Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 7873
Hei,

Har kommet over en pille jeg først trodde var Rivotril, men den mangler de dottene som er ved siden av 2-tallet på Rivotril, ble derfor litt usikker på hva det faktisk er. Google ga meg informasjon om enten Rohypnol eller Mephedrone (http://www.ecstasydata.org/view.php?id=1855)

Litt forskjell på Rohypnol og Mephedrone, så greit å høre om noen andre vet hva dette kan være!

http://s14.postimg.org/5oldp3ylp/image.jpg

http://s18.postimg.org/cz4wedmjp/image.jpg
Sist endret av kaffemannen2; 2. mars 2014 kl. 19:31.
Hvordan skal vi vite om det er et ekte Roche-produkt eller en ecstasy-pille som er presset for å være en eksakt etterligning av nevnte produkt?

Jeg merker meg at pille-pressen du linker til er fra 2009. Er det sannsynlig at den samme batchen flyter rundt ennå? Driver de fortsatt og presser mephedrone i Roche-etterligninger? Det vet ikke jeg. Men om de som har gjort det, har gjort jobben godt, som det av bildet du linker til ser ut til at de har gjort, så er det nærmest umulig for oss å dømme ut fra et bilde om det er ekte eller kopi med annet virkestoff.
Okei, men den ser ut som Roche sin Rohypnol? Jeg fant så lite bilder og riktig informasjon når jeg søkte, derfor jeg ble usikker.

Om Roche sin Rohypnol ser ut som den jeg har på bildet så er jeg ganske sikker på at det er det jeg har fått. Isåfall, står 2 for 2 mg, eller er det en del av Roche sitt merke på tabletter?
Det er en del av merket. Det skal være 1 mg.
Takk!

10tegn
Sitat av panopticon Vis innlegg
Det er en del av merket. Det skal være 1 mg.
Vis hele sitatet...
Skjerpings...
Noen som kan hjelpe meg å identifisere denne: ( Oransj farge, merket med en stjerne på den ene siden, ganske stor i størrelsen (0,2g) pilla ??
Sitat av Schizoma Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Mulig jeg tar feil. Jeg støtter meg på felleskatalogen. I listen over ikke markedsførte preparater er det hele 17 forskjellige piller som alle er merket "Roche (2)", inkludert Halcion 0,25 mg og Rohypnol 1 mg. I Europa er det vel veldig få land hvor du får 2 mg-ere ennå, det er vel de (grønne?) 1 mg-erne som gjelder. Men ikke godt å si hvor OP har fått sine fra.

Tar jeg feil så innrømmer jeg det, men det skal altså finnes Rohypnol 1 milligram med Roche (2)-merket i følge felleskatalogen. Mye mulig disse kun har enkeltskår og ikke krysskår, så du har nok rett i det.

Hvordan er forresten potensen på rohypnol i forhold til xanor og rivotril? Er den dobbelt så sterk per milligram, siden den ikke lenger finnes i 2 mg variant de fleste steder? Eller er det bare date rape-hysteriet som er årsaken til den nå mindre størrelsen?

Irriterer meg litt at det pleide å være ganske vanlig å skrive ut mot insomni sånn for en 15-20 år siden, og nå er det nesten umulig å skaffe lovlig, selv om du faktisk sliter med sterk insomni.
Sitat av panopticon Vis innlegg
Hvordan er forresten potensen på rohypnol i forhold til xanor og rivotril? Er den dobbelt så sterk per milligram, siden den ikke lenger finnes i 2 mg variant de fleste steder? Eller er det bare date rape-hysteriet som er årsaken til den nå mindre størrelsen?
Vis hele sitatet...
Alprazolam og clonazepam er dobbelt så potent som rohypnol. Fikk tilsammen 10mg diazepam og 1mg rohypnol for noen dager siden, og jeg ble bare slapp i musklene og fri for nerver. En 2mg rivotril gir meg vansker til å holde meg våken og 2mg xanor kan gi meg blackout.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Sitat av panopticon Vis innlegg
Mulig jeg tar feil. Jeg støtter meg på felleskatalogen. I listen over ikke markedsførte preparater er det hele 17 forskjellige piller som alle er merket "Roche (2)", inkludert Halcion 0,25 mg og Rohypnol 1 mg. I Europa er det vel veldig få land hvor du får 2 mg-ere ennå, det er vel de (grønne?) 1 mg-erne som gjelder. Men ikke godt å si hvor OP har fått sine fra.

Tar jeg feil så innrømmer jeg det, men det skal altså finnes Rohypnol 1 milligram med Roche (2)-merket i følge felleskatalogen. Mye mulig disse kun har enkeltskår og ikke krysskår, så du har nok rett i det.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår logikken din, men det at det står (2) bak firmanavnet i listen over ikke- markedsførte preperater betyr ikke at dette er merket på tabletter. Hvis du ser litt nærmere på listen ser du at det er flere andre i produsentbeskrivelsen som har både (2) og (3) bak seg. Dette er nok en talnote som henviser til annen informasjon.

Rohypnol 1mg ser slik ut:http://www.addictionsearch.com/_media/addictionsearch/stock/290_200/Rohypnol_Flunitrazepam/rohypnol1.png
Skjønner poenget. Ble forvirret av det faktum at det faktisk står "roche 2" på en del tabletter. Når det er sagt er jeg rimelig sikker på at det en gang i tiden fantes 1 mg flunitrazepam som var identisk med 2 mg i utsteende, bare at det sto "roche 1" på dem og de hadde enkeltskår. De der blå granulene var noe de la til etter at stoffet fikk rykte på seg for å bli droppet i uvitende folks drinker. Det finnes en god del bilder av slike "roche 1" rohypnoler som de det ikke står 542 på.

Uansett, jeg bøyer meg i støvet og innrømmer tabben min.
Jeg var meget glad i rohyppnol og flunipam. Men etterhvert det ble vanskelig å få tak i de grønne, florerte det med både (Roche 2mg) og (Roche 1mg) Begge hvite.
Sist jeg fikk tak i de 1mg var prisen 66 per stk, kjøpte resten hun hadde til de andes fortvilelse. Siden har jeg ikke sett de. Bare den dårlige erstatteren (Rivo 2mg) :/
Flunipam er også trukket fra markedet, og det ser ikke ut til 542 kommer tilbake som flere hevder.
▼ ... over en uke senere ... ▼
er det norske rivotril på brett eller importert fra thailand?
du kan ikke sammenligne produkter som er laget i europa, med produkter laget i asia/russland