Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2548
Har ikke sett noen L4D2 tråd, så jeg bestemte meg for å lage en.

Jeg syns spillet ser jævli rått ut, har pre-ordered og venter på at demoen skal komme ut idag!

Et stort pluss er at scenarioene er på dagtid, en velkommen forandring fra eneren.
Hva syns dere om spillet, utifra trailere / gameplay vids?

Noen av dere freakere som har pre-ordered, eller skal kjøpe det når det kommer ut?
Husk at dere får med en kul baseball bat hvis du pre-orderer.

Koster en 300kr å pre-ordere, eller 35 euro.

Og legg ut steam navnet deres så kan vi spille sammen når det kommer ut!
Mitt er skeeto_761
Jeg har forhåndsbestilt, og håper resultatet er bra. Likte godt 1'eren, og etter omtalene vil etterfølgeren være enda bedre.

Steam: tarmyyyy
Jeg har også forhåndsbestilt, jeg har store forventninger til at dette virkelig blir bra. Gleder meg som en liten unge.


Steam: paradoxia_2k9
Ikke for å virke helt ut av det blå nå, men kommer det på PC også? Er eneren på PC, eller er begge bare konsoll spill?
Left 4 Dead er tilgjengelig ihvertfall på PC og X360, så jeg tror da at L4D2 er tilgjengelig på begge de to, er usikker på PS3 dog.

Så snart jeg skaffer meg bedre PC skal dette kjøpes, for denne PC'en er bare håpløs
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Ikke for å virke helt ut av det blå nå, men kommer det på PC også? Er eneren på PC, eller er begge bare konsoll spill?
Vis hele sitatet...
Eneren er til PC, og toeren kommer til PC.
Eneren og toeren er til PC og Xbox360. Demoen skulle komme ut i kveld klokken 9, men som vanlig har valve-times slått til igjen! I morgen tidlig klokken 7 kommer det forhåpentligvis ut.

Edit: Følg med her for endringer på release date / time.
Sist endret av Dimergon; 27. oktober 2009 kl. 21:50.
Da har jeg prøvd demoen, og spillet overgår alle forventningene mine.
Jeg har lett fram noe info som jeg skriver nedenfor.

[CENTER]Uthevede Funksjoner[/CENTER]
  • 5 nye kampanjer, inkludert The Parish.
  • Nye og uanmeldte spillmoduser. Alle kapitlene vil være tilgjengelig for alle spillmoduser ved lansering.
  • 4 nye karakterer: Coach, Rochelle, Ellis, og Nick.
  • Minst 20 nye våpen og gjenstander.
  • 10 nye melee våpen. Kjente melee våpen: øks, motorsag, stekepanne, balltre, cricket bat, katana, gitar, kubein, machete og Tonfa.
  • Nye varierte våpen. Av skytevåpen er det noen nye våpen (inkludert en magnum), SMG, ny pumpe og auto hagle, granatkaster, og minst et par nye rifler.
  • Noen gamle våpen fra Left 4 Dead 1 kan være inkludert i det nye spillet.
  • Kraftigere AI (artificial intelligence) direktør 2.0.
  • Ny Infected typer, inkludert minst 3 nye Special Infected
  • Noe dagslys gameplay. Minst én kampanje skjer om natten.

[CENTER]Andre funksjoner / mekanikk[/CENTER]
  • Vil samarbeide med nærområdekart laget med L4D1 SDK.
  • En ny, vil kraftigere SDK inngå med Left 4 Dead 2. I det nye settet, vil modders kunne påvirke været, justere AID oppførsel og mye mer.
  • Portal nivå designeren Kim Swift er involvert i level design.
  • Left 4 Dead 1 innhold kan bli inkludert i DVD, slik at Xbox-spillere slipper å bytte DVDer til å spille det gamle innholdet. Dette kan også være sant for PC-brukere.
  • Co-op modus, Versus modus, og Survival mode for alle kartene vil være inkludert i lanseringen.
  • Melee utmattelse vil bli inkludert, og kan påvirke Campaign modusen.

