 Moralprekner?
Sitat av Srbija Vis innlegg
i fjor så så jeg hvertfall ikke noe narkotikahunder men det var bare politi campingvogn til stedet der oppe. I år er planen å snike inn , men failer garantert :P
Vis hele sitatet...
Ikke si det her! prenix kommer til å hindre deg! :O
pakk inn tabletten i LITT clingfilm/plastfolie. legg den under tunga. gå inn. kast plasten om kysten er klar.
panicmode = svelg
Sitat av prenix Vis innlegg
Flott du informerer om det, slik at oss vakter som skal stå der er klar over det.

Edit: Moralpreken får du ikke her, men ved oppmøte i beruset tilstand.
Vis hele sitatet...
Good luck M8
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Good luck M8
Vis hele sitatet...
Thank you, sir :-)
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Med tanke på at det tar 30-90 min før det "kicker" inn er det ikke no hensikt i å ta det inne på området heller. Det perfekte hadde vel ikke vært å stå der å vente på at det slår inn.

Ta det 5-10 min før inngangen, slik at ikke Prenix med venner og politiet ser at du er ruset.
skal vedde at Prenix følger ekstra godt med i dag etter lest tråden her. Jeg skal snike meg inn på tryvann neste år hehe
jeg ville tatt det før du går inn. det vil være så mørkt at vaktene ikke ser om du har usedvanlige store pupiller. uansett så er det 10k personer der, 99% er fulle og en god del er så overstadig beruset at de nesten ikke klarer å stå. no problem liksom
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan tenke meg mange fikk med seg hundene mange vakter og politi gikk rundt med på treffene, det gjorde hvertfall jeg på Landstreffet Lillehammer. Mange av disse hundene er ikke narkohunder i det hele tatt, de jeg spurte var intet mer enn mosjonshunder. Kan tenke meg at politiet har sporhunder til nød, men narkohunder som søker har de nok ikke. Jeg gikk selv rundt med en prosessert planteklump i lomma uten problemer.
Jeg har vært ute på forskjellige arrangementer mens jeg var ruset på MDMA, jeg. Det går helt fint an å oppføre seg normalt blandt andre mennesker. Har forsøkt både mindre og større doser, og det er null stress. Hittil har ingen merket noe spesielt ved meg men jeg kjenner selv at jeg blir litt fjern og må konsentrere meg en smule ekstra. Samt at alle andre rundt meg som ikke har tatt MDMA er slitsomme og irriterende. Slenger meg på at du tar det rundt 10 minutter før du går inn, dog. Det er nok det beste. Da kan du slappe av og la rusen kicke ordentlig inn uten å bekymre deg så mye.

Er også en mulighet å bruke linser, da. Men egentlig tror jeg at det går fint så lenge du klarer å oppføre deg.
Skrillex, siden du virker som en habil Ecstasy-bruker. hva er din mening om alkohol i kombinasjon med MDMA? Hører så mye forskjellig fra folk?
morgenstern: Jeg har faktisk ikke prøvd selv. Blandingsrus er jo generelt litt uforutsigbar, da. Det kan hende du og jeg ville hatt helt forskjellige reaksjoner på det. Men tenk deg at MDMA gjør deg relativt dehydrert. Det er det samme med alkohol. Hjernen består mest av vann, og MDMA funker på hjernen.

Personlig føler jeg at rusen alkohol gir ikke gjør det verdt det. Har du Emma vil du ikke trenge noe annet, hehe.

Edit: Forøvrig står det "MDMA må heller ikke blandes med alkohol. Dødeligheten av MDMA er relativt lav: 2 av 100'000 mot ca. 50 av 100'000 for alkohol og 400 av 100'000 for tobakk." I tråden om MDMA.
Sist endret av Skrillex; 11. mai 2011 kl. 23:38.