Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1613
Jeg har tatt mdma en del ganger, men det kicker aldri slik det gjorde første gang, og jeg klarer ikke finne ut hvorfor, jeg husker bare utrolig godt det første droppet mitt som var helt sykt og en intens følelse, men de andre gangene har jeg liksom ikke fått noe av det intense kicket. Vel dvs. Jeg har fått det tilfeldig under trippen 2 av gangene etterpå men da har det ikke vart spesielt mer enn 20-40 min. Noen som vet hvorfor?
Sitat av TeckLab Vis innlegg
Jeg har tatt mdma en del ganger, men det kicker aldri slik det gjorde første gang, og jeg klarer ikke finne ut hvorfor, jeg husker bare utrolig godt det første droppet mitt som var helt sykt og en intens følelse, men de andre gangene har jeg liksom ikke fått noe av det intense kicket. Vel dvs. Jeg har fått det tilfeldig under trippen 2 av gangene etterpå men da har det ikke vart spesielt mer enn 20-40 min. Noen som vet hvorfor?
Vis hele sitatet...
Blir aldri slik det ble første gangen med et rusmiddel, sånn er det bare
Sist endret av svartemaja; 22. oktober 2013 kl. 12:47.
TeckLab's Avatar
Trådstarter
19 0
Vet jo det, men det skal vel likne litt?
Det behøver ikke ligne engang på 1. gang.
Sitat av TeckLab Vis innlegg
Jeg har tatt mdma en del ganger, men det kicker aldri slik det gjorde første gang, og jeg klarer ikke finne ut hvorfor, jeg husker bare utrolig godt det første droppet mitt som var helt sykt og en intens følelse, men de andre gangene har jeg liksom ikke fått noe av det intense kicket. Vel dvs. Jeg har fått det tilfeldig under trippen 2 av gangene etterpå men da har det ikke vart spesielt mer enn 20-40 min. Noen som vet hvorfor?
Vis hele sitatet...
de 20-40 minuttene, er det oppturen?
TeckLab's Avatar
Trådstarter
19 0
Sitat av Beis Vis innlegg
de 20-40 minuttene, er det oppturen?
Vis hele sitatet...
Det er liksom et kick av energi, endorfiner og masse prating, slik det var timesvis første gang. Jeg vet jo det ikke vil bli det samme, men det kicket får meg til å tenke at det burde vært mer liksom.
Kanskje du ikke har fått tak i bra nok Emma?
TeckLab's Avatar
Trådstarter
19 0
Sitat av Mofse Vis innlegg
Kanskje du ikke har fått tak i bra nok Emma?
Vis hele sitatet...
Den jeg tok nå i helgen var 90% , og jeg tok ganske mye, så tror ikke det er problemet.
Fikk en utrolig fin after glow, da :P
Hvor lenge venta du mellom hver gang?
TeckLab's Avatar
Trådstarter
19 0
Hadde ikke tatt det på over 6 mnd før nå i helgen, + jeg hadde vært rusfri i 3 mnd
Prøv med noen pils eller drammer før du dropper, blir alltids mere liv og funk da, ihvertfall for min del.
Tar meg frihet til å quote meg selv i en annen tråd:

Sitat av Dimergon Vis innlegg
Kommer ikke til å skje. Folk har jaget etter den førstegangsrusen i årevis uten å lykkes. Det er en av grunnene til at folk blir avhengig. Det kalles 'chasing the dragon'. Orginalt ble det utrykket kun brukt om opium, men gjelder nå flere rusmidler.

Sitat:
Chasing the Dragon
This term is a bit more complicated than merely "smoking opium". It starts when you have your first high, the world is peaceful, everything is perfect, you're numb, but in the best way possible. But, soon, it starts wearing off. Fast. Your mind races, you're pulled out of your dream world. You crave the drug more and more, wanting to feel the same way as you did on your first high. You go to the dealer and buy the same amount you had the first time, and smoke. Still feels good, but not as good as first time. You go and buy more. Closer, but not quite there. You're stuck, you don't know what to do. You want to go back to that little dream world and stay forever, but your body is already developing a tolerance. You panic. You use all your money to buy more and more and more, but still, not the same as that first time. You realize that you have no more money, so you start selling your things, pawning whatever could get you that next bag. Still, nothing compared to what you had on that first, magical time. So, you're broke and own nothing. But you don't care, all you care about is getting back to the first high. You start stealing, doing "favors", whatever gets you the money for the attempt. Your life becomes a living hell, all in search of a repeat of the first high. That's chasing the dragon.
Vis hele sitatet...
Vis hele sitatet...
Sitat av TeckLab Vis innlegg
Den jeg tok nå i helgen var 90% , og jeg tok ganske mye, så tror ikke det er problemet.
Fikk en utrolig fin after glow, da :P
Vis hele sitatet...
90% ren MDMA? Beklager men da tror jeg noen har jugd for deg. Det reneste man får i krystallform er ca 84%.
84% tallet er vel basert på at 16% av mdma'n alltid er salt.

90% mdma hcl er vel lett å ordne, vet nederlenderne og tyskerne alltid putter 10-20% inaktivt stoff i krystallene de produserer. så vet rundt 80% mdma hcl er veldig vanlig. Vask krystallene med aceton hvis dere vil opp i rundt 90% mdma hcl
Første gang på MDMA er magisk. Kommer nok aldri til å akkurat "den" formen igjen. Hjelper å ta lange pauser og pre-loade..
Knus opp 200mg og legg det i en rizla, da merker du det kicker ganske greit, funker hvertfall hver gang for meg.
Sist endret av lilletassen; 22. oktober 2013 kl. 14:44.
Mange nevner også at de får en permanent toleranse på mdma etter noen gangers bruk. Kan hende det er det du har fått.

Og hvis dealeren sier at stoffet er 90% rent, kan styrker være hva som helst. (84% er max)
kanskje du hadde mye mat i magen da du droppet det. Du skal helst faste noen timer før drop.
TeckLab's Avatar
Trådstarter
19 0
gikk 7-8 timer fra jeg spistetil jeg droppet, var ganske brisen også.
fikk høre at den var 90%, men folka rundt her pleier å overdrive. hahah.
men ser nå at jeg ikke kan fådet samme igjen, og må bare se på det fra en annen måte.
takk for svar.
Mon soleil se couche
12 1
Første gangen jeg tok emma fikk jeg bare opptur og ikke noe mer. Andre gangen(2 måneder etter første) var helt magisk, da tok jeg 150 mg+100 senere på kvelden. Etter den gangen venter jeg minst 2 måneder mellom hver rull, og jeg har alltid fått samme følelse som første gangen jeg følte det skikkelig. Så lenge mdmaen er bra, du ikke går på antideprissiva og doserer riktig skal du ikke få permanent toleranse etter så få ganger som du har tatt det, men det er jo forskjellig fra person til person.

Du skal ta ganske mye mdma over en lengre periode for å ikke oppnå samme eufori effekten lenger. Vil anbefale deg å teste ut 6-apb hvis du er misfornøyd med mdmaen. Veldig god rus, litt for intens for min del, men definitivt like bra(hvis ikke bedre) enn å rulle på mdma.