Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 11416
Tenkt og prøve MDMA for første gang i helgen med ett par kompisser på hyttetur.
Hvordan synes dere mollyen ser ut på bildet? Hvor mye anbefales som first timers? Vi kjøpte 1 gram og er 5-6 stykker.
Er vanskelig å bedømme utifra et bilde, men ser ikke så værst ut

Vist dere blir 6 stykk så kan dere jo ta ca 160mg per person, noe jeg syntes er en perfekt dose MDMA.
Blir dere bare 5 stykk så kan dere jo prøve med 200mg.

Her er litt informasjon angående dosering hentet fra erowid:

Threshold 30 mg
Light 40 - 75 mg
Common (small or sensitive people) 60 - 90 mg
Common (most people) 75 - 125 mg
Common (large or less sensitive people) 110 - 150 mg
Strong 150 - 200 mg
Heavy 200 + mg
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
For å sammenligne så synes jeg 150mg MDMA ble ubehagelig mye på et punkt, når oppturen kom hadde jeg en blandet følelse av å nesten besvime samt være kvalm.
Det hele gikk jo greit men jeg synes nybegynnere skal være forsiktig med å ta doseanbefalninger som skrider over det som i medisinen ble sett på som en standard dose: 125mg.
Prøv rundt den dosen og så kan du heller prøve mer senere, det er jo ikke som om dette er din eneste sjanse til å prøve MDMA, det er ingen skam å være forsiktig.
Nå har jeg ikke forstått meg helt på doseringen av mdma, men jeg og en kompis kjøpte 1gram og delte det. Jeg droppet 0,25G ventet 30min også tok jeg 0,25G til. Synes ikke opplevelsen var den helt store. Er deffinitivt mer en kokain-fyr...
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sannsynligvis drit du fikk da feltrasjon
Sitat av feltrasjon Vis innlegg
Nå har jeg ikke forstått meg helt på doseringen av mdma, men jeg og en kompis kjøpte 1gram og delte det. Jeg droppet 0,25G ventet 30min også tok jeg 0,25G til. Synes ikke opplevelsen var den helt store. Er deffinitivt mer en kokain-fyr...
Vis hele sitatet...
Høres ut som du fikk dårlig MDMA.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
For å sammenligne så synes jeg 150mg MDMA ble ubehagelig mye på et punkt, når oppturen kom hadde jeg en blandet følelse av å nesten besvime samt være kvalm.
Det hele gikk jo greit men jeg synes nybegynnere skal være forsiktig med å ta doseanbefalninger som skrider over det som i medisinen ble sett på som en standard dose: 125mg.
Prøv rundt den dosen og så kan du heller prøve mer senere, det er jo ikke som om dette er din eneste sjanse til å prøve MDMA, det er ingen skam å være forsiktig.
Vis hele sitatet...
Ja vi tenkte rundt 100-125mg på første. Muligens noen kapsler med 50mg også.
Sist endret av Dodecha; 12. mars 2014 kl. 01:04. Grunn: Stedsnavn i forhold til kjøp av illegale stoffer bryter reglene
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Dere er seks personer, enkelt regnestykke. Hvis dere skal gjøre det på griseguttmåten så tar dere alle 100mg hver i en liten bit tørkepapir, og så 1 1/2 time senere så snorter dere resten. Svir i nesa men sånn er livet.

Ellers anbefales det også å "plugge", men det er ikke lett for nybegynnere.. og ingen vil jo se dere med hånda opp i rompa på hverandre på hytta vel? Seks gode venner, dere kan jo hjelpe hverandre...

Ellers vil jeg også anbefale at dere ikke tar det første dagen på hyttetur. Ta det på lørdagen hvis dere skal hjem på mandagen. Og ha noe grønt/brunt å røyke dere ned på.

Forvent stillhet i bilen dagen derpå
Sist endret av meaculpaUIO; 12. mars 2014 kl. 01:11.
Synes 0,15 er helt "akkurat sånn det må være"
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Dere er seks personer, enkelt regnestykke. Hvis dere skal gjøre det på griseguttmåten så tar dere alle 100mg hver i en liten bit tørkepapir, og så 1 1/2 time senere så snorter dere resten. Svir i nesa men sånn er livet.

Ellers anbefales det også å "plugge", men det er ikke lett for nybegynnere.. og ingen vil jo se dere med hånda opp i rompa på hverandre på hytta vel? Seks gode venner, dere kan jo hjelpe hverandre...

Ellers vil jeg også anbefale at dere ikke tar det første dagen på hyttetur. Ta det på lørdagen hvis dere skal hjem på mandagen. Og ha noe grønt/brunt å røyke dere ned på.

