Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1070
Hørte akkurat en reklame på spotify fra Ludo Mobil og tenkte at dette måtte sjekes ut.
Jeg gikk inn på siden deres (www.ludomobil.no) og så at det var egentlig veldig billige abbonement der.
Så jeg lurte på om det er noen andre her som har hørt noe om de eller har abbonement fra de?
Om de er til å stole på og alt sånn.

Albert
Vet ikke om noen som har det, men du kan stole på det ja
idar vollvik sitt nye selskap, han hadde sikkert litt for lite penger nå for tiden! så selger han sikkert det om noen år for noen milliarder slik som han gjorde med Chess! så ja, det er til å stole på!
Ludo er det nye firmaet til idar vollvik(tidligere eier av chess) så det er nok rimelig seriøst ja.

Slått på målstreken:P
Sist endret av Tsunami; 19. oktober 2009 kl. 16:26.
Okei.
Takk for svar
Det virket liksom så utrolig billig i forhold til andre andre
De er egentlig ikke så billig som man vil ha det til å være.

Men jah, de er ganske så billig, og billigere enn Telenor, bare med samme dekningen.
Jøss... bestilte med én gang, jeg nå!
Vi får se hvordan dette går...
Tele2 og Ludo ligger temmelig gjevnt i pris.
Har tele2 selv men kunne tenkt meg ludo pga at de bruker telenors nettverk(tele2 bruker netcom).
Men gidder ikke å bytte pga jeg er slapp ^^
Jeg gikk over fra chess til ludomobil, og jeg er veldig fornøyd. I tillegg får jeg nå bruke telenor sitt nett fremfor netcom sitt når jeg hadde chess.
Ludo og Tele2 kniver om å være billigst på telepriser.no.
Jeg har ikke hørt noe negativt ved å være kunde av Ludo.

Telepriser
Frister nesten å bytte til ludo bare fordi jeg liker stå-på-viljen til Vollvik
Sist endret av Gamgee; 21. oktober 2009 kl. 16:54.
Jeg har Ludo, fikk sjokk da den første regninga kom, på nesten en tusenlapp, men det ser ut til og stabilisere seg..
Da ble det nytt abonomang på meg.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Da ble det nytt abonomang på meg.
Vis hele sitatet...
abonnement.
Vil Ludo Rød si at jeg kan ringe 400 min, sende 275 SMS og 8 MB data hver måned, for 159,-? I såfall er det på tide å bytte abonnement!