Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1470
Hei ,

Har et problem når jeg skal laste ned torrent, for opp:

"Error: Access is denied"

Den starter nedlastningen men etter 1 minutt så for jeg opp denne meldingen.

Ser på utorrent sine sider under FAQ og finner 4 forskjellige løsninger. Jeg har prøvd alle, ingenting funker.

Kjører Vista og Utorrent versjon 1.7.6

Kan noen hjelpe?
sikkert bare porter som er uåpnet som vanlig. søk på forumet eller bruk google.

www.portforward.com
Har du prøvd å endre plass hvor filene lagres når du laster de ned?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Tja, ett googlesøk ga meg disse svara :

right i have worked out that if your using vista, you need to make sure that you do not have your download directory on the root of c: (if c: is your primary drive)

(ie. set your download directory to "cusers\yourname\downloads" and not "cfoldername")
Vis hele sitatet...
I`ve had this problem for a couple of weeks and I`ve finally been able to pinpoint my problem. This only happens when I download music.

I was playing around with processes until I found the one doing it. This may only be a problem to a very few amount of people. When I bought my computer with Vista, it came preloaded with a Roxio program. With it, it ran 3 Rox processes that somehow interfered with the music I was downloading. I shut off all 3 Rox processes and things are going smoothly now!
Vis hele sitatet...
i feel like an idiot. it was just media player monitering my folders. its fixed now tho, no thanks to you guys lol.

in reply to neverwinternite: i dont know if the monitering folders for media player is different to media center but its worth a try.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
70 0
Sitat av AtXbYeA
Tja, ett googlesøk ga meg disse svara :
Vis hele sitatet...
Har prøvd alle disse, det skjer ikke bare når jeg laster ned musikk heller, program og filmer osv..

Det skjedde også bare plutselig, har fungert lenge..

har også googla litt selv.

forbanna Vista driit

Sitat av Andersf
Har du prøvd å endre plass hvor filene lagres når du laster de ned?
Vis hele sitatet...

Haha, dette var løsningen

Takk skal du ha Andersf
Utorrent skal jo lage en mappe automatisk som heter "Downloads" da SKAL det funke
Trådstarter
70 0
Sikkert, men det må da være lov å bytte mapper. Det var jo dette som var problemet, pga jeg ikke har satt opp vistaen min helt enda, så det er skrive tilgang til den ene disken min..