Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 666
Hei!

Jeg prøver nå å legge til musikk på iPoden min. Problemet mitt er at jeg ikke får noe musikk inn på den. Jeg finner ikke ut av det i det hele tatt, og jeg spør dere:

Hvordan skal jeg få musikken inn på iPoden når musikken min ligger på stasjon D? iTunes leter kun og legger kun til musikk som er på stasjon C. Må jeg flytte all musikken min til stasjon C for å få musikken inn på iPoden min eller?

[ EDIT: ]
Jeg kan jo også legge til at jeg har prøvd "dra og slipp" metoden.
Sist endret av stian3108; 8. mai 2008 kl. 01:25.
1. Koble til iPod og åpne opp iTunes
2. Klikk på iPod ikonet i sidepanelet til iTunes
3. Nederst på oversiktsvinduet du nå har fått opp, velg "Manuell håndtering av musikk og videoer".
4. Nå burde "dra og slipp"-metoden fungere fint i iTunes. Marker sangene du vil legge over til iPod og trekk de over til iPod-ikonet i sidepanelet.
har du ikke itunes virker det ikke (finnes selvsakt mangen andre) men det er ment for itunes
Trådstarter
Sitat av warvik92
har du ikke itunes virker det ikke (finnes selvsakt mangen andre) men det er ment for itunes
Vis hele sitatet...
Les hva spørsmålet mitt er da! Jeg har uansett fått svar på det også.