[CENTER]Storytelling[/CENTER]

Left 4 Dead 2 er utformet som et mye mer sammenhengende historie enn den originale spillet, med mer tie-ins mellom kampanjer. Teamet har uttrykt et ønske om å forbedre historiefortelling uten å legge store narrative enheter som en flom av mellomsekvenser. For å gjøre dette, vil Survivors være tegn-runden i løpet av kampanjene deres personligheter og relasjoner endres. Det vil bli mer og tilbake frem interaksjoner og running jokes. Noen linjer eller samtaler vil skje svært sjelden. Dessuten vil hver kampanje ha en kort innføring filmatisk som bidrar til å bygge bro over hullene.

Kampanjene er satt i det sørøstlige USA, en uke etter det opprinnelige spillet tok sted. Noen steder er infeksjonen ikke så gjennomgripende som i nordøst, og helt i begynnelsen, Savannah, GA (stedet av den første kampanjen) har ikke bare vært berørt ennå. De overlevende kjenner ikke hverandre i begynnelsen. De møtes i Savannah og gjøre veien vest for New Orleans, LA, hvor de forsøker å nå en militær utpost.

Militæret tar en mye større rolle i den nye historien. Infeksjonen har kommet forbi punktet CEDA kontroll, så det militære har besluttet å ta mer aggressive tiltak. Det vil være bevis for "mennesker snur mot mennesker" viviolent spenning mellom det militære og etterlatte som ønsker å gå inn i sikre soner. Noen steder kan Survivors se tømte helikopter eller infisert menneskelige organer. Dette kommer i sterk kontrast til dagens L4D, som har avgjort bleaker utsiktene uten viser en sammenhengende forsvar.

[CENTER]Mer informasjon[/CENTER]

Jeg kan legge ut mer informasjon om de forskjellige karakterene og kampanjene dersom det er ønskelig.

edit; skrivefeil. beklager dersom det er fler, men klokken er 5 og jeg er trøtt og har oversatt masse bare for dere
Sist endret av Dimergon; 30. oktober 2009 kl. 05:00.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Herlig. Blir nok å kjøpe dette etterhvert. Bra jobb med oversettingen.
Steam: kosepaa
Jeg likte nummer 1, men syns det er helt idiotisk av steam at de lager nummer 2 etter rundt 1 år.
Steam lovet updates med nye maps, nye personer, nye våpen og nye zombier og mye mer innhold. Men istedenfor så er de så bedritne at de heller lager nummer 2, men innholdet i L4D2 kunne lett vært gjort i en patch.

Jeg likte L4D, men det å betale for 5 maps av gangen + noen nye våpen er ikke noe jeg har intensjoner om å gjøre.
Jeg forhåndsbestilte spillet for lenge siden, men har ikke prøvd demoen. Football Manager 2010 kom ut i dag, så kommer nok ikke til å spille demoen i det hele tatt.
Sitat av Apu Vis innlegg
Jeg likte nummer 1, men syns det er helt idiotisk av steam at de lager nummer 2 etter rundt 1 år.
Steam lovet updates med nye maps, nye personer, nye våpen og nye zombier og mye mer innhold. Men istedenfor så er de så bedritne at de heller lager nummer 2, men innholdet i L4D2 kunne lett vært gjort i en patch.

Jeg likte L4D, men det å betale for 5 maps av gangen + noen nye våpen er ikke noe jeg har intensjoner om å gjøre.
Vis hele sitatet...
Ja jeg er i grunn helt enig med deg, L4D hadde så mye potensial til å bli et større spill enn det var før de annonserte L4D2.