Forvent stillhet i bilen dagen derpå
Vis hele sitatet...
haha hva mener du med å "plugge"? Vi har endel grønt og røykje på!
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
plugge er å ta det analt.
Jeg ville kjøpt vekt, og vært helt sikker på hvor mye dere faktisk har og at det blir delt opp nøyaktig. Tok selv MDMA første gang i helgen, og målte opp på øyemål. Jeg fikk i meg ganske mye høyere dose enn forventet (stor forskjell på 100 og 130 mg f.eks). Jeg hadde det dog veldig bra da, til tross for litt hard nedtur
Bruker alltid vekt! Første gangen burde du holde deg til 125mg hvis du ikke er kjempe tjukk. Hehe
Bedre å få feelingen på det og heller kjøre på 150mg neste gang. Jeg pleier å fyre opp 120mg, kjæresten 150mg. Etter ca 2,5-3timer kjører vi på med ca 100mg til meg og kanskje 120mg til kjæresten. Smeller fint det! En gang tok jeg 150mg først for å så t 100mg en time etter, ikke særlig behagelig for det brant no inni helvete i kroppen min. Hodet hadde det fint men fikk ikke til å nyte det da kroppen hadde det kjipt. Første gangen tok begge ca 100mg og fikk en fantastisk tur, skal sies at begge er jenter og jeg er 55kg, kjæresten 65kg.

Kjører du på for mye vil jeg nesten garantere at du blir kvalm på oppturen, er normalt, men nesten garantert (og verre) om du tar for mye. Går fort over som oftest, men er du som kjæresten min kan du bli sittende sånn hele kvelden.. Og det er kjipt!

Noe å røyke på må man også ha ;D
Helt umulig å si ut fra bildet om dette er bra eller ikke, men fargen er i alle fall innenfor de normale rammene. Dog umulig å si om noen av de minste krystallene er knust sukker eller MDMA eller noe helt annet, krystaller ser veldig like ut og MDMA-HCL er et salt. Alt jeg har vært borti av MDMA har vært "rent" (så vidt jeg vet) men det er umulig å si noe særlig fornuftig ut fra et bilde...

Når det gjelder drop, så vil jeg anbefale å måle opp dosen (selv liker jeg totalt ca. 3mg/kg som tommelfingerregel) og så dele det opp i to, der dere lar den ene dosen være litt større enn den andre (2/3 eller bittelitt mindre). Ta den største først, og siden det er første gangen, vent med å ta den andre til dere er helt oppe (det kommer dere til å merke ) og så kan dere enten hive nedpå resten om dere vil bli skikkelig tura, eller om dere føler det er nok (individuelt hvor mye folk liker) la være. Dere får et greit bilde av hva dere har i vente når dere "lander" på toppen. Personlig ville jeg nok tatt resten og (var rimelig overtura en stund første gangen, men det var helt nydelig for meg, personlig) men det er ingen skam å "snu"...

Ellers; ikke vent for lenge med drop #2. Ta det med en gang dere kommer opp og ikke rør MDMA videre i løpet av kvelden Mange "redoserer" i håp om å aldri lande, men det ender stort sett med kræsjlanding

Hvis dere følger rådet om å dele droppen i to kan jeg garantere at dere sparer dere for mange mulige bivirkninger.. mange finner oppturen direkte ubehagelig, noen kaster opp etc... det er veldig individuelt, så siden det er første gangen ville jeg definitivt delt i to, men droppe den største dosen først....

Og ellers er det et veldig godt råd å bruke vekt. Koster greit under 200,- for en helt kurrant på ebay og det er en grei forsikring...

Ellers vil jeg bare ønske dere lykke til på tur! Ingen ting er som første gangen, så nyt det! For all del, jeg liker det enda, men jeg vil aldri få den "wow"-opplevelsen jeg fikk første gangen...

Tillegg:

Sørg for å ha noe å sove på! Etter at dere "kommer ned" etter 4-5 timer kan man chille så lenge man ønsker, men dere vil fortsatt være stimulerte så det vil være unormalt vanskelig å sovne. Og ikke regn med å få gjort mye fornuftig dagen etter Selv om man ikke merker det der og da blir man sliten i både kropp og hode...

En av få tilfeller der jeg anbefaler benzo (det er tross alt den beste sovemedisinen som ikke er farlig) men om dere ikke har det, finnes det mye "apedop" som er c-preparat som ikke akkurat er behagelig, men bedre enn å være våken i 5 timer når man egentlig vil sove...

