Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 855
Hei
Er det noen som kan tipse om en god skjult RAT til mac? Er min egen mac det skal testes på, så har med andre ord tilgang på den.

Liten rettelse: er egentlig ikke en RAT jeg er ute etter. Mer en keylogger som og logger screenshots, lydopptak fra mikrofon osv. og sender disse til en epost, eller laster opp på ftp.
▼ ... noen uker senere ... ▼
NetWire (Koster penger)

Du kan også laste ned JRat som er gratis, men den kan ikke keylogge (uten at du installerer en plugin), ta opp lyd eller se webcam.
Jeg er litt utdatert. Er det RATs som klarer å hacke en Mac også? Eventuelt en som kan få opp begge deler?

Litt mer on-topic så vet jeg ikke så veldig mye om RATs og Mac, men jeg vet en god del om RATs på Windows.
Sitat av MBTI Vis innlegg
Jeg er litt utdatert. Er det RATs som klarer å hacke en Mac også? Eventuelt en som kan få opp begge deler?

Litt mer on-topic så vet jeg ikke så veldig mye om RATs og Mac, men jeg vet en god del om RATs på Windows.
Vis hele sitatet...
Det er en RAT til mac som også er gratis. Hellraiser er en rat som man kan bruke til å infisere mac systemer, men den kan bare konfigureres på mac (server bygging og selve fjernstyringen). Blackhole er også en gratis RAT til mac man jeg kan ikke finne en dl link til den og jeg tror at selve produksjonen av den er død. Hvis dere finner en dl link til blackhole (den nyeste versjonen) så blir jeg overlykkelig hvis dere sender meg den .