De kunne heller ha lagt L4D2 til L4D som en patch, slik at vi kunne ha gledet oss enda mer til L4D2 skulle komme ut, etter at vi hadde blitt lei av L4D.
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Ja jeg er i grunn helt enig med deg, L4D hadde så mye potensial til å bli et større spill enn det var før de annonserte L4D2.

De kunne heller ha lagt L4D2 til L4D som en patch, slik at vi kunne ha gledet oss enda mer til L4D2 skulle komme ut, etter at vi hadde blitt lei av L4D.
Vis hele sitatet...
Riktig omformulering av hva jeg sa.
Det som er irriterende er at steam lovet store patcher med innhold, men eneste som kom var små patcher med bug fixes.
Sitat av Apu Vis innlegg
Riktig omformulering av hva jeg sa.
Det som er irriterende er at steam lovet store patcher med innhold, men eneste som kom var små patcher med bug fixes.
Vis hele sitatet...
Den eneste 'store' patchen Valve ga oss, var Survival mode, og selv ikke da fikk vi spille på alle kampanjene, det kom i en senere patch.

Jeg har hatt veldig lite å gjøre i kveld, så jeg tok meg friheten å oversette / skrive litt om de spillbare karakterene.
Disclaimer: det er noen ord (og en setning) jeg ikke visste hva jeg skulle oversette til, beklager dette
To come: informasjon om de forskjellige kampanjene vi har blitt opplyst om så langt.

[CENTER]De spillbare karakterene![/CENTER]
Coach
En ungdomskole defensiv koordinator og helse lærer med drømmer om å være trener for profesjonell fotball. I vidregående skole, var Coach en dyktig defensivt linjemann og ment å gå pro før han pådro seg en karriere-knusende kneskade. Han er fra Savannah, GA området og brukes til å håndtere (levende) barn og foreldre. Når zombyapokalypsen brøt ut, beklaget han at han tillatet seg å falle ut av form.

Coach bærer en kortermet polymer idrett polo. Opprinnelig var det gul og blå, men nye gameplay opptakene viser ham iført lilla og gull. Han bærer også khakis, hvite armbånd, en krom fløyte, en sort belte, sorte sko og sort vekt-løfting hansker. Coach er overvektig, and his rotund model sometimes clips weapon stocks. (Visste ikke hvordan jeg skulle oversette denne setningen).
Rochelle
En tøff-som-spiker nordbo fra Cleveland. Etter eksamen fra Cleveland State med en grad i kommunikasjon, forfulgte Rochelle en karriere som en på-lufta nyheter personlighet, men bare klarte å finne arbeid som medprodusent / intern. To måneder senere, etter et utbrudd rammet Atlanta, fikk Rochelle hennes store gjennombrudd, og ble sendt til evakuerings sentrum i Savannah for å produsere sin første store segmentet. Hvis hun bare hadde visst at hennes største breakthrough ville være ute etter å drepe henne.

Rochelle bærer en tynn brun over-skjorta belte og stramme jeans. På E3 demoen og Traileren, bar hun en vanlig oransje skjorte, som var forskjellig fra den rose-farget skjorte hun bærer i plakatkunst. Men i nyere offisielle skjermbilder, kan hun bli sett iført en rose-farget skjorte med Depeche Mode grafikk.
Ellis
En smart, morsom, øl-elskende, tøvete-kjærlig mekaniker med Søring skinn. Etter endt videregående skole i hjembyen Savannah, avviste han tanker om college, og valgte i stedet å følge sin lidenskap for å arbeide med biler. Ellis' ungdommelig begeistring og sorgløs natur la ham forbli "upbeat" selv i dystre situasjoner.

Ellis bærer en grå-hvitt arbeid skjorte. To krysset svart / hvitt-rutete flagg og ordene "JB's Auto Service" er trykt på baksiden. Ellis bærer også et matchende grå / hvitt-baseball cap med stropper i ryggen, arbeid støvler, og en tan kjeledress med øverste halvdel samlet rundt livet.