Her er det også individuelt, men jeg vet at noen har store problemer med å sove og kan være utrolig kjipt for "sistemann". Dere tar selvsagt bare ved behov, men det er noe man ofte ikke tenker på...
Sist endret av Antagonist; 12. mars 2014 kl. 07:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Molly90 Vis innlegg
Bruker alltid vekt! Første gangen burde du holde deg til 125mg hvis du ikke er kjempe tjukk. Hehe
Bedre å få feelingen på det og heller kjøre på 150mg neste gang. Jeg pleier å fyre opp 120mg, kjæresten 150mg. Etter ca 2,5-3timer kjører vi på med ca 100mg til meg og kanskje 120mg til kjæresten. Smeller fint det! En gang tok jeg 150mg først for å så t 100mg en time etter, ikke særlig behagelig for det brant no inni helvete i kroppen min. Hodet hadde det fint men fikk ikke til å nyte det da kroppen hadde det kjipt. Første gangen tok begge ca 100mg og fikk en fantastisk tur, skal sies at begge er jenter og jeg er 55kg, kjæresten 65kg.

Kjører du på for mye vil jeg nesten garantere at du blir kvalm på oppturen, er normalt, men nesten garantert (og verre) om du tar for mye. Går fort over som oftest, men er du som kjæresten min kan du bli sittende sånn hele kvelden.. Og det er kjipt!

Noe å røyke på må man også ha ;D
Vis hele sitatet...
Ja vi skal få en som har gjort det endel ganger til og veie opp for oss og putte mollyen i kapsler! Tror vår startdose blir 100-125mg.

Sitat av Antagonist Vis innlegg
Helt umulig å si ut fra bildet om dette er bra eller ikke, men fargen er i alle fall innenfor de normale rammene. Dog umulig å si om noen av de minste krystallene er knust sukker eller MDMA eller noe helt annet, krystaller ser veldig like ut og MDMA-HCL er et salt. Alt jeg har vært borti av MDMA har vært "rent" (så vidt jeg vet) men det er umulig å si noe særlig fornuftig ut fra et bilde...

Når det gjelder drop, så vil jeg anbefale å måle opp dosen (selv liker jeg totalt ca. 3mg/kg som tommelfingerregel) og så dele det opp i to, der dere lar den ene dosen være litt større enn den andre (2/3 eller bittelitt mindre). Ta den største først, og siden det er første gangen, vent med å ta den andre til dere er helt oppe (det kommer dere til å merke ) og så kan dere enten hive nedpå resten om dere vil bli skikkelig tura, eller om dere føler det er nok (individuelt hvor mye folk liker) la være. Dere får et greit bilde av hva dere har i vente når dere "lander" på toppen. Personlig ville jeg nok tatt resten og (var rimelig overtura en stund første gangen, men det var helt nydelig for meg, personlig) men det er ingen skam å "snu"...

Ellers; ikke vent for lenge med drop #2. Ta det med en gang dere kommer opp og ikke rør MDMA videre i løpet av kvelden Mange "redoserer" i håp om å aldri lande, men det ender stort sett med kræsjlanding

Hvis dere følger rådet om å dele droppen i to kan jeg garantere at dere sparer dere for mange mulige bivirkninger.. mange finner oppturen direkte ubehagelig, noen kaster opp etc... det er veldig individuelt, så siden det er første gangen ville jeg definitivt delt i to, men droppe den største dosen først....

Og ellers er det et veldig godt råd å bruke vekt. Koster greit under 200,- for en helt kurrant på ebay og det er en grei forsikring...

Ellers vil jeg bare ønske dere lykke til på tur! Ingen ting er som første gangen, så nyt det! For all del, jeg liker det enda, men jeg vil aldri få den "wow"-opplevelsen jeg fikk første gangen...

Tillegg:

Sørg for å ha noe å sove på! Etter at dere "kommer ned" etter 4-5 timer kan man chille så lenge man ønsker, men dere vil fortsatt være stimulerte så det vil være unormalt vanskelig å sovne. Og ikke regn med å få gjort mye fornuftig dagen etter Selv om man ikke merker det der og da blir man sliten i både kropp og hode...

En av få tilfeller der jeg anbefaler benzo (det er tross alt den beste sovemedisinen som ikke er farlig) men om dere ikke har det, finnes det mye "apedop" som er c-preparat som ikke akkurat er behagelig, men bedre enn å være våken i 5 timer når man egentlig vil sove...

