Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2644
Hei hei

Jeg så akuratt den norske filmen Rovdyr. Jeg synes den var helt ok, men så kom slutten. En av de VÆRSTE filmsluttene jeg har sett. Eller, jeg skjønte den rett og slett ikke. Er det noen her som vet hva som hendte på slutten der?

Teknikk
HøyRisiko Psykopat
Sitat av Teknikk Vis innlegg
Hei hei

Jeg så akuratt den norske filmen Rovdyr. Jeg synes den var helt ok, men så kom slutten. En av de VÆRSTE filmsluttene jeg har sett. Eller, jeg skjønte den rett og slett ikke. Er det noen her som vet hva som hendte på slutten der?

Teknikk
Vis hele sitatet...
Trur at hu som hu satt på med var mora til dei "offeret" hadde drept, å at mora kommer til å drepe henne etterpå,
Såg det i blikket til mora når hu henta opp hu der fra skogen XD

Ja eg vett dette ser ganske rotete ut :P
Noe sånt som jeg også trodde... Dårlig slutt altså.
Norske filmer har jo floppet hver gang, når får vi en god en?
Skulle de ønske de gjør som japanerne, mindfucks
Sist endret av Rolsen Royce; 7. november 2009 kl. 20:51.
HøyRisiko Psykopat
Sitat av Teknikk Vis innlegg
Noe sånt som jeg også trodde... Dårlig slutt altså.
Vis hele sitatet...
Mhm, Heilt enig.

Blei ganske skuffet første gangen eg såg den.
Vel... Jeg må nå innrømme at Fritt Vilt 1 er en god norsk grøsser, men jeg tar avstand fra toern, da denne er betydelig dårligere.
Var ikke bare slutten, men hele filmen som var dårlig..
Sitat av mo3 Vis innlegg
Var ikke bare slutten, men hele filmen som var dårlig..
Vis hele sitatet...
Word.

At man klarer å se på "Rovdyr" helt fram til slutten er en prestasjon i seg selv. Kjenner til regissøren (og noen av skuespillerne) fra før og ble derfor særdeles skuffet over hele filmen. Skikkelig søppel fra a til å, som jeg bare ble flau av å se. Så waste of time at jeg måtte kommentere det her (og i en annen tråd tidligere), til og med .
Ble skuffa av filmen. Hørte et intervju på radioen av en av skuespillerne. Hu sa filmen var veldig skummel, bra osv. Hun løy....
Rovdyr er et makkverk, imho.
"snarveien" er ikke å anbefale heller!
Eneste jeg fant skummelt ved rovdyr var hvor utrolig forutsigbare hele filmen var.
Rovdyr må være den værste filmen jeg noen gang har sett. Så ikke hele da, ettersom jeg sovna midt i uten å være spesielt trøtt.. Storyen var jo helt fraværende, og handlingen har jeg sett i 1000 andre skrekkfilmer. De Norske skrekkfilmene er alt for like synes nå jeg. Villmark er en av de beste Norske filmene jeg noen gang har sett, men den hadde også et ganske originalt plott, og ikke minst gode skuespillere. Fritt vilt 1 vil jeg si at var midt på treet, mens Fritt vilt 2 og Rovdyr er noe man kan spyle ned i dass. Jeg synes virkelig syndt på de som var med på disse 2 filmene, og tapte penger pga piratkopiering.
Enig med at Villmark og FV 1 er noe av det beste. Bigweed: Mener du at Snarveien også er dårlig, jaja... Men Skjult var ihvertfall helt grei. Til å være norsk skrekkfilm ihvertfall.
Jeg syns Skjult er på linje med Rovdyr, var ikke mange scener den var skummel, og når filmen var ferdig satt man igjen med litt for mange spørsmål som ikke gav mening.