Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2509
Fattern blir 50, han intreserer seg for motor, spesielt bil og båt! Han bygger faktisk egen båt as we speak. Men jeg klarer ikke å klekke ut en gave som er han verdig
Har ikke fett med penger for tiden, så jeg tror jeg setter en budsjettgrense på 500 spenn !
Noen som har noen gavetips å komme med ?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Kjøp ham et fett båthorn ^^,
Båthorn har han! skipperlue har jeg faktisk sett etter, men jeg finner ikke !
Gratis Båt/motor magasin i en viss tid? (etter hvor mye det koster)
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
dumpventil til båtmotoren

Eller en fet radio å ha i båten, så lenge det er båt med hus
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Finn en avsidesliggende vei og sag ned et 50-skilt med baufil eller batteridreven vinkelsliper. Gjorde det samme når store høvding her i gården ble 60, han fikk seg en god latter
Hva er max grensen for antall $ du er villig til å spytte ut? 50 år er jo tross alt en lit "of a big deal".
"Har ikke fett med penger for tiden, så jeg tror jeg setter en budsjettgrense på 500 spenn"
Sist endret av cyanid; 2. mai 2007 kl. 00:33.
Hva med et (er usikker på hva det eksakte navnet er) men sånne skilt ting som ofte er i fargen gull, med en ingravering som man kan skru opp på en vegg eller over en dør. Som du kanskje kan kjøpe og få gravert inn noe morsomt eller noe klokt, eller noe farn din sier ofte, som han kan feste på båten ?
Sitat av AtXbYeA
dumpventil til båtmotoren
Vis hele sitatet...
Motoren er en kompressordrevet diesel, men tanken var god

Når det gjelder blad abbonement så har han vell alt av dette!

Men jeg kunne tenkt meg en sånn skipperlue! noen som har det fjerneste ide hvor jeg kan få tak i en slik ?
Sitat av UngarEffect
Motoren er en kompressordrevet diesel, men tanken var god

Når det gjelder blad abbonement så har han vell alt av dette!

Men jeg kunne tenkt meg en sånn skipperlue! noen som har det fjerneste ide hvor jeg kan få tak i en slik ?
Vis hele sitatet...
Båtsjappe ville vært mitt beste forslag
Det aller beste med båtliv på sommeren er ankerdram, 500 spenn skulle holde greit til ei flaske god konjakk eller whisky han kan ha i båten
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Kjøp en pipe. Alle skippere trenger en pipe.
Kommer du på noe han har snakket mye om i det siste da? Pappa har alltid hatt lyst på snekke så på hans 50 års dag kjøpte jeg likså godt ei snekke. (kosta meg 20 tusen, men det er tanken som teller.)
Hadde jeg kjøpt han ei snekke hadde han kaldkvalt og partert meg, han er fartsfreak å bygger en speedbåt Smaken er jo som baken da, illeluktende og feit! Uansett, hadde vært fett med ei flaske cognac, skipperlue og pipe, da kan han sitte i kapteinstolen å virkerlig være overnpå. hehe
gavekort på tattovering av en båt :P
Sitat av lanze
gavekort på tattovering av en båt :P
Vis hele sitatet...
Et anker! Er jo skipper! Gi han et gavekort på tatoerings sjappe (hvis de har det da).
Sist endret av Diablo; 2. mai 2007 kl. 20:12.
Kan jo kjøpe han noe verktøy, finnes ofte noe kofferter eller esker med flere forskjellige verktøy i ga det til farmi noen år tilbake.
Jeg skal kjøpe ny platespiller til fattern, dog den er endel dyrere enn 500spenn.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av diablo
Et anker! Er jo skipper! Gi han et gavekort på tatoerings sjappe (hvis de har det da).
Vis hele sitatet...
Får ikke rare tattisen for 500 spenn da.. Liten måkeklatt kanskje :P
Konjakk er en god ide, ingenting er som lukta av salt sjø og konjakk!
Men noe skikkelig über-harry kapteinsaker kan jo funke også.
tattis er ikke aktuellt for han! det blir nekt Når det gjelder verktøy så har han sykt mye av dette. Tror jeg må gå for en slik kaptein lue!