Her er det også individuelt, men jeg vet at noen har store problemer med å sove og kan være utrolig kjipt for "sistemann". Dere tar selvsagt bare ved behov, men det er noe man ofte ikke tenker på...
Vis hele sitatet...
Vi kommer til og veie opp til kapsler på 100-125mg i første omgang tror jeg. Tror det kan være lurt og følge rådet ditt ja. Da blir det eventuelt 50mg når vi er på topp? funker det? Hadde egentlig tenkt og ha litt til overs som man bare kan taste litt på men dropper muligens dette.
Sist endret av snickersogtwist; 12. mars 2014 kl. 08:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Vi kommer til og veie opp til kapsler på 100-125mg i første omgang tror jeg. Tror det kan være lurt og følge rådet ditt ja. Da blir det eventuelt 50mg når vi er på topp? funker det? Hadde egentlig tenkt og ha litt til overs som man bare kan taste litt på men dropper muligens dette.
Vis hele sitatet...
Mitt protip:

~2mg/kg på første dropp. Det skal være rikelig for å få "full effekt", men samtidig begrense eventuelle negative bivirkninger.

~1mg/kg på andre dropp, som bør tas med en gang man når "toppen" for å hindre å holde SERT åpen for lenge. Sjekk pulsen for å vite at du har "landet", den kommer til å stige voldsomt under opptur...

Andre dropp kan man velge bort om man føler seg tura nok. Det er individuelt hvor mye folk tåler og ønsker...kan også justeres opp, men da bør man vente litt til så man er sikker på at man er klar for det...

Etter dette er det bare å nyte opplevelsen og ikke røre noe mer... IKKE bland med andre rusmidler Mange blander med alkohol men jeg anbefaler å la det være... noen "røyker opp" rusen mot slutten og det er ikke noe problem hvis man liker det, men man blir ganske loka av det...

Ha en fin hyttetur!
Gutter skal være så hardcore hele tiden. :P
Jeg synes personlig at 3mg/kg er for mye for en førstegangstripper. Man kan bli skremt og få passelig angst av det, det kan bli for mye. I teorien er det vel 1,5mg/ kg som er anbefalt dose, men at man som oftest kjører på 2mg/kg for å være sikker (noe jeg synes funker fint)
Har en kompis som alltid pleier å kjøre i både seg selv og dama 200mg på første drop, ga til og med fruen 200mg på første gangstur. Han har aldri tatt mindre enn en slik dose, han veier ca 70kg og dama 60kg. Begge har alltid hadd fine turer, men med litt småe forskjellige ubehag. Nå hadde de spart seg siden sommeren og vi tura sammen for et par helger siden.
Jeg som alltid deler opp drop og ga kompisen min 160mg og kjæresten 130mg, redoserte med 110mg og 100mg til dem, beste turen til begge to ever og som kjæresten til kompisen min sa "første tur jeg ikke har noen form for ubehag, men en helt fantastisk rus" (med kjeven som unntak)

Når det gjelder emma er det ikke bedre jo mer man tar..
Man burde vel også tenke på toleransen, er ikke vits å bli tolerant mot noe såå godt med en gang. Da blir det kjedelige turer framover, for å ikke snakke om dyre.

Syns planen din høres bra og smart ut. Skaff vekt og finn ut hvor mye dere veier. Gang kroppsvekta med 2 som første drop, da er dere garantert en hyggelig og fin tur!

My bad, leste feil. Bare ikke kjør på for hardt selv om dere er gutter!
Sist endret av Molly90; 12. mars 2014 kl. 21:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Molly90 Vis innlegg
Gutter skal være så hardcore hele tiden. :P
Jeg synes personlig at 3mg/kg er for mye for en førstegangstripper. Man kan bli skremt og få passelig angst av det, det kan bli for mye. I teorien er det vel 1,5mg/ kg som er anbefalt dose, men at man som oftest kjører på 2mg/kg for å være sikker (noe jeg synes funker fint)
Har en kompis som alltid pleier å kjøre i både seg selv og dama 200mg på første drop, ga til og med fruen 200mg på første gangstur. Han har aldri tatt mindre enn en slik dose, han veier ca 70kg og dama 60kg. Begge har alltid hadd fine turer, men med litt småe forskjellige ubehag. Nå hadde de spart seg siden sommeren og vi tura sammen for et par helger siden.
Jeg som alltid deler opp drop og ga kompisen min 160mg og kjæresten 130mg, redoserte med 110mg og 100mg til dem, beste turen til begge to ever og som kjæresten til kompisen min sa "første tur jeg ikke har noen form for ubehag, men en helt fantastisk rus" (med kjeven som unntak)

Når det gjelder emma er det ikke bedre jo mer man tar..
Man burde vel også tenke på toleransen, er ikke vits å bli tolerant mot noe såå godt med en gang. Da blir det kjedelige turer framover, for å ikke snakke om dyre.

