Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1180
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I går, tok jeg en halv tab med LSD, som bare skulle være 125ug.


1 time og 40 min senere begynner trippen, jeg var ute og tok en sigg, og snøen på bakken bevegde seg, og så sykt fascinerende ut.


3 timer etter inntak skjedde det Sykeste, jeg går rundt på mitt soverom fascinert over veggene, så skjer det Sykeste, tankegangen min stoppet, jeg glemte hvem jeg var, jeg kunne ikke tenke, jeg forsto ikke norsk, forsto ikke engelsk, alt var borte. Dette tror jeg ikke varte mer en noen minutter, men det føltes seriøst som flere dager, jeg våkner sakte men sikkert til live, og lurer på «Hva skjer?!», «hvem er jeg? Hva var meningen? Hva drev jeg på med? Hvordan kommer jeg tilbake», så ringer jeg en kompis, han snakker til meg, men jeg forsto ikke en eneste setning, la fra meg mobilen, jeg ligger bare i sengen, og kompisen min sier "Du bare tripper, hallo, du lever jo, du puster fint, det går fint", så kom jeg tilbake til meg selv, la på samtalen, og bare tenkte.



Tankene roet seg, og kom tilbake til normal, jeg begynner å se på TikTok, og merket at alle fjes så rar ut, gikk og så meg selv i speilet, og dette var en syk tabbe, halve siden av fjeset mitt så helt anderledes ut, og jeg trodde jeg hadde fått en hjerneskade, kunne føle hjernen min falle nedover til høyre fordi jeg så det i speilet, fikk full panikk, følte selv at jeg mistet synet på ene øyet, og jeg mistet mitt eget øre, jeg kunne ikke føle dem lenger, var som om dem var borte. Og jeg hadde angst-tanker som å skade meg selv, grunnet dette, at jeg skulle miste kontroll, og gjøre noe dumt, men etterhvert ble jeg mer og mer edru, trippen var så si over, men fjes så sinnsykt rart ut resten av dagen.




Hva i all verdens slags trip har dette vært? Av 125ug?! Har tatt 100ug LSD før og ikke opplevd i nærheten til noe slikt.
Opplevde det samme på 125ug, var en hvit lapp og den trippen kan jeg sammenligne med dmt til den dag i dag, helt insane.
8 timer rus for å loke på gutterommet og se seg selv i speilet? Shiet.

Ja det høres ut som rundt 125 mcg syre.
Sist endret av IneartheDx; 28. desember 2023 kl. 19:43.
Kanskje de 100 du tok sist gang var svake--altså på undersiden av 100.
Kanskje de 125 du tok var 139.
Kanskje det bare regelrett er mer intenst å solotrippe, det er jo tross alt ingen andre der som kan stjele oppmerksomheten din vekk fra alt det spennende og fryktelige som foregår. Jeg har følt på den sistnevnte flere ganger selv, det er alltid komfortabelt å ha noen andre i nærheten når man tripper. Derfor anbefaler man nybegynnere tripsitter.
Sist endret av supranaut; 28. desember 2023 kl. 19:58.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som en vill på grensen til psykotisk opplevelse. Skulle lappen være 250 to og du trodde du to tok 125? Eller halvparten av en lapp på 125?
Hvilke motiv og farge hadde lappen?
Muligens kan du ha fått i deg mer enn 125micro, men jeg har hatt like intense tripper på rundt 100 micro selv. Jeg føler slikt varierer mye fra tripp til tripp osv. Min anbefaling kan være å begynne å meditere, lære deg å ikke følge angsttanker, heller observere de fra utsiden. Yoga og pusteteknikker kan også være gode verktøy til å hente seg inn i kroppen hvis tankene eller forestillinger blir for intense. Jeg vet dette kanskje er lettere sagt enn gjort, men når man opplever slike skumle opplevelser er d på en måte best å bare observere. Samtidig prøve å flytte fokus over på andre ting enn å henge seg opp i frykten. Endre musikk, og andre miljø variabler, slik at fokus lettere kan legge opplevelsen bak seg. Det er iallefall noen grep jeg har lært meg på veien. Det er ikke alltid lett, men man kan snu mye hvis man prøver
Er det ikke slik lenger som det var i «gamledager» at det satt et menneske med dråpeteller og dryppet brettene med syre. Ett drypp per rute. Så visste alle at dette var ingen eksakt vitenskap. Noen ruter inneholdt både to og tre dråper ettersom arbeideren måtte nyse eller kom ut av tellinga og begynte litt på nytt for ihvertfall å være sikker på at det var på alle.
Er nok ikke industriell presisjon i dag heller. Ta doseringen fra dealeren med en stor dråpe salt. Tror du opplevde kombinasjonen av sterk dose, solotrip og angstanfall uten noen til å korrigere.