Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3664
går det an å laste ned spill til psp fra f.eks piratebay? må man gjøre noe spesielt for å få de til å fungere?
Ja, det kan man.

Det krever plass på Pspen, og at du har hacket den.
og hvordan gjør man det?

går det an å surfe på nett med den nye psp-en? ser den har wlan
Sist endret av jensemann23; 8. januar 2009 kl. 14:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Den gamle psp'en hadde også wlan, og den kunne du surfe på nettet med, så jeg tenker at man kan det på den nye og
Du må chippe PSPen med et pandoras battery, det gjir et custom firmware. Let litt på finn.no, så finner du enten en gjør-det-selv pakke eller en som gjør det for deg
Sitat av sky_king Vis innlegg
Du må chippe PSPen med et pandoras battery, det gjir et custom firmware. Let litt på finn.no, så finner du enten en gjør-det-selv pakke eller en som gjør det for deg
Vis hele sitatet...

Ikke alle PSP'er det er ute hacks til ennå..
Pandora Battert & Magic Memorystick fungerer ikke på nyere modeller..

Har du oppdatert PSP'en noen gang?
Hvilken versjon er det på firmwaren? Finnes under "System Information"
- Hvis denne er 4.01 eller høyere er det lav sansynlighet for at du kan hacke den.

Sjekk klistrelappen på esken den kom i, og sjekk hvilken bokstav som står der..
- Hvis denne er G eller høyere er det lav sansynlighet for at du kan hacke den.

Grunnen til dette er at de PSP'er med kjennetegn som nevnt over, har TA-088v3 hovedkort, som er sikret mot dagens metoder for å legge inn Custom Firmware.
Fortvil ikke, det har dukket opp en ny metode for å fikse dette på dise modellene også, men er foreløpig bare ute for US versjonen..
Vil da antakeligvis dukke opp noe for EU versjonen også etterhvert..
Sist endret av Lanjelin; 8. januar 2009 kl. 14:34.
jeg har ikke kjøpt meg psp ennå, derfor jeg spør her. har veldig lyst på en, da jeg flyr/reiser veldig mye i jobben
Sist endret av jensemann23; 8. januar 2009 kl. 14:39.
Nye PSP hacket/
Denne kan vere relevant...?
Sitat av FuzzT Vis innlegg
Nye PSP hacket/
Denne kan vere relevant...?
Vis hele sitatet...
US versjonen som er hacket, ja.. Gå inn på lenken jeg skrev i forrige post, og du vil se det..
Forøvrig skrev jeg det på i-tAvisen også, om du leser kommentarene der, har samme brukernavn..
Åja ok. Sorry, oversåg nederste del av posten din. My bad.
Sitat av jensemann23 Vis innlegg
jeg har ikke kjøpt meg psp ennå, derfor jeg spør her. har veldig lyst på en, da jeg flyr/reiser veldig mye i jobben
Vis hele sitatet...
Om jeg skulle kjøp meg en håndholdt gamingkonsoll nå, tror jeg heller jeg hadde invistert i en Gp2x Wiz, evt en openPandora
Sist endret av Lanjelin; 8. januar 2009 kl. 14:49.
er de nye psp-ene 3000-serien?
Sitat av jensemann23 Vis innlegg
er de nye psp-ene 3000-serien?
Vis hele sitatet...
Ca. alt av det du får kjøpt av PSP i butikk nå er det, ja.. Se heller om du finner en brukt etsted om du planlegger å laste ned spill etc til den..

finn.no
qxl.no
ebay.com
Anbefaler heller å kjøpe en som er chippa i fra før.
Disse finner du til rundt omkring 1500 kr - noen med spill og andre uten spill - på Finn.no

Har en psp selv, den har alt før ny firmware, så får ikke chippa den med det første.
Er et utrolig arti leketøy.

Bruker den som mp3-spiller, video spiller, og til games=)

Den har også skype og en msn lignende chatte funksjon.

Ett trygt kjøp spør du meg=)