Syns planen din høres bra og smart ut. Skaff vekt og finn ut hvor mye dere veier. Gang kroppsvekta med 2 som første drop, da er dere garantert en hyggelig og fin tur!

My bad, leste feil. Bare ikke kjør på for hardt selv om dere er gutter!
Vis hele sitatet...
Regner med at du sikter til meg når du sier "my bad", for jeg er enig og har skrevet 2mg/kg som "hoveddropp" med en eventuell dose på toppen for de som føler at de har mer å gå på og som ikke er shitfaced etter 2mg/kg Må gjerne dele opp haugen slik at man tar litt i underkant for selv 2mg/kg kan være heavy for noen.. Fordelen med å dele det opp er å unngå det meste av kjipe effekter som noen kan oppleve på opptur, og spesielt første gangen når alt er nytt. Man får unnagjort oppturen på en relativt lav dose, og den ekstra droppen på toppen er valgfri men vil forlenge turen. (tas ca t+1 alt ettersom hvor fort man lander på topp...

Når når det foreslås 100mg forutsetter man farmasøytisk kvalitet, og det TS har er neppe stort over 70% renhet. Det meste av det som selges er 70-85%, så f.eks for meg som veier 70 kg vil 140 mg tilsvare 98mg "ren 100% MDMA", hvis det f.eks er 70%. Kroppsvekt har definitivt betydning

Ellers enig i at det ikke nødvendigvis blir bedre jo mer man tar, men man har bare en "jomfrutur" og jeg var rimelig loka på førstetur, men jeg angrer ikke.. for noen av effektene av "høydose" vil utebli ved lavere doser, f.eks det å ligge i en seng og få "orgasme" bare av kroppsmassasje... igjen, individuelt, så andredroppen bør justeres etter hvordan man føler seg etter å ha landet på topp. Er forsåvidt enig i at det ikke er NØDVENDIG, og "skrekkhistorier" om 0.2 som førstedropp på en jente på 53 kg er et bra at du tar frem for det er rett og slett uansvarlig...

Ellers, magnesiumsitrat hjelper faktisk ganske mye på "churning" så det er noe jeg ville tatt med på hytteturen Kjærlighet på pinne er også en populær fysisk sperre.

Jeg ser at du deler min oppfatning om at å dele opp er lurt, så regner med at det bygger på en misforståelse... ta førstedropp, land, og redoser etter behov... men som sagt, man får bare en "førstegang" og jeg unner alle å få full effekt den gangen Du ga jo kompisen din 0.27 (totalt), og som du er inne på, sjansen for å bli ubehagelig overtura krymper veldig om man deler opp dosen og tar andre når man når "plateau".

Jeg deler også alltid drop av flere årsaker... lengre tur, mindre overturing, mindre fysiske effekter av opptur Bare ikke fall i fellen og prøv å redosere for sent/lenge. Har gjort det noen ganger i rave-settings og jeg føler meg sykt sliten dagen etterpå, i tillegg til at jeg vet at det ikke er bra for hjernen...

Gode råd, men mye det samme som jeg skrev over
Sist endret av Antagonist; 12. mars 2014 kl. 23:25.
Der lærte jeg noe nytt gitt ;-P Jeg har tatt mdma en del ganger nå, og jeg har alltid trodd at det er best å vente en stund før man tar andre droppen. Jeg har pleid å vente noen timer liksom...har alltid trodd at om jeg droppet for tidlig ville jeg blitt kjempe ute :-S men hvor lenge vente dere i tidsperspektiv ? Og hvordan vil andre droppen kicke da ?
Sitat av RosaSky Vis innlegg
Der lærte jeg noe nytt gitt ;-P Jeg har tatt mdma en del ganger nå, og jeg har alltid trodd at det er best å vente en stund før man tar andre droppen. Jeg har pleid å vente noen timer liksom...har alltid trodd at om jeg droppet for tidlig ville jeg blitt kjempe ute :-S men hvor lenge vente dere i tidsperspektiv ? Og hvordan vil andre droppen kicke da ?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker vanligvis å ta andre droppen ca 1-1.5 time etter første droppen. Bruker å bli et helt vanvittig kick da, siden andre droppen begynner å funke mens du peaker på første droppen. Deretter tar jeg noen striper vist jeg føler for det.

