Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1261
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har 1 g hasj. Er veeeeldig godt kjent med røyking og tatt hasj brownies et parr gang.
Sparer jeg mest penger på å røyke eller blande hasjen i yougurth? Trenger jeg mer hasj når jeg røyker enn når jeg lager «hasj-youghurt»?

Enklere spørsmål
Hva blir jeg mest fjern av? Røyke 0,3 g hasj med flaskebong eller smelte 0,3 hasj i olje å ha i yoghurt?

Beste hadde jo seff vært å tatt bøtte, men sånn utenom det
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når man ikke har nok til å eksperimentere med så er det alltid tryggest å gå for røyking. Det fungerer alltid.
Anonym bruker
"Lystig Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du blir langt fjernere av å spise det. Jeg røyker ikke hasj lengre, jeg kun spiser det. Noen ganger kan det være litt uforutsigbart om du har lang pause. Men rent medisinsk er det en nydelig sovemedisin om man spiser omtrent samme mengde hver kveld. F.eks 0.3 smeltet i olje som du har i yogurten. Det funker og faktisk å kun spise hasjen uten å smelte den i fett. Men det blir litt mindre biotilgjengelig. Likevel gjør jeg det av og til når jeg er utolmidig.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når man ikke har nok til å eksperimentere med så er det alltid tryggest å gå for røyking. Det fungerer alltid.
Vis hele sitatet...
Sant, tok forje uke å svalg 1 g urørt bare for «å sjekke». Har hørt så mye forskjellig om det funker eller ikke. Prøvde drikke te etterpå forr å se om det funka. 1 g hasj i waste🫥
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Decarb 0,3g spist = ~1.8g røyket, dog er rusen veldig annerledes (for meg iallefall), er ikke noen fan av edibles. Men du får mye ut av det med å spise det.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Decarb 0,3g spist = ~1.8g røyket, dog er rusen veldig annerledes (for meg iallefall), er ikke noen fan av edibles. Men du får mye ut av det med å spise det.
Vis hele sitatet...
Samme egt, får veldig mye roligere rus av edibles. Får også veldig trykk i kjeven, får aldri det av røyken.
jeg foretrekker hasjen min med hjemmelaget yoghurt
Anbefaler å ikke spise hasj før leggetid hvis man skal på jobb dagen derpå. Man risikerer røde øyne. Og at man er helt i svime dagen etterpå.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Toleransen din på edibles og røyking har ikke så mye overlapp. Du er mer kjent med den type rus, men det er også fort gjort å tenke man tåler mer enn man egt gjør. Leveren omgjør THC til 11-hydroxy-THC, et stoff som er 4-5 ganger så potent som THC du får i deg ved å røyke.

Røyker selv hver dag og har gjort det for lenge, men når det kommer til edibles, så trenger jeg ikke mer enn 0.15 ish med hasj for å være godt fjern hele dagen