Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 1982
Vi kjører på med sødagspoker igjen på søndag. Turneringen spilles på PokerStars Søndag 24 klokken 21:00 (15:00 ET) og koster $5+0.50. I tillegg til vanlig pengepremier er det også store menger heder og ære og hente, så det er bare å hive seg med.

Du finner turneringen ved å gå i "Request" menyen og velge "Find a Tournament...". Skriv inn turnerings ID, som denne gang er 53119146, og registrer deg med passord: "superdonk"

glglglglgl

Scha
Whee! Satser på å stille, men er litt usikker enda! Jeg har mye å hevne, så satser på jeg rekker det!
Skal alltids se om man ikke får tid til en runde da og...
Festival først
Jeg er veldig klar for å delta, må bare sørge for at jeg har nok til buy-in på konto, noe jeg driver med nå. Spiller nemlig en heads-up freeroll som tar år og dag. Hvis noen har opplevd et heads-up bord i en turnering der begge spillerne sitter ut så vet de hva jeg snakker om
jeg er med nå som jeg endelig fikk inn penger på Pokerstars =)
Nick: Verillion
jeg bumper denne og håper på mer entusiasme for ukens poker-kveld Jeg er jo med denne gangen.
Jeg er ikke 18, noen mulighet for meg og delta? Snakke med foreldre om å låne VISA kanskje?
bare du har gyldig visa og et navn på noen over 18 å skrive det i, så kan du delta =)
Da skal jeg prøve å få lånt mamma eller pappas
Lav interesse for denne ukes Poker, og om ikke fler registrerer seg velger jeg og melde meg av =)
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Jeg venter til i morgen med å melde meg på denne gangen, men forutsatt at alkoholen ikke holder fest i hodet mitt til langt på kveld i morgen, stiller jeg.
Sitat av etse
bare du har gyldig visa og et navn på noen over 18 å skrive det i, så kan du delta =)
Vis hele sitatet...
Sorry, men norske kredittkort (VISA, MC, AMEX etc) er desverre sperret for bruk for online tjenester relatert til "spill og gambling". Derimot kan du bruke et VISA Debit kort aka. "bankkort/minibankkort".

Så det blir feil og si at "gyldig VISA" vil fungere
såpass fulgte ikke jeg med.. men jeg benyttet meg av bankoverføring
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Jeg hadde lett vært med om man tok det tidligere på søndagen, søndagskveld går stort sett alltid til fotball eller damen "desverre". Så, you suck scha!
Kan ikke spille gjennom Nordic bet?
Hvor mange har det deltatt på de forige turneringene a? Ser ikke ut som det er så mange som poster her... Men jeg er med så lenge jeg slipper å spille med meg selv..
Forrige gang var det vel 14? Nå er det foreløpig kun 4 stykker registrert, kom igjen folkens!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Meld dere på, ja!
Chop chop.
sjå der ja, plutselig var jeg og med
Da er jeg også registrert! Syv stk registrert i skrivende stund. Håper det kommer flere før vi starter!
hahaha, dere skal få så jævlig smekk på pungen
Skal knækkes
Golder's Avatar
hoho, siste liten!
Ah, du er med ja! Denne gangen blir det deng!
jeg glemte hele greia.. så der ble det gratis penger til dere.. darn...
ah, røk som nr tre etter at jeg ble for utolmodig.. Heads up nå!
Gratulere til strømme som vant
GG!

Jeg jobber meg oppover på listen, bare to plasser til, så er jeg der!
jeg jobber meg nedover listen visst nok, så me bytter plass neste søndag sansynligvis