I rave sammenheng så kan jeg fort spise 4-5 piller/drops bare for å holde energien oppe. Er ikke så mye mer "MDMA-feeling" man får ut av å redosere utover kvelden, men du holder deg vertfall gående
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sitat av Molly90 Vis innlegg
Gutter skal være så hardcore hele tiden. :P
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hva mener du?
Vis hele sitatet...
Sikkert at gutter overdriver doseringen på MDMA.
Men de jentene jeg kjenner som tar MDMA er like ille eller nesten værre
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Sikkert at gutter overdriver doseringen på MDMA.
Men de jentene jeg kjenner som tar MDMA er like ille eller nesten værre
Vis hele sitatet...
Jeg vet, gutter syns ofte det er "kult" å ta mye. Sitter ofte og hører på kompiser skryte av hvor mye de tok en kveld selv om jeg var der den kvelden og vet nøyaktig hvor mye de tok. Blir nesten for dumt, selv digger jeg slenge på 160mg vasket og fin mdma også slenge på .1 iløpet av en time. Har jeg fin mda pleier jeg ta 180mg i en dropp og thats it
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg syns jenter er vanskelige å be. Jeg vil ikke at damer skal få *rett* inntrykk ved at jeg spør dem om sånt.

Men samtidig så skal man på en måte klare å "detecte" at jenta er en sånn jente som liker å ta mdma. Man kan på en måte kjenne typen. Vi er så mye mer .. åpne, kanskje tilogmed tolerante.

Har aldri hatt en jente å kose med på emma, fordi jeg ikke vil at mange folk skal vite noe. Så jeg har veldig inntrykket av at det er et guttedop.

Men .. jeg kan ta feil
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Jeg syns jenter er vanskelige å be. Jeg vil ikke at damer skal få *rett* inntrykk ved at jeg spør dem om sånt.

Men samtidig så skal man på en måte klare å "detecte" at jenta er en sånn jente som liker å ta mdma. Man kan på en måte kjenne typen. Vi er så mye mer .. åpne, kanskje tilogmed tolerante.

Har aldri hatt en jente å kose med på emma, fordi jeg ikke vil at mange folk skal vite noe. Så jeg har veldig inntrykket av at det er et guttedop.

Men .. jeg kan ta feil
Vis hele sitatet...
Tror det er mest gutter som bruker alle slags typer dop, i tillegg så bruker ikke jenter å være så dypt inne i narkotika miljøet(Min oppfatning) noe som muligens gjør det litt vanskeligere for dem å komme i kontakt med det.
Er ikke akkurat som at det florerer med kvalitets MDMA i Norge heller, noe som gjør det vanskeligere å få tak i.

Vist du har lyst å feste med jenter på MDMA, så burde du ta deg en tur til Nederland. Er helt vanvittig mye folk som bruker MDMA i fest sammenheng der, er ikke uvanlig å dra opp en stripe på bordet der det spilles EDM.
Sist endret av EyesWideShut; 13. mars 2014 kl. 01:51.
Tips til ting og gjøre i hytta som involverer alle mann? Eventuelt hva som frarådes!
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Monopol, men der pengene er klemmer.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Tips til ting og gjøre i hytta som involverer alle mann? Eventuelt hva som frarådes!
Vis hele sitatet...
Syre og bathsalt er alltid en slager har jeg hørt

Personlig så går det kun i Kola for meg i sosial sammenheng.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Tips til ting og gjøre i hytta som involverer alle mann? Eventuelt hva som frarådes!
Vis hele sitatet...
Ta dere en tur badstua + noen pills før dere tar MDMAen(Ikke ta MDMA og sett dere i badstua etterpå). Dere blir å føle dere vanvittig fresh etterpå da.

Gå dere en tur ute, er digg med litt frisk luft når dere turer.

Lag bål/fyr i peisen, er skikkelig tilfredstillende å se ting brenne på MDMA

Ta med kort/brettspill.

Gi hverandre en fotmassasje/skuldermassasje(No homo).

Ta med et musikk anlegg, husk masse siggaretter(Man røyker noe helt sinnsykt mye når men er på MDMA)
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Men det er lureri å tro at det er smart å røyke masse bare fordi man er på det. Det funker ikke i lengden.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Men det er lureri å tro at det er smart å røyke masse bare fordi man er på det. Det funker ikke i lengden.
Vis hele sitatet...
Vist det er min post du sikter til så tenke jeg mest på at det er deilig å ta seg en siggarett når man er på MDMA. Er vertfall det jeg syntes, røyker ikke til vanlig heller.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Tips til ting og gjøre i hytta som involverer alle mann? Eventuelt hva som frarådes!
Vis hele sitatet...
Maismel (eller lignende, ikke vanlig mel for det blir til lim) blandet med vann. Vannvittig deilig følelse å ta på, smøre på huden, spyle av med vann, osv. Litt grisete da, men såååå verdt det...
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Tja, jeg tror at det er kjønnsbalanse på rusatferd i de vestlige landene. Hvorfor skulle det være så ulikt? Men jeg tror at mange flere menn er eller havner i den delen der rusatferden reduserer livskvaliteten deres betraktelig.