Nick

En gambler, smålig svindler og fullbyrde pikareske i en tilsynelatende dyr hvit dress. Nick kommer fra Midtvesten, men han er en vagabond av naturen, å flytte fra sted til sted uten å bosette seg. Han er den mest kyniske og bitre av de overlevende, og prøver fortsatt å finne ut den beste vinkelen på de nylige oppgangen i hjerne-spising markedet. Over tid begynner han å stole på og verdien hans nye landsmenn.
Fikk prøvd dette spillet hos Viva, og det ruler Syns det er bedre enn eneren på noen deler, mens eneren har gode kvaliteter.
Hvor forhåndsbestillte du a? :P
Sist endret av Snurrebassen; 31. oktober 2009 kl. 19:13.
Du får gjort det på steam.

Edit: Eller om du er "Mr. I need a physical item", http://www.play.com/Search.aspx?sear...&go.x=0&go.y=0
Sitat av Snurrebassen Vis innlegg
Hvor forhåndsbestillte du a? :P
Vis hele sitatet...
Akkurat her!
(Du må ha PayPal eller kredittkort for å forhåndsbestille)
driver ned å laster ned nå!

Gleder meg som en hore på en Lørdag!
Forstår ikke helt hvorfor folk syntes L4D var så utrolig gøy.. spillet er totalt ubrukelig dersom man ikke har en god gruppe, for enkelt individet har lite å si i dette spillet, men liker det at hvis en av fire dør vil spillet bli ti ganger så vanskelig!
Ser at det står på steam at det kommer en demo 3. nov. Er dette åpen beta for de som ikke har forhåndsbestilt også? (har jo skjønt at de som har forhåndsbestilt allerede har spilt demoen)
Sitat av epledisco Vis innlegg
Ser at det står på steam at det kommer en demo 3. nov. Er dette åpen beta for de som ikke har forhåndsbestilt også? (har jo skjønt at de som har forhåndsbestilt allerede har spilt demoen)
Vis hele sitatet...
Ja jeg vil tro at det er en demo for dem som ikke har forhåndsbestillt. Kan se om jeg finner noe konkret informasjon på dette.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noen som vet hvordan man kan spille som zombie på demoen?

Spilte litt online og kom inn på en server der spillerne også var zombier
Versus du tenker på?

En venn av en jeg kjenner på steam lagde en versus server, brukte en patch som vistnok var ulovlig og kunne få deg vac bannet. Det fikk jeg vite etterpå… Hvorvidt dette stemmer vet jeg ikke men det finner jeg ut om en par uker.
Sist endret av eclipze; 16. november 2009 kl. 06:01.
Sitat av eclipze Vis innlegg
Versus du tenker på?

En venn av en jeg kjenner på steam lagde en versus server, brukte en patch som vistnok var ulovlig og kunne få deg vac bannet. Det fikk jeg vite etterpå… Hvorvidt dette stemmer vet jeg ikke men det finner jeg ut om en par uker.
Vis hele sitatet...
Hmm, okei. Jeg søkte jo etter spill via vanlig online play som er tilgjengelig på demoen. Men da er det sikkert noen som har fått tak på noe greier.
Vel... L4D2 kommer ut om 17 timer, da blir det spilling
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Vel... L4D2 kommer ut om 17 timer, da blir det spilling
Vis hele sitatet...
Kan man si Bortsett fra at jeg må dra i butikken å kjøpe det da... siden jeg ikke har forhåndsbestilt.

Men gleder meg, Deagel og machete<3
Jeg gleder meg som en gris til å prøve øksen
Motorsag er jo fetest da

Ellers er gitaren veldig artig, med unntak av en uutholdelig stygg lyd når en slår noen
Sånn, da fikk jeg også forhåndsbestilt Glede seg!!
Er det bare meg, eller føles det mye enklere å bruke melee våpen til killingspree, enn det er å bruke skytevåpenene? slik som f.eks masjette?