Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 944
DELL inspiron, nettopp reinstallert , slettet altog la inn XP på nytt. Men når jeg er på nett, ser video på youtube f.eks så hakker den helt sykt og bruker 100% CPU. Er 1 GB ram, og det står som fysisk minne på systeminfo. Hvorfor er det slik? Har AVG antivirus.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Lukter som du mangler essensielle systemdrivere.
har gjort det, men det hjalp ikke. Har installert Chipset driver, og alle de andre driverne som kom opp på dell.no når jeg tastet inn servicetagen. Hvis jeg starter opp maskinen på nytt funker det en stund, men så går cpu opp til 100% og da blir pc-en ubrukelig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg lastet ned speedfan, og den viser at CPu-frekvensen går gradvis nedover, helt ned til 160 MHZ, og vifta starter aldri! Det kommer heller ikke opp noen vifte i lista på speedfan. Hva kan det komme av? temperaturen på cpu går opp til 57 grader, så begynner den å¨bli tregere. Noen tips?
Hvor finner du CPU hastighet i speedfan?
Får heller ikke opp noe vifte i speedfan, men vifta sviver fint alikevel, speedfan støtter ikke alle Hovedkort..
hei, Hvordan windows var det du brukte på dell'n?
Har nesten samme problemet på min...
Virker som om den går varm... men vifta mi starter, og båker noe fælt i alle fall.:

Er slik at når jeg skriver, så lagger det noe forferdelig..
Finner du CPU-vifta i BIOS?
hvordan sjekker jeg det? går jeg inn i setup?

feil funnet! Kontakten til vifta hadde hoppet ut. Nå funker den supert:O)
Sist endret av jensemann23; 7. november 2008 kl. 11:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.