Ellers tures det på noen fine kamfertlignende krystaller i kveld. Og jeg må ha puta inn til en kompis. Det er fint det, men jeg savner å ha en sånn partner som man delte sex og rusmidler med. Det er så mye enten eller..
Sist endret av meaculpaUIO; 14. mars 2014 kl. 02:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ville skaffa vekt som veier mikrogram og tatt 100 til 125mg. Ville også kjøpt testkit så du lett kan sjekke om du faktisk har mdma eller noe annet... Det kan være pmma eller methylone osv. Pmma et forøvrig veldig farlig.

Ville også hatt noe til å roe ned etterpå, weed f eks.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Ett spørsmål til trådstarter der; i hvilken grad ble du _speeda_ av den dosen? Altså jeg mener, hvor gira ble du (jamført med amfetamin - evt kola, hvis du har erfaring med noen av de to sistnevnte).
Sist endret av aeon_illuminate; 17. mars 2014 kl. 23:00.
Først, beklager hvis jeg skriver i feil post eller noe, jeg er ganske ny på å poste ting. Men jeg lurte litt på hva dere tenker om å ta MDMA to dager på rad ? Jeg skal på tomorrowland i sommer og kommer da til å ta MDMA, jeg gleder meg noe helt utrolig :-) Har jo tatt før men aldri to dager på rad så da trenger jeg litt tips om dette. Ps. Jeg er en jente som elsker å kose meg på emma til de over her som etterlyste det. Hehe.
Sitat av RosaSky Vis innlegg
Først, beklager hvis jeg skriver i feil post eller noe, jeg er ganske ny på å poste ting. Men jeg lurte litt på hva dere tenker om å ta MDMA to dager på rad ? Jeg skal på tomorrowland i sommer og kommer da til å ta MDMA, jeg gleder meg noe helt utrolig :-) Har jo tatt før men aldri to dager på rad så da trenger jeg litt tips om dette. Ps. Jeg er en jente som elsker å kose meg på emma til de over her som etterlyste det. Hehe.
Vis hele sitatet...
Det er ikke akkurat "best practice", men hvis du ikke tar det for langt skal det vel gå greit. Hvis du klarer å holde deg til "moderat bruk" går det nok bra, men det kan være lurt å veksle litt så du ikke tømmer serotonin helt. Jeg har bekjente som har gjort mye mindre smarte ting enn to dager på rad, og det går som regel bra, selv om det ikke er noe jeg kan anbefale som spesielt lurt...

Uansett, jeg forstår veldig godt at hvis man skal på tomorrowland at man vil ha mest mulig ut av det, så jeg skal ikke dømme
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Tenkt og prøve MDMA for første gang i helgen med ett par kompisser på hyttetur.
Hvordan synes dere mollyen ser ut på bildet? Hvor mye anbefales som first timers? Vi kjøpte 1 gram og er 5-6 stykker.
Vis hele sitatet...

kanskje for sent nå, men ville kjøpt litt mer for 5-6 stykker. og i alle fall om du vil at rusen skal vare litt lengre.. noen trenger litt mer enn andre, og noen trenger litt mindre, så ville heller hatt med litt for mye enn litt for lite ;-)

Sitat av Antagonist Vis innlegg
Sørg for å ha noe å sove på! Etter at dere "kommer ned" etter 4-5 timer kan man chille så lenge man ønsker, men dere vil fortsatt være stimulerte så det vil være unormalt vanskelig å sovne. Og ikke regn med å få gjort mye fornuftig dagen etter Selv om man ikke merker det der og da blir man sliten i både kropp og hode...

En av få tilfeller der jeg anbefaler benzo (det er tross alt den beste sovemedisinen som ikke er farlig) men om dere ikke har det, finnes det mye "apedop" som er c-preparat som ikke akkurat er behagelig, men bedre enn å være våken i 5 timer når man egentlig vil sove...
Vis hele sitatet...
Pleier å kjøpe sovepiller (innsovningspiller heter det vel også) mens jeg er i andre land som selger det over disk. I Nord-Amerika finnes det over alt, men i Norge må man selvfølgelig ha resept "Diphenhydromide hydrochlorine" står det på mine i alle fall, og det funker bra uten at man blir sløv dagen etterpå.. Melatonin har i alle fall ikke funket på meg
Sist endret av Montréalaise; 21. mars 2014 kl. 20:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Montréalaise Vis innlegg
kanskje for sent nå, men ville kjøpt litt mer for 5-6 stykker. og i alle fall om du vil at rusen skal vare litt lengre.. noen trenger litt mer enn andre, og noen trenger litt mindre, så ville heller hatt med litt for mye enn litt for lite ;-)

Pleier å kjøpe sovepiller (innsovningspiller heter det vel også) mens jeg er i andre land som selger det over disk. I Nord-Amerika finnes det over alt, men i Norge må man selvfølgelig ha resept "Diphenhydromide hydrochlorine" står det på mine i alle fall, og det funker bra uten at man blir sløv dagen etterpå.. Melatonin har i alle fall ikke funket på meg
Vis hele sitatet...
Enig i at et gram på 5-6 stykker er i minste laget, men det er som sagt for sent nå

Ellers ser jeg at det du kjøper er antihistaminer, og i Norge har vi f.eks Vallergan, Atarax etc. som ikke skulle være noe problem å få utskrevet hos lege siden det er c-preparater... bare å spørre neste gang og si at du sliter med innsovning, så får du det nok...

Når det er sagt kan det ikke måle seg med "ekte" innsovningsmedisin, f.eks Stilnoct (zolpidem) men det er b-preparat og avhengig av lege kan det være vanskelig å få disse...

Men; whatever floats your boat Jeg får mye bivirkninger av antihistaminer (søvnparalyse f.eks.) men hvis det fungerer på deg er det bare å kjøre på...
Sitat av RosaSky Vis innlegg
Først, beklager hvis jeg skriver i feil post eller noe, jeg er ganske ny på å poste ting. Men jeg lurte litt på hva dere tenker om å ta MDMA to dager på rad ? Jeg skal på tomorrowland i sommer og kommer da til å ta MDMA, jeg gleder meg noe helt utrolig :-) Har jo tatt før men aldri to dager på rad så da trenger jeg litt tips om dette. Ps. Jeg er en jente som elsker å kose meg på emma til de over her som etterlyste det. Hehe.
Vis hele sitatet...
Å ta MDMA to ganger på rad skal i følge meg gå helt fint hehe. Jeg var så "lur" og tok emma tre dager på rad på Defqon.1 i fjor, men det ble en dag for mye! Andre dagen ble det nesten like god funk, bare at jeg måtte ta en del mer enn første dagen. Tredje tok jeg mye mer, men fikk ikke samme funken.

Så det var nok første og siste gangen jeg tok mdma tre dager på rad. Å gå på jobb mandagen etter den narkomane helga der var ikke det gøyeste jeg har vært med på. Det var forsåvidt ikke de påfølgende dagene heller.

Alt man gjør her i livet gjør en en erfaring rikere, så nå vet jeg det til neste gang Ses på Defqon.1 i juni for de som skal Ses forresten på Tomorrowland og RosaSky
Sist endret av Mysteri-O; 28. mars 2014 kl. 01:12. Grunn: Tillegg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Ett spørsmål til trådstarter der; i hvilken grad ble du _speeda_ av den dosen? Altså jeg mener, hvor gira ble du (jamført med amfetamin - evt kola, hvis du har erfaring med noen av de to sistnevnte).
Vis hele sitatet...
Har ingen erfaring med de to sistnevnte, men jeg ble GIRA. Helt utrolig opplevelse.
Skal legge ut en triprapport nå snart.
Sist endret av snickersogtwist; 7. april 2014 kl. 20:30.
Hva vil folk anbefale i mg andre gang man prøver? Droppet 100mg forrige gang + 50mg litt etter peaken på den første
Helt enig med at 125 er "akkurat riktig" mengde.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Hva vil folk anbefale i mg andre gang man prøver? Droppet 100mg forrige gang + 50mg litt etter peaken på den første
Vis hele sitatet...
Smak og behag, 150mg høres ut som en grei dose vist du ikke har så mye erfaring.
Personlig så bruker jeg å ta 180-200mg også 100mg til når jeg begynner å merke noe.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Hva vil folk anbefale i mg andre gang man prøver? Droppet 100mg forrige gang + 50mg litt etter peaken på den første
Vis hele sitatet...
Jeg ville heller dosert etter vekt. 1.5 mg per kg på første dosering, 0.5 på neste. Dette er standard dosering.
Sist endret av randomize; 10. april 2014 kl. 15:27.
Nappe i løken er noe du kan gjøre